از آن جایی که سایبان مغازه جزو لوازم ضروری و دکوراسیون خارجی هر مغازه تازه تاسیسی است ، شاید بهتر باشد فواید نصب سایبان مغازه را بدانید.        

اولین فواید نصب سایبان مغازه محافظت از تابش نور خورشید بر شیشه نمای جلوی مغازه شما است که در واقع از گرم شدن دمای داخل مغازه در فصل تابستان جلوگیری می کند.  

از دیگر فواید نصب سایبان مغازه خنک نگه داشتن دمای داخلی فروشگاه به اندازه حداقل20 درجه خنک تر از دمای هوای بیرون از مغازه است و این امر باعث کاهش مصرف انرژی سرمایشی و کاهش هزینه های برق مصرفی مغازه می گردد.

مزایای سایبان مغازه

علاوه بر این از پارچه چادری سایبان مغازه برای چاپ تبلیغات محصولات و لوگو و برند خود و کالا های داخل مغازه نیز استفاده کنید. به معنای دیگر نصب سایبان مغازه راهی مقرون به صرفه و مناسب برای معرفی برند و محصولات مغازه و فروشگاه شما است.

همچنین از دیگر فواید نصب سایبان مغازه جلوگیری از نفوذ آب باران به داخل مغازه و مخصوصاً به قسمت ویترین و اجناس چیده شده در قسمت پشت ویترین مغازه است. همچنین نصب سایبان مغازه می تواند فضای جلوی مغازه را به مساحت مغازه شما اضافه کند و از فضای زیر سایبان هم می توانید جهت چیدن اجناس دیگر فروشگاه استفاده کنید.

زیرا سایبان مغازه از ریزش باران و تابش آفتاب بر روی اجناس چیده شده در زیر آن محافظت می کند و صاحب مغازه می تواند با خیالی راحت و بدون استرس اجناس و کالاهای جا گیر داخل مغازه خود را در جلوی مغازه بچیند.

پیشنهاد برای مطالعه:

اهمیت خرید سایبان مغازه برای دکوراسیون

فواید نصب سایبان مغازه-سایبان متین

دیگر مزایای نصب سایبان مغازه

علاوه بر موارد فوق در فروشگاه های آبمیوه ، بستنی ، سرو نوشیدنی ، ویتامینه و فست فود که نقش پذیرایی از مشتریان را دارند نیز نصب سایبان مغازه برقی فواید مضاعفی دارد.

از جمله این فواید این است که صاحبان مغازه می توانند از فضای جلوی کافه و زیر سایبان نیز جهت چیدن مبلمان بیشتر و صندلی های بیشتر استفاده کنند و بدین صورت بر مساحت کلی فضای مغازه آن ها نیز افزوده می گردد.

همچنین در ابتدای تاسیس هر مغازه یا فروشگاه ، احتیاج هست به بیشتر دیده شدن آن فروشگاه و گویی تا وقتی سایبان بر سر در مغازه جدید التاسیس نصب نشود، آن مغازه تاسیس نشده است و اعتبار موجودیتی و هویت پیدا نمی کند.

همچنین به دلیل برقی بودن این سایبان ها می توان باز و بسته کردن آن ها و شیب سایبان را از راه دور کنترل کرد. پس مزیت دیگر نصب سایبان برقی کنترل از راه دور آن و برقی و اتوماتیک بودن آن است.

سایبان های مغازه ها البته دارای دو نوع ثابت و برقی هستند. سایبان برقی تکیه گاه عمودی ندارند و از بازوهای افقی تشکیل شده است که به خوبی سایه اندازی می کند.

فواید نصب سایبان مغازه-گروه سایبان متین

خیال آسوده با سایبان مغازه

نکته دیگر این است که هر چه تعداد افراد بیشتری از کسب و کار شما مطلع باشند به نفع فعالیت و خدمات شما خواهد بود و به همین دلیل از دیگر فواید نصب انواع سایبان مغازه افزایش بازدید از مغازه شما و افزایش نرخ مشتریان مغازه یا فروشگاه شما است.

همچنین سایبان مغازه از هر نوع ثابت یا برقی اش با جلوگیری از برخورد قطرات باران و برف و تگرگ یا گرد و غبار و گل و لای حاصله از آمیختن گرد و غبار با باران، مانع از کثیف شدن شیشه های ویترین مغازه می شود.

بدین ترتیب شما در همه سال شیشه های تمیزی دارید که از پشت آن مشتریان می توانند به خوبی کالا های پشت ویترین را ببینند و این مورد خود سبب افزایش جلب مشتری و زیبایی ظاهری مغازه شما می شود.

همچنین این سایبان ها نصب بسیار سریع و راحتی دارند و در طی یک یا چند ساعت نصب و اجرا می شوند و نسبت به خیلی از دکور های فلزی یا چوبی یا سنگی نمای ساختمان، اجرای بسیار سریع تری دارند.

فواید نصب سایبان مغازه-خرید سایبان مغازه
صرفه جویی هایی اقتصادی از دیگر فواید نصب سایبان مغازه است

همان طور که انواع سایبان مغازه با ایجاد سایه بر شیشه ویترین و داخل مغازه باعث ایجاد خنکی فضای داخلی آن می شوند، در کاهش هزینه های انرژی سرمایشی مغازه و حتی دمای یخچال های داخل مغازه اثر مثبت می گذارند و از این طریق در کاهش هزینه های برق مصرفی فروشگاه شما تاثیر مثبت می گذارند. 

همچنین با درج لوگو و برند شما و اطلاعات کالا و خدمات و کسب و کار شما و چاپ تبلیغات مد نظر شما از راه بسیار ارزان و همیشگی باعث صرفه جویی اقتصادی در هزینه های تبلیغاتی شما می شود.         

اگر می خواهید بدانید سایبان مغازه مناسب برای شغل و کسب و کار شما است یا خیر مطلب سایبان مغازه مناسب انواع کسب و کار را مطالعه نمایید.

فواید نصب سایبان مغازه-خرید سایبان
افزایش فروش با سایبان مغازه

علاوه بر صرفه جویی های اقتصادی که نصب سایبان مغازه دارد، با افزایش مساحت فضای کاربری مفید مغازه شما یا فروشگاه شما اثر فزاینده ای بر نرخ فروش و جذب مشتریان مغازه شما و افزایش اعتبار و وجه کاری فروشگاه شما دارد.

همچنین در مورد کافه ها و رستوران های فست فود و آبمیوه و بستنی فروشی با امکان چیدمان مبلمان و پذیرایی در زیر این سایبان ها نقش بسیار مفیدی در افزایش تعداد مشتریان پذیرایی شده در هر روز می گذارد و بدین ترتیب ظرفیت فروش و توانایی سرویس دهی هر روزه به مشتریان را بالا می برد.

به ویژه با همه گیری و شیوع پاندمی کرونا که تمایل بیشتر افراد برای قرارگیری در فضای آزاد است، بیشتر مشتریان ترجیح می دهند که از تجمع و توقف در فضای داخلی کافه یا اغذیه فروشی ها جلوگیری کنند و در فضای آزاد به صرف نوشیدنی یا بستنی خود بپردازند.

فواید نصب سایبان مغازه-خرید انواع سایبان

سخن پایانی

برای خرید سایبان های مغازه سعی کنید آنها را از فروشگاه های مطمعن خریداری کنید تا دوام بالایی برای شما داشته باشند.

کارشناسان با تجربه ما در سایبان متین مشاوران شما در زمینه انتخاب و خرید انواع سایبان مغازه، سایبان چتری، سایبان پارکینگ و… مناسب فضای شما هستند.