اخبار سایبان برقی

ساخت سایبان برقی

ساخت سایبان برقی برای خانه منجر به کاهش هزینه ها و اتلاف انرژی می شود. سایبان برقی را می توان در جاهای مختلف خانه نصب کرد که آن مکان ها شامل : بالای درها ، بالای پنجره ، پاسیو ، بالکن ، حیاط و … می شود. سایبان برقی که بر روی پنجره نصب می شود باعث می شود که تابش نور به داخل خانه کمتر شود و از اتلاف انرژی جلوگیری خواهد شد.

همچنین زمانی که سایبان برقی برای بالکن نصب می شود می توانید اوقات فراغت خود را همراه دوستان و خانواده بدون هیچ عوامل طبیعی بگذرانید و اینکه از آسیب به مبلمان که در بالکن قرار دادید جلوگیری می شود. پس برای اینکه فضای منزل را زیباتر کنید و اوقات فراغت خوبی را به خود و خانواده تان هدیه کنید کافیست اقدام به سفارش ساخت سایبان برقی اختصاصی کنید. با ما در ادامه  مطلب همراه باشید تا بهترین اطلاعات را خدمت شما عرضه نماییم.

مزایای ساخت سایبان برقی برای فضای باز خانه چیست؟

اصولاً فضای باز خانه برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت به حساب می آید ولی در تابستان و زمستان به دلیل گرما و سرمای شدید نمیتوانیم به راحتی اوقات خوبی را بگذرانیم تنها راه حل این است که سایبان برقی نصب کنید تا از تابش آفتاب و بارش برف و باران جلوگیری کند و شما بتوانید اوقات فراغتتان را بدون هیچ عوامل طبیعی بگذرانید.

از دیگر مزایای ساخت سایبان برقی با در نظر گرفتن سلیقه تان که فضای باز خانه که شامل بالکن ، حیاط و .. را از ظاهر ساده به ظاهری مدرن و نوین تبدیل می کنید. البته اگر به ظاهر منزلتان اهمیت می دهید از سایبان برقی می توانید بهترین استفاده را بکنید تا بتوانید یک محیط دلباز برای منزلتان فراهم آورید.

برای ساخت سایبان برقی برای فضای باز خانه بهتر است با شرکتی در تماس باشید که در این زمینه بهترین ابزار آلات را استفاده کند که شما بتوانید در سالیان سال از سایبان برقی مورد نظرتان با کمترین خرابی و تعویض استفاده کنید.

مطالب پر بازدید : 

انواع سایبان پارکینگ خودرو

چرا سقف جمع شو ؟

سایبان بالکن شیک

مدلهای مختلف پارچه برای ساخت سایبان برقی 

انواع مدل های پارچه برای ساخت سایبان برقی استفاده می شود که شامل موارد زیر می شود :

پارچه سایبان از جنس اکریلیک : 

این نوع پارچه سایبان معمولا دوام طولانی تری نسبت به پارچه های دیگر دارند. دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند و از محو شدن رنگ پارچه جلوگیری می کنند. مشتریان بر حسب نیاز خود می توانند پارچه های ۱۰۰ درصد اکریلیک، پارچه های پلی استر با پوشش های اکریلیک ، مخلوط پلی استر و پنبه را با پوشش اکریلیک انتخاب کنند. سایبان برقی با پارچه هایی که بدون پوشش پلی استر هستند به دلیل اینکه در برابر نور خورشید آسیب پذیرند برای خانه ها مناسب نیستند. اینگونه پارچه ها برای مناطقی که دارای رطوبت بالا هستند بسیار مناسب است.

پارچه سایبان از جنس وینیل: 

برای ساخت سایبان برقی برحسب نیاز مشتری می توان از پارچه سایبان از جنس وینیل استفاده کرد که ویژگی های این پارچه سایبان شامل : دارای شفافیت زیادی است ، برای مناطق مرطوب و بارانی مناسب است ، دارای لایه ی محافظتی نازک است ، در برابر نور خورشید و کپک بسیار مقاوم است ، سبک و رنگ های مختلفی نسبت به پارچه های دیگر دارد.

ساخت سایبان برقی-سایبان متین 22361050

انواع سازه برای ساخت سایبان برقی

ساخت سایبان از جنس فلز و آلومینیوم : 

سایبان هایی که از جنس فولاد و آلومینیوم هستند نیاز به نگهداری زیادی ندارند و برای اینکه با محیط هارمونی رنگی داشته باشند امکان رنگ کردن آن وجود دارد. همچنین امکان زنگ زدگی وجود دارد اما با روکشی که بر روی این سازه قرار می گیرد درصد زنگ زدگی ، فرورفتگی و خمیدگی را به حد صفر می رساند. ولی این نوع سازه نیاز به تمیز کاری دارد که هر چند وقت یکبار می توانید آن را تمیز کنید یا با شرکت های مرتبط به این کار تماس بگیرید تا آنها اینکار را برای شما انجام دهند. بنابراین میتوان نتیجه گرفت که ساخت سایبان برقی از جنس فلز و آلومینیوم می تواند مناسب تر از فایبر گلاس باشد اگر نگران زنگ زدگی آن هستید باید بگویم نگران نباشید ما با قرار دادن یک روکش مقاوم می توانیم این مشکل را برای شما حل کنیم.

ساخت سایبان از جنس فایبر گلاس:

ساخت سایبان برقی با سازه ای از جنس فایبر گلاس جایگزین سبک تری برای فولاد یا آلومینیوم است. در بین مواد ساخت سایبان این نوع ماده با رنگ مخلوط می شود بنابراین نیازی به رنگ کردن مجدد آن نیست و امکان تغییر رنگ آن وجود ندارد. سایبان فایبر گلاس می تواند کمی شفاف باشد. مدل های شفاف امکان عبور مقداری نور را دارند. در میان مواد ساخت سایبان این مدل با گذشت زمان می تواند دچار ترک و شکستگی شود و نیاز به تعویض پیدا کند.

مطالب پیشنهادی :

سایبان برقی ارزان

سایبان برقی تبلیغاتی

سایبان پارکینگ همراه خودروی شما

ساخت سایبان برقی

سفارش از شما ساخت و نصب از ما

هر مدل سایبان برقی که بخواهید را می توانید از شما سفارش دهید. سفارش سایبان برقی و ساخت آن جزء تخصص ما به حساب می آید ما با در نظر گرفتن بهترین تجهیزات و سازه های نوین سایبان برقی مناسب با سلیقه تان را عرضه میکنیم.

شرکت ما با انجام پروژه های زیادی در این زمینه تجربه ی بالایی کسب کرده است و همین امر باعث می شود بهترین سازه و پارچه را برای شما متناسب با نیازتان در نظر بگیرید. همچنین شرکت سایبان متین در تمام شهر های ایران نمایندگی دارد که برای مشاهده ی نمایندگی ها می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای استعلام قیمت و سفارش سایبان برقی هم می توانید با ما تماس بگیرید ، ما منتظر تماس شما هستیم.