>

نصب سایبان برقی زنجیری در شاهرود

Thumbnail

نصب سایبان برقی زنجیری در شاهرود

نصب سایبان برقی زنجیری در شاهرود توسط نماینده ی محترم سایبان متین آقای عمودی اجرا شده است که دارای پارچه ی پی وی سی به رنگ سفید است و دارای بازشوی 250 متر است و دارای طول و عرض 455 و 535 است.

این متراژ در نظر گرفته شده برای سایبان برقی مغازه نصب شده توانسته تمام جلوی درب مغازه را به طور کامل بپوشاند و آفتاب به داخل نفوذ نخواهد کرد در ادامه عکس هایی از این پروژه خواهید دید که سایبان برقی زنجیری به طور کامل سایه ی گسترده ای را ایجاد کرده است.

برای اینکه به طور کامل جلوی مغازه تحت پوشش سایبان مغازه قرار گیرد دو عدد سایبان اجرا شده تا هیچ نوع تابش نوری به مغازه نفوذ نکند. همچنین دیگر مصرف انرژی در تابستان و زمستان افزایش پیدا نخواهد کرد و صاحب مغازه از این نظر خیالش راحت است که هزینه ی اضافی بابت این موضوع پرداخت نخواهد کرد.

سایبان زنجیری نسبت به سایبان های دیگر مقاومت بالایی دارد اما چرا؟ چراکه داخل بازوهای سایبان برقی به جای سیم بکسل از زنجیرهای بسیار محکم استفاده شده است تا در برابر وزش بادهای شدید مقاومت بالایی داشته باشد و هیچ نوع صدمه ای نبیند.

البته دلیل انتخاب سایبان برقی زنجیری برای مغازه واقع در شاهرود این است که در این محدوده به دلیل اینکه به شمال کشور نزدیک است بادهای شدید و باران زیادی می بارد به همین دلیل بهتر است یک سایبان با مقاومت بالا و پارچه ای ضد آب در نظر گرفت تا بتواند در برابر هر شرایط مقاومت بالا داشته و از محیط موردنظر مراقبت کند و جلوی تابش نور خورشید را به داخل مغازه بگیرد.

هر جای کشور ایران هستید می توانید با سایبان برقی متین در ارتباط باشید و هر مدل سایبان برقی را از ما با کیفیت فوق العاده بالا و قیمت مناسب سفارش دهید.

Related Posts

COOL WIDGETS

Add Comments