چرا سایبان برقی بسیار پر طرفدار است؟

سایبان برقی پر طرفدار به دلیل نوع کاربری و مدل های متنوعش در عصر توسعه تکنولوژی ، صنعت بسیار مهم ساختمان نیز روز به روز در حال دگرگونی و پیشرفت است و اکنون در تمامی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه ایده ها و راهکارهای مدرنیزه و دانش محور جهت آسایش و رفاه بشر بسیار مورد توجه و استقبال است .

یکی از این ایده ها تکنولوژی سایبان برقی است که موارد استفاده آن انواع ساختمان ها از قبیل مراکز تجاری، اداری، مسکونی، صنعتی، خدماتی و درمانی است که هم ظاهر بسیار زیبا و مدرنی به ساختمان داده و هم فواید بسیار دارد .

بدین صورت که، دیگر جهت رهایی از پرتو زیان آور خورشید و جلوگیری از باد و طوفان نیاز به اتلاف هیچ انرژی و نیروی انسانی نیست و همچنین موارد پر کاربرد این محصول استفاده تجاری و تبلیغاتی از آن است .

بدین صورت که کاربر با استفاده از نیاز و سلیقه خود لوگو یا آرم تجاری خود را جهت چاپ بر روی پارچه سایبان حک می کند و با توجه به زاویه سایبان (که با نظر کارفرما تا ۵۰ درجه قابل تغییر است) بهترین روش تبلیغاتی با کمترین هزینه برای خیابان های شلوغ و پرتردد می باشد.

جهت احترام به کاربران و جلب رضایت مشتریان و مراجعه کنندگان سایبان برقی با تبلیغات جذابتان بهترین خوش آمدگویی است .

مزایای سایبان برقی ریموت دار

مزایای سایبان برقی ریموت دار

ممکن است نمای بیرون ساختمان شما نقص هایی داشته باشد و نیازمند تغییرات باشد. با نصب سایبان برقی میتوان جلوه ای خاص به فضا بخشید و دکوراسیون خارجی منزل خود را تغییر داد. بیشترین دلیل نصب سایبان برای منازل، حفاظت از لوازم منزل از تابش مستقیم نور خورشید می باشد.

سایه ای که با نصب سایبان اتوماتیک ایجاد می شود شاید مهمترین مزیت این وسیله باشد. سهولت استفاده از سایبان اتوماتیک را نیز میتوان مزیت دیگر این وسیله دانست. با اجرای سایبان ها میتوان مصرف انرژی را به اندازه قابل توجهی کاهش داد.

سایبان برقی پر طرفدار - دکمه1

انواع سایبان برقی پرطرفدار را بشناسیم!

در ادامه انواع مختلف سایبان برقی براساس نوع کاربرد و دیدگاه مشتریان دسته بندی نموده ایم که می توانید آن ها را مشاهده نمایید و در صورت نیاز از شرکت سایبان متین سفارش دهید.

سایبان مغازه :

سایبان مغازه به عنوان یکی از پر طرفدارترین هاست در بالای سر درب مغازه ها می توان آن را مشاهده کرد. از سری دلایل محبوبیت سایبان مغازه این است که در مصرف انرژی صرفه جویی می شود و می تواند از تابش آفتاب به داخل محیط جلوگیری کند.

همچنین امکان چاپ تبلیغات روی این نوع سایبان برقی امکان پذیر است و دیگر نیازی هم نیست هزینه های بالای تبلیغاتی و مالیات بپردازید. هر مدل تبلیغاتی که خواستید را ما می توانیم روی سایبان شما چاپ کنیم.

سایبان برقی پر طرفدار - سایبان مغازه
سایبان برقی پر طرفدار - دکمه 3
سایبان پارکینگ

همانطور که از اسم این سایبان مشخص است مخصوص خودروهاست و قادر به ایجاد سایه ای گسترده بر روی خودروهاست. دیگر لازم نیست نگران از بین رفتن رنگ خودرو ، پوسیده شدن روکش های صندلی ، داغ شدن داخل ماشین و … شوید چراکه سایبان ماشین کار شما را راحت می کند.

با نصب سایبان پارکینگ دیگر نیازی نیست به فکر اجاره ی پارکینگ با هزینه های بالا باشید چراکه با نصب آن در حیاط ماشین را زیر آن پارک کنید بدون اینکه آفتاب یا بارش تگرگ و هر عامل طبیعی دیگر موجب خرابی آن شود.

همچنین شما با خرید سایبان خودرو با یک تیر دو نشان می زند حالا چطور؟ یک محیطی بدون تابش آفتاب داخل حیاط ایجاد می کنید تا زمانهایی که ماشین نیست روزهای تعطیل زیر سایبان و سایه ای خنک به تفریح بپردازید.

سایبان برقی پر طرفدار - سایبان پارکینگ

سایبان برقی برای بالکن

در متن بالا به این اشاره کردیم که با نصب سایبان پارکینگ می توانید در حیاط محیطی مناسب را ایجاد کنید تا در زمان های تعطیلی به تفریح بپردازید.

حالا اگر منزل شما از یک بالکن باصفا داشت حتما به فکر نصب و خرید سایبان برقی باشید. حالا چرا؟

1)می توانید گلدان های زیبا را داخل بالکن بدون اینکه آفتاب اذیتشان کند یا اینکه پرندگان صدمه بزنند ، قرار دهید.

2)محیطی بسیار مناسب جهت گذراندن اوقات فراغت خواهد بود.

3)هر زمان و هر لحظه حتی در گرمای شدید تابستان هم می توانید به بالکن مراجعه کنید و به تفریح بپردازید.

4)جلوگیری از دید همسایگان به داخل بالکن با تنظیم شیب سایبان انجام می شود.

5)زیبایی بالکن با نصب سایبان برقی تکمیل می شود.

سایبان برقی پر طرفدار - سایبان بالکن
خرید سایبان برقی در مدل های مختلف

اگر در نظر دارید از سایبان برقی هایی که در بالا ذکر کردیم یکی از آن ها را سفارش دهید و برای منزل ، محل کار و ویلای شخصیتان نصب کنید با شرکتی تماس بگیرید که در این زمینه بهترین را خدمت شما عرضه نماید.

با خرید سایبان برقی دیگر خیالتا راحت است که محل مورد نظرتان از هر عوامل طبیعی به دور است. همچنین دکوراسیون و طراحی مدرن را به محل نصب شده اهدا می کنید.

شرکت سایبان متین با استفاده بهترین قطعات و تجهیزات با کیفیت به شما بهترین سایبان ها را ارائه می دهد. همچنین با وجود نمایندگی هایش در سراسر کشور ایران قابلیت این را دارد که در هر جایی از کشور باشید سایبان برقی مورد نظرتان را ارائه دهد.

سایبان برقی پر طرفدار - دکمه 2
سایبان برقی پر طرفدار - دکمه1