پروژه سایبان پارکینگ فولباکس در دماوند

پروژه سایبان پارکینگ فولباکس در دماوند ویلای آقای تیموری توسط تیم حرفه ای سایبان متین اجرا شده است.

میزان ابعاد سایبان پارکینگ فولباکس 340 در 3 است که این اندازه سایبان قادر به پوشش دهی کامل بر روی انواع خودروهای لوکس ، خودروهای دیگری خواهد بود.

البته در حین خرید سایبان پارکینگ باید به این موضوع دقت کنید که اندازه و ابعاد آن را طوری انتخاب کنید برای هر ماشینی مناسب باشد و بتواند پوشش دهی کامل را انجام دهد و همچنین بتواند ماشین را از شرِ تابش آفتاب و هر نوع عوامل طبیعی که به آن صدمه می زند حفظ کند.

مخصوصا در ویلاها که پارک کردن خودرو در ساعات طولانی داخل حیاط بسیار مضر بوده و ممکن است ماشینتان صدمه ی زیادی ببیند خودتان راجع به صدماتی که خودرو ساعات طولانی در برابر تابش آفتاب قرار بگیرد آگاهی دارید و میدانید که نباید این امر اتفاق بیفتد.

آقای تیموری با نصب سایبان خودرو نسبت به سالم ماندن ماشینشان در فصول مختلف در حیاط ویلا اقدام کرده اند و خودشان از این کار بسیار راضی بودند پس شما هم برای اینکه خودرویتان در سلامت کامل به سر ببرد می توانید از سایبان پارکینگ با متراژ مناسب استفاده کنید.

البته نوع سایبان برقی که برای آقای تیموری در نظر گرفته شده است می تواند سایبان را در اوقاتی که بسته است در برابر بارش باران و تابش آفتاب حفظ کند تا صدمه ای نبیند دلیلش هم فولباکس بودن سایبان است یعنی سایبان داخل محفظه ای قرار می گیرد که هیچ صدمه ای به آن وارد نمی شود.

البته در سایبان مغازه و انواع سایبان های دیگر سایبان فولباکس بسیار پر طرفدار بوده چراکه صاحب سایبان لازم نیست هزینه ای بابت تعمیر و تعویض بپردازد.

برای سفارش سایبان پارکینگ در مدل های متنوع و ابعاد مختلف در هر جای از ایران که هستید می توانید با نمایندگی های ما در ارتباط بوده و سایبان مورد نظرتان را سفارش دهید.