اخبار سایبان سایبان اتوماتیک سایبان برقی

سفارش عمده سایبان برقی

سفارش عمده سایبان برقی برای برخی مکان ها که تعداد بسیار بالایی نیاز است می تواند بسیار مقرون بصرفه تر از سفارش تکی سایبان برقی باشد. بسیار از مکان ها مثل رستوران های بزرگ ، کافه ها ، پمپ بنزین و … که نیاز به سایبان های زیادی دارند باید به صورت عمده سفارش دهند.

البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که سایبان برقی را اگر می خواهید به صورت عمده سفارش دهید باید از شرکتی درخواست کنید که بتواند این سفارش شما را بدون هیچ کم و کسری انجام دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا جزئیاتی در این زمینه را مورد بررسی قرار دهیم.

فواید سفارش عمده سایبان بازویی

در متن بالا هم اشاره کردیم که سایبان بازویی را وقتی در تعداد زیاد سفارش می دهید می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و اینکه یک بار کار نصب و اجرای سایبان ها انجام می شود و به اتمام می رسد لازم نیست هر بار به شرکت مورد نظرتان تماس بگیرید و درخواست سایبان کنید.

البته برای اینکه تعداد سایبان برقی مشخص شود نیاز به نظر کارشناسانی دارد که در این زمینه تخصص دارند بنابراین برای اینکه تعداد سایبان برقی به طور دقیق انتخاب شود باید با تیم سایبان متین در اربتاط باشید و از مشاوران بخواهید شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

از جمله دیگر فواید سفارش عمده سایبان برقی این است که شما می توانید محیط در هر متراژی که باشد را پوشش دهید یعنی اینکه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد شما هر تعدادی که بخواهید را سفارش دهید و محیط مورد نظرتان را تحت پوشش قرار دهید.

مطالب پیشنهادی : 

تعمیر و نگهداری سایبان برقی

تعطیلاتی منحصربفرد با سایبان برقی

سایبان برقی دو طرفه جایگزینی برای سفارش عمده

البته اگر نمی خواهید سایبان برقی در تعداد زیادی داشته باشید سایبان برقی دو طرفه می تواند برای شما مناسب باشد ، سایبان برقی دو طرفه مثل دو بال پروانه است که محیط بیشتری را تحت پوشش قرار می دهد.

البته قیمت سایبان برقی دو طرفه مقرون به صرفه تر از تعداد زیادی سایبان خواهد بود چراکه با خرید یک سایبان در اصل شما دو عدد سایبان دارید.

همچنین میزان پوشش دهی بیشتری هم دارد. اگر می خواهید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید نصب سایبان بازویی دو طرفه گزینه ی بسیار مناسبی است.

البته این نکته را هم ذکر کنم که با یک ریموت به راحتی می توانید هر طرف از سایبان دو طرفه را که خواستید تحت کنترل داشته باشید یعنی اگر بخواهید یک طرف سایبان را باز کنید و آن طرف را بسته این کار امکان پذیر خواهید بود همچنین با نصب سنسور های باد ، سنسور باران سایبان خود را مجهز کنید.

سفارش عمده سایبان برقی - سایبان برقی دو طرفه
قیمت سایبان برقی در سفارش عمده با تکی متفاوت است؟

خب صد در صد در سفارش عمده یک محصول با تکی آن تفاوتی وجود دارد یعنی اینکه وقتی شما درخواست سفارش عمده می دهید هزینه کمی کاهش پیدا می کند.

به عنوان مثال با سفارش ده عدد سایبان هزینه ی کمتری نسبت به یک عدد سایبان پرداخت خواهید ولی بازهم باید با مشاوران تیم سایبان متین در ارتباط باشید تا به شما راهنمایی های لازم را در زمینه ی قیمت سایبان برقی بکنند.

قیمت سایبان برقی هم همانطور که می دانید به نوع ، اندازه ، متراژ ، نوع پارچه ، جنس بدنه ی آن بستگی دارد بنابراین تمام این موارد را هم باید در نظر داشته باشید. البته گول قیمت های ارزان را هم نخورید چون مشخص نیست که چه نوع سایبان با چه کیفیت به شما ارائه می دهند همیشه یک قیمت معقول را در نظر داشته باشید.

اما بازهم اگر می خواهید سایبان برقی با قیمت مناسب خریداری کنید شرکت سایبان متین به عنوان برترین تولید کننده انواع سایبان اتوماتیک بهترین قیمت ها را پیشنهاد می کند.

پیشنهاد مطالعه :

امکانات ویژه سایبان چتری

ویژگی های سایبان برقی با کیفیت

سفارش سایبان برقی از شرکت سایبان متین

برای سفارش سایبان برقی با کیفیت بالا و در هر متراژ و طرحی که خواستید با شرکت سایبان متین در ارتباط باشید. شرکت ما با چندین سال تجربه و سابقه ای که دارد به شما بهترین سایبان بازویی را ارائه می دهد.

همچنین ما در زمینه ی تولید انواع سایبان پارکینگ ، سایبان مغازه ، سایبان ماشین ، سایبان بالکن و … فعالیت می کنیم پس هر کدام از این مدل سایبان ها را خواستید با ما در ارتباط باشید.

یک مژده هم به افرادی که در تهران زندگی نمی کنند ، شرکت سایبان متین در تمام شهر های ایران نمایندگان فعالی دارند که به شما عزیزان هر خدماتی که بخواهید را ارائه می دهد پس نگرانی در این زمینه نداشته باشید سایبان متین هرجایی که باشید همراه شما خواهد بود. بهترین ها را از ما بخواهید!