اخبار چتر سایبان

چتر سایبان چیست؟

با خواندن این مقاله می توانید با مزایای چتر سایبان آشنا بشوید! چتر سایبان یا همان سایبان چتری از انواع سایبان های قابل حمل به شمار می رود. اگر بخواهیم به یکی از پرکاربردترین انواع سایبان ها اشاره کنیم می توان چتر سایبان را نام برد. ظاهر این سایبان معمولا به شکل مربع یا 8 ضلعی می باشد و پایه ی آن از یک فلز ضد زنگ تشکیل شده است این پایه از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. خیلی ها تصور می کنند که چون چتر سایبان یک محصول قابل حمل می باشد دوام بالایی ندارد بلکه چتر سایبان در برابر بادهای شدید بسیار مقاوم می باشد.

چتر سایبان این امکان را به شما می دهد که پایه ی آن را به هر اندازه ای که خواستید تنظیم کنید. شما همچنین می توانید با خرید چتر سایبان زاویه ی آن را تغییر دهید و در زیر آن یک سایه ی دلخواه را ایجاد کنید. همانطور که از نامش پیدا می باشد چتر سایبان همانند یک چتر می باشد که شما در باران از آن استفاده می کنید. اما تفاوت آن ها در این است که پایه چتر سایبان بر روی زمین قرار می گیرد و نسبت به چترهای ساده سنگین تر هستند و فضای بیشتری نیز دارند. طریقه باز و بسته شدن هر دو چتر باهم یکی می باشد به همین دلیل این محصول چتر سایبان نام گرفته شده است.

مزایای چتر سایبان - سایبان متین

چرا چتر سایبان را سفارش بدهیم؟

خیلی ها با خواندن این مقاله تصور می کنند که چتر سایبان به چه درد می خورد که آن را سفارش دهیم در صورتی که اگر مزایای چتر سایبان را برای شما بگوییم قطعا شما هم تبدیل به طرفدار این محصول می شوید. یکی از مزایای چتر سایبان این است که شما می توانید به کمک آن محدوده ای که می خواهید از آن محافظت کنید را پوشش دهید. البته این را فراموش نکنید که چتر سایبان برای پوشش محدوده های کوچک بسیار مناسب است به همین دلیل اگر قصد دارید محدوده بیشتری را تحت پوشش قرار دهید بهتر است از چندین چتر سایبان در کنار هم استفاده کنید.

برای مثال در کشور عربستان به دلیل تابش نور خورشید و دمای بالا برای پوشش مساجد خود از چتر سایبان استفاده می کنند. برای مساجد معروفی مانند مسجد النبی، مسجد الحرام از چتر سایبان برای پوشش استفاده کرده اند. نه تنها چتر سایبان باعث زیباتر شدن محیط می شود بلکه می تواند در برابر نور خورشید و دمای بالا از افراد محافظت کند.

مزایای چتر سایبان - چتر سایبان ارزان

در چه مکان هایی از چتر سایبان می توان استفاده کرد؟

در بالا نیز به این موضوع اشاره کردیم که چتر سایبان یکی از پرکاربردترین انواع سایبان به شما می رود. شما در تابستان، زمستان، بهار و پاییز به راحتی می توانید بهره کافی را ببرید. حمل و نقل چتر سایبان بدون هیچ مشکلی انجام می شود. در زیر پایه های چتر سایبان از چرخ استفاده شده است تا شما بتوانید به راحتی بدون دردسر آن را جابجا کنید همچنین چتر سایبان دارای وزنی سبک می باشد. سطح پوشش مناسب چتر سایبان باعث شده تا بتوان از آن در مکان های مختلفی استفاده کرد به موارد زیر توجه داشته باشید:

1- رستوران و کافه های رو باز

2- حیاط، کنار استخرهای رو باز، ویلاها

3- مراکز تجاری، تفریحی، گردشگری رو باز

4- هتل ها، شهربازی، پارک ها

5- استفاده به انواع محل استراحت نیروهای حراست

6- استفاده در نمایشگاه های رو باز

مزایای چتر سایبان - قیمت چتر سایبان

قیمت چتر سایبان به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل مختلفی بر روی قیمت چتر سایبان تاثیرگذار می باشد. یکی از این عوامل که می توان به آن اشاره کرد جنس پایه چتر سایبان می باشد اگر می خواهید از چتر سایبان خود سال ها استفاده ی مفید ببرید بهتر است پایه فلزی برای سایبان خود سفارش بدهید. جنس پارچه نیز از دیگر عوامل مهم در قیمت چتر سایبان می باشد. پارچه های چتر سایبان را می توان به سه دسته پارچه برزنتی نخی، پارچه برزنتی pvc ، پارچه های خلبانی نانو تقسیم بندی کرد.

شما می توانید بر اساس نیاز خود هر نوع پارچه ای که خواستید را سفارش بدهید اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که بر اساس آب و هوایی که در آن زندگی می کنید نوع پارچه را انتخاب کنید، اگر آب و هوای محل زندگی شما بارانی می باشد بهتر است برای چتر سایبان خود پارچه ی ضد آب را سفارش بدهید. آخرین موردی که می توانیم به آن اشاره کنیم نوع قرار گیری پایه ی چتر سایبان می باشد. پایه ی چتر سایبان در دو حالت قرار می گیرد نوع اول پایه وسط و نوع دوم پایه کنار می باشد در این مورد هم می توانید بر اساس نیازتان چتر سایبان را سفارش بدهید.

خرید چتر سایبان باداوم

امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات کاملی درباره ی چتر سایبان به دست آورده باشید. اگر قصد خرید چتر سایبان را دارید می توانید با شرکت سایبان برقی متین در ارتباط باشید. شرکت سایبان برقی متین در تلاش است تولید چتر سایبان را با کیفیت بالا انجام بدهد تا مشتریان بتوانند سال های از محصول خود استفاده کنند. در هر کجای ایران عزیز که هستید می توانید برای خود چتر سایبان را سفارش بدهید. برای خرید کافیست تنها با نمایندگی شهر خود در ارتباط باشید. بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در تماس باشید.