اخبار سقف برقی

از آن جایی که سقف متحرک پلی کربنات یکی از مقاوم ترین و ماندگار ترین سقف های در سازه های جدید و مدرن و شیک است در این مقاله سعی داریم از ابعاد مختلف به نقد و بررسی آن بپردازیم .

کاربردهای سقف متحرک پلی کربنات

سقف متحرک پلی کربنات از سری سقف های ترمو پلاستیک است و می تواند یک انتخاب ایده آل به عنوان سقف پاسیو و حیاط خلوت و سقف استخر باشد که از لحاظ آب بندی و هوا بندی کاملاً عایق بوده و مانند سقف متحرک شیشه ای عمل می کند.

با این تفاوت که سقف های پلی کربنات دوام و ماندگاری کمتری نسبت به شیشه ها دارند و از طرفی قیمت این نوع سقف به مراتب کمتر از سقف برقی شیشه ای است.

به همین دلیل سقف متحرک پلی کربنات یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای مشتریان عمل کرده و با اشکال و طرح های مختلفی وابسته به نوع کاربری فضا قابل پیاده سازی هستند.

بهترین محل کاربرد سقف متحرک پلی کربنات

بهترین محل کاربرد سقف متحرک پلی کربنات برای سقف استخر ها است. زیرا اولاً برای هر نوع استخر با هر شکل و فرم خاصی قابل اجرا و نصب است و ثانیاً ظاهر زیبا و بسیار شکیل و مدرنی دارد.

علاوه بر این ها با فضای جا داری که در زیر این سقف ها بر روی استخر شما ایجاد می شود، می توان در زیر این نوع سقف ها به راحتی و بدون دید همسایگان و با دمای بسیار مناسب و مطلوبی در تمام فصول شنا کرد.

همچنین این نوع سقف برای پوشش پاسیو ها و رستوران و پشت بام ساختمان ها نیز کاربرد دارند.

مزایای سقف متحرک پلی کربنات

مزایای سقف متحرک پلی کربنات

سقف متحرک پلی کربنات کاربردهای گسترده ای دارد و این به دلیل مزایایی است که دارد که عبارتند از:

سقف متحرک پلی کربنات مقاومت بسیار بالای آن در برابر ضربه است که  حدود 120 برابر مقاوم تر از شیشه های معمولی است.

سقف های متحرک پلی کربنات ضد آتش بوده و در هنگام آتش سوزی شعله ور نمی شوند و فقط تولید دود می کنند.

این سقف ها به دلیل شفاف بودن، روشنایی نور خورشید را از خود رد می کنند و فضای تحت پوشش خود را بسیار روشن نگه می دارند و همچنین عایق بسیار خوبی برای سرما و گرما هستند .

سقف های متحرک پلی کربنات به دلیل شفافیت امکان دید مناظر طبیعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

سقف متحرک پلی کربنات
مراحل نصب سقف پلی کربنات

برای نصب سقف پلی کربنات سه مرحله انجام می گیرد. ابتدا چارچوب فلزی سقف را نصب و اجرا می کنند و سپس با استفاده از ورق های پلی کربنات روی آن را می پوشانند و در مرحله آخر بخش شفاف آن نصب می شود.

همچنین سقف متحرک پلی کربنات نیاز به رنگ ندارند و در مقابل زنگ زدگی، خوردگی و تاب برداشتن مقاوم هستند. شایان ذکر است در برخی از شرکت ها به دلیل شباهت ظاهری نام این سقف ها را سقف تلسکوپی نیز گذاشته اند.

علاوه بر این سقف های متحرک پلی کربنات می توانند در انواع مات یا شفاف تولید شوند و به شما در هنگام کاربرد در سقف استخر ها احساس امنیت بیشتری را در برابر دید همسایگان بدهند.

کیفیت و امنیت بالای سقف پلی کربنات در برابر ضربات مکانیکی و حوادث طبیعی مانند زلزله باعث کاربرد بیشتر این سقف در فضا های بسیاری شده است. از جمله کاربرد های آن علاوه بر سقف استخر ها می توان سقف پارکینگ ها را هم نام برد.

مزایای سقف متحرک پلی کربنات
دیگر مزایای سقف متحرک پلی کربنات

این سقف ها دارای چرخ های ریلی از جنس تفلون پلی آمید هستند که از مقاومت بالایی برخوردار است.

سیستم سقف پلی کربنات نوعی طراحی شده است که متناسب با هر گونه شرایط آب و هوایی است و فرقی نمی کند در چه فصلی از سال از آن استفاده می شود. چرا که قدرت سازگاری بالایی دارند و به هیچ عنوان دمای هوا روی این متریال تاثیری ندارد و باعث فرسایش و نابودی آن نمی شود.

این سقف متحرک به روشی طراحی شده است که در ضمن مزایایی که دارد فضای زیبا و آرام بخشی را ایجاد می کند و با طراحی مدرن و جدیدی که دارد زیبایی خاصی به آن مکان می بخشد.

مواد به کار گرفته در این نوع سقف های متحرک به نوعی عمل می کنند که علاوه بر محافظت در برابر سرما و گرما، عایقی بسیار مقاومی در برابر ورود سر و صدا از محیط بیرونی و همچنین جلوگیری از اتلاف دمای داخلی می باشد.

این نوع سقف های متحرک همچنین پوششی بسیار قوی در برابر ورود اشعه یو وی خورشید داشته و آتش گریز هستند. ضمن این که از ورود هر گونه گرد و خاک یا ریزگرد به داخل محیط مربوطه جلوگیری می کنند.

 

برای سفارش سقف متحرک پلی کربنات از کجا اقدام کنیم؟ شرکت سایبان برقی متین با سال ها تجربه تولید انواع سقف متحرک فعالیت دارد. برای سفارش سقف متحرک بر روی لینک زیر کلیک کرده و با ما در ارتباط باشید.