سایبان اتوماتیک دفترتولید لباس مردانه

اگر فضای روبازی دارید با خرید سایبان اتوماتیک آن جا را از تابش مستقیم نور خورشید و یا بارش برف و باران دور نگه دارید. با استفاده از آن شما می توانید هر موقع که دوست داشتید بدون این که فضای حیاط یا بالکن کاملا بسته شود از سایه ی ایجاد شده و آب و هوا نهایت لذت را ببرید.

بهره گیری از تکنولوژی برای آسایش و راحتی همواره مورد توجه بوده و این مزیت در سایبان هم باعث شده تا این محصول مورد استفبال زیادی قرار بگیرد. سایبان اتوماتیک با بهترین متریال و کیفیت تولید میشوند و با رعایت نکاتی میتوان تا مدت ها از آنها استفاده کرد.

پس از نصب سایبان علاوه بر ایجاد خنکی میتوانید علاوه بر آسایش، جلوه خاصی را در منزل یا مغازه خود ملاحظه کنید. همچنین برای انواع سایبان برقی یا اتوماتیک ویژگی پوشش و محافظت در برابر آفتاب و ضد آب بودن وجود دارد که این محصول را ویژه و کاربردی کرده است.

تابش خورشید همانطور که میدانید میتواند اثرات مخرب زیادی داشته باشد. به ویژه زمانی که به طور مدوام و یکنواخت روی سطوح بتاید. به ویژه برای مغازه داران و کسبه اگر اجناس مدت زمان زیادی در معرض تابش مستقیم نور خورشید باشند دچار رنگ پریدگی و فساد میشوند. از این جهت برای صاحبان مغازه و فروشگاه لازم است تا اقدام به تهیه سایبان نمایند. به ویژه اگر مغازه شما نورگیر باشد بهترین راه حل نصب سایبان مغازه است.

سایبان مغازه برقی

مزیت نصب سایبان مغازه چیست؟

به سایبان نصب شده در سردر مغازه ها سایبان مغازه میگویند. قدمت نصب و استفاده از این وسیله برای سایه انداختن روی اجناس و وسیله ها به سالها قبل باز میگیردد. در گذشته مردم و صاحبان میوه فروشی ها و خوار و بار برای محافظت از اجناس و آسایش مشتریان اقدام به نصب چادرهای ساده عنوان سایبان میکردند.

کم کم سایبان ها تغییر شکل دادند و به شکل چتری و کالسکه ای تولید و عرضه شدند. اما مزیت نصب سایبان تنها دیگر ایجاد سایه نبود بلکه حالا به زیبایی و دکور مغازه هم رنگ و فرم میداد. از این جهت استفاده از انواع مدل سایبان مغازه گسترش یافت و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

تنها عیب و اشکال سایبان های قدیمی، دشواری در حرکت دادن آنها بود. زیرا برای باز و بست شدن به نیروی دست نیاز بود و این کار با اهرم و هندل انجام میگرفت. اما سایبان های امروزی دیگر با موتور برقی کار میکنند و تنظیم و حرکت انها با بازوهای برقی و ریموت امکان پذیر شده است.

میتوانید با استفاده از ریموت و از راه دور به آسانی سایبان را باز و بست کنید. حتی برای تنظیم زاویه آفتاب و نور هم با همان ریموت میتوان چادر سایبان را حرکت داد. با وجود این مزایا استفاده از سایبان اتوماتیک برای مغازه رواج یافت و شما در بیشتر مغازه ها وجود سایبان را به شکل برقی و مدرن ملاحظه می کنید.

مزیت دیگر سایبان مغازه این است که برای آن امکان چاپ تبلیغ یا لوگو وجود دارد تا شما را از نصب تابلوی تبلیغاتی بی نیاز کند. میتوانید با انتخاب چادر مناسب برای سایبان خود در مغازه روی آن چاپ انجام دهید بدون اینکه هزینه ای بابت عوارض تبلیغ به شهرداری پرداخت کنید.

سایبان اتوماتیک دفترتولید لباس مردانه

چادر سایبان برقی و انواع آن 

همانطور که گفته شد برای سایبان مغازه میتوانید انواع چادر را انتخاب کنید. اما نصب انواع خاص چادر میتواند امکان چاپ را برای شما فراهم کنید. در ضمن چاپ روی سایبان اتوماتیک برای طولانی مدت ماندگار است و در صورت پاک شدن امکان چاپ مجدد وجود خواهد داشت.

ویژگی چادر سایبان این است که گرمای طاقت فرسا را قابل تحمل میکند. همچنین نم نمیدهد و در روزهای بارانی محافظ خوبی برای ویترین مغازه شما خواهد بود. در نهایت چادر سایبان با توجه به اقلیم محل زندگی شما انتخاب میشود. همچنین تنوع طرح و رنگ برای این محصول وجود دارد تا بتوانید متناسب با دکور و نمای مغازه چادر سایبان مغازه را هم انتخاب کنید.

نوع سایبان انتخابی برای مغازه شما به جنس چادر آن بستگی دارد. همچنین میزان شدت نور یا رطوبت محل زندگی شما میتواند تعیین کننده نوع چادر برای سایبان باشد. انواع جنس چادر شامل چادرهای برزنتی، فلگسی و ترانزیتی است که برای چادر ترانزیتی جدیدترین نوع پارچه برای سایبان اتوماتیک است.

چادر برزنتی مقاومت بالایی در برابر نور آفتاب و گرما دارد و همچنین مانع نفوذ رطوبت به سمت داخل سایبان میشود. در ضمن قابل شست و شو می باشد و به راحتی میتوانید انرا تمیز کنید. به یاد داشته باشید تمیز کردن و عدم نصب جسم سنگین از اسکلت سایبان باعث طولانی شدن عمر این وسیله میشود.

سایبان اتوماتیک مغازه

خرید و نصب سایبان باکیفیت را از ما بخواهید !

اگر به دنبال خرید سایبان اتوماتیک مطمئن و با قیمت مناسب هستید همین حالا با سایبان متین تماس بگیرید. شرکت ما به عنوان اولین تولید کننده انواع سایبان در ایران آماده پاسخگویی و ثبت سفارشات شما می باشد. برای اطلاع از شرایط نمایندگی های ما در شهرهای مختلف میتوانید از طریق لینک مربوطه با ما در ارتباط باشید.