اخبار سایبان سایبان برقی سایبان پارکینگ سایبان خودرو سایبان ماشین

سایبان پارکینگ مناسب حیاط

سایبان پارکینگ مناسب حیاط میتواند در خانه، ویلا یا محل حیاط شرکت و نمایشگاه اتومبیل یا موتور سیکلت و … نصب شود. تمرکز بر طراحی و اجرای این وسیله این امکان را به شما میدهد تا محصولی مناسب با نیاز و سبک مورد علاقه تان داشته باشید. سایبان های برقی با فشار یک دکمه باز و بست میشوند و ارزش و کارایی بالایی دارند. ممکن است همه ما ساکن ساختمانهایی دارای پارکینگ نباشیم و مشکل محل پارک ماشین یکی از دغدغه های ما است. به غیر از برخی برج ها و ساختمانهای مسکونی، اکثر ساختمانها پارکینگ ندارند و این امنیت و سلامت خودرو را تهدید میکند. اما این مشکل یک راه حل دارد و آن نصب سایبان ماشین است.

برای این وسیله ابعاد و اندازه و مدل های متفاوتی وجود دارد که میتوانید متناسب با نما و مدل حیاط آنرا سفارش داد. این موضوع به ابعاد و اندازه حیاط شما و نیز شرایط آب و هوای محل سکونتتان بستگی دارد. رطوبت زیاد برخی از انواع پوشش سایبان را از بین میبرد و برخی دیگر از پارچه ها مقاومت بهتری در برابر باران و تگرگ دارند. پس بهتر است اگر ساکن منطقه پر باران و سردی هستید پیش از خرید انواع جنس چادر را برای سایبان ها بشناسید تا دوام و ماندگاری آنرا تضمین کنید.

خودرو در محل بدون سقف خیلی راحت در معرض آفتاب و باران قرار میگیرد و میتواند به مرور از بین برود. علاوه بر اینکه همیشه هزینه های کارواش و تعمیر رنگ بدنه و شاسی را خواهید داشت. زیرا فضولات پرندگان و گرد و غبار و تگرگ و … میتواند به مرور به ماشین آسیب بزند. ایمن ترین راه برای شما که خودرو را داخل حیاط میگذارید نصب یک سایبان برقی است.

سایبان پارکینگ مناسب حیاط - سایبان برقی

مزایای نصب سایبان پارکینگ در حیاط 

نصب سایبان پارکینگ مناسب حیاط به شما این امکان را میدهد که تا 5 متر از حیاط را تحت پوشش آن قرار دهید. با یک منبع تغذیه الکتریکی که میتوانید برای آن نورپردازی و روشنایی هم در نظر بگیرید. همچنین به شما اجازه میدهد تا به راحتی سایه را تنظیم کرده و شیب آن را تغییر دهید. در صورت خراب شدن چادر امکان تعویض یا تعمیر آن وجود دارد. حتی اینکه میتوانید اقدام به چاپ طرح دلخواه روی سایبان کنید. ما بعد از بررسی متراژ و ابعاد محل نصب محصول مورد نیاز شما را تولید خواهیم کرد. نصب این وسیله زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت و تنها مونتاژ قطعات در محل منزل یا محل کار شما انجام خواهد شد.

انواع سایبان برقی برای پارکینگ میتواند خودروی شما را در برابر باد و باران محافظت کند. سایبان های مدرن و برقی مقاومت بهتری در برابر بادهای شدید دارند و با نصب سنسور میتوانید این مقاومت را بیشتر کنید. از طرف دیگر جای زیادی را از شما نخواهند گرفت و در زمان عدم نیاز به آن میتوانید به راحتی آنرا جمع کنید. سایبان خودرو به کمک سنسور باد در زمان وزش بادهای شدید به سرعت بسته خواهد شد . این مزیت ایمنی این وسیله را تامین میکند. تمامی محصولات سایبان برقی در طیف آب و هوایی 20 تا 40 درجه کار میکنند. این محصولات حداکثر مقاومت در برابر آفتاب را دارند و هرگز نم و رطوبت را از خود عبور نخواهند داد. اگر برای سایبان خود اقدام به نصب سنسور نکرده اید مراقب باشید که در زمان وزش طوفان های شدید حتما آنرا ببندید.

سایبان پارکینگ مناسب حیاط - سایبان ماشین

انتخاب چادر مناسب برای سایبان پارکینگ 

در انتخاب چادر سایبان باید بدانید که به دنبال چه جیزی هستید و چه نوع پوششی بهتر از خودروی شما مراقبت خواهد کرد. چادر سایبان وظیفه اصلی محافظت از خودرو را در برابر تغییرات جوی دارد و مانع خوبی برای نور خوشید و باران است. با این حال در زمان تصمیم گیری بین انواع جنس چادر برای سایبان باید موارد زیادی را در نظر داشته باشید. از جمله مهم است که طول و عرض و بازشو آنرا بدانید و طبق ابعاد محل نصب سایبان پارکینگ مناسب حیاط را انتخاب کنید. این انتخاب و تصمیم گیری میتواند عمر سایبان را مشخص کند. آنچه به عمر سایبان شما کمک میکند همین انتخاب مناسب برای چادر سایبان است. این وسیله راه حل عالی برای ایجاد سایه روی سقف و بدنه ماشین است و با قابلیت جمع شوندگی میتواند دوام بیشتری نسبت به انواع سایبان های ثابت داشته باشد.

شما با خرید این وسیله، ارزش ملک و ساختمان خود را افزایش میدهید و علاوه بر این بدون نگرانی از تغییرات آب و هوا، خودرو را داخل حیاط میگذارید. در حالیکه ممکن است به نظر شما این کار یک هزینه باشد، اما یک سرمایه گذاری بلند مدت است تا خیلی از هزینه های نگه داری خودرو را کاهش دهد. یک حیاط ممکن است به عنوان فضای خارجی در معرض انواع تغییرات جوی باشد اما سایبن مانع از این میشود که تغییرات روی خودروی شما تاثیر بگذارد و آنرا خراب کند. نصب سایبان راهی برای گسترش کاربری حیاط است و میتواند تا ده ها سال برای شما عمر کند. تولید این محصول همواره با ضمانت همراه است و میتوان در صورت لزوم به تعمیر و نصب مجدد آن اقدام کرد.

سایبان پارکینگ باکیفیت را از سایبان متین بخواهید !

اگر به دنبال افزایش کاربری حیاط خود برای امکان پارک خودرو هستید بهتر است سایبان پارکینگ را خریداری کنید. برای یک خرید مطمئن و آسان پیش از تصمیم گیری با کارشناسان فروش ما مشورت نمایید. یک سایبان میتواند سالها عمر کند و در صورت آسیب احتمالی شامل خدمات تعمیر نیز خواهد شد. شرکت سایبان متین با نمایندگی در اکثر شهرهای ایران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. جهت بررسی شرایط نمایندگی ها و تماس با ما میتوانید از طریق لینک های موجود اقدام کنید.