سایبان مغازه با ظاهری منحصر بفرد

سایبان مغازه با ظاهری منحصر بفرد منجر به تفاوت شما با دیگر مغازه ها خواهد شد. اگر کمی به سایبان ها دقت کنید با وجود رنگ ها و تبلیغات متفاوتی که دارند باز هم دارای همان ویژگی های تکراری هستند.اما افرادی مثل شما مخاطبان عزیز هستید که خاص بودن و تک بودن را دوست دارند و می خواهید در بین تمام فروشگاه ها و مغازه ها تک دیده شوید.

این پروژه ای که قرار است راجع به آن صحبت کنیم اجرای دو عدد سایبان زنجیری بازویی برای پوشاندن فضای باز کافه خسرو واقع در ستارخان ، خسرو جنوبی است. اگر به عکس گرفته شده توسط تیم حرفه ای سایبان متین دقت کنید متوجه این موضوع خواهید شد که چاپ طرحی جذاب در زیر سایبان انجام شده است. معمولا بیشتر مغازه داران چاپ طرح یا لوگو را روی سایبان مغازه ی خود چاپ می کنند ولی این مشتری ما متفاوت عمل کرده و زیر سایبان طرح طبیعتی ناب را به چاپ رسانده است.

ویژگی های سایبان مغازه با ظاهری منحصر بفرد چیست؟

اگر با مطالعه ی مطلب بالا مشتاق شدید که شما هم متفاوت عمل کنید پس با ما در این قسمت از توضیحات همراه شوید تا توضیحات کاملی خدمتتان ارائه دهیم.

اول از همه برای این که سایبان مغازه با ظاهری منحصر بفرد داشته باشید باید ایده ای که در ذهنتان برای سایبان دارید را به مشاوران تیم ما بازگو کنید اگر آن ایده ی شما شدنی بود که چه خوب اگر هم نبود که نگران نباشید مشاوران ما راه های بهتری را به شما عزیزان پیشنهاد می کنند که جایگزین آن ایده ی شما شود.

طراحی منحصر به فرد میتواند در خاص بودن سایبان مغازه ی شما بسیار موثر باشد. ویژگی هایی که میتوان برای سایبان مغازه ی خاص نام برد این است که ساختار آن بسیار ویژه است ، طرح های جذابی که تا حالا در جایی دیگر به کار برده نشده است استفاده شده.

همه ی ما عاشق متفاوت بودن هستیم ، پس مشتریان شما تفاوت و خاص بودن شما را تشخیص می دهند صد در صد به مغازه یا کافه ی شما مراجعه می کنند. اگر دقت کرده باشید متوجه این خواهید شد که مغازه هایی دارای دکوراسیون جذاب و بسیار متفاوتی هستند مشتریان بیشتری دارند. پس منحصر به فرد بودن را تجربه کنید تا مشتریان بیشتری داشته باشید.

سایبان مغازه با ظاهری منحصر بفرد-سایبان متین

مزیت داشتن سایبان مغازه متفاوت چیست؟

همانطور که در متن بالا مطالعه کردید ذکر کردیم که تمام مردم دنیا عاشق متفاوت بودن هستند ، پس متفاوت بودن سایبان مغازه ی شما میتواند حس خوبی به مشتریان شما بدهد و حسی به یاد ماندنی در ذهن او رقم بزنید.

بیشتر مراسم های خاص مثل تولد در کافه برگزار می شود اگر محیط بیرونی و داخل کافه کسل کننده وبی روح باشد هیچ کسی نمی خواهد که مراسم به این مهمی را در کافه ی شما برگزار کند بنابراین بهتر است از تکراری بودن کمی دور شوید به سمت مدرن بودن ، متفاوت بودن قدم بردارید و مطمئن باشید که سریع نتیجه ی آن را متوجه خواهید شد.

پس اولین قدم برای متفاوت بودن محیط مغازه ی شما داشتن یک سایبان مغازه منحصر به فرد است ، سایبان مغازه کمک می کند تا مغازه ی شما بهتر و زیباتر دیده شود. هرچقدر محیط بیرونی جذابتر ، مشتریان بیشتری همراه خواهد داشت.

اگر در بین ده تا کافه که در محدوده ی شماست ، مغازه ی شما جذابتر و متفاوت تر باشد متوجه می شوید مشتریان شما بیشتر از سایر مغازه هاست دلیلش هم علاوه بر داشتن کیک و قهوه های خوشمزه ، دکوراسیونی جذاب در بیرون و داخل مغازه تدارک دیده اید.

با نصب سایبان مغازه از فضای باز کافه استفاده کنید!

فضای باز در اکثر رستوران ها و کافه ها استفاده نمی شود دلیلش هم وجود گرمای آفتاب ، بارش باران و برف و … است که باعث اذیت شدن مشتریان می شود.

اما  با نصب سایبان برقی مغازه از فضای آزاد کافه استفاده کنید و از مشتریان خود در فضایی باز و دلچسب پذیرایی کنید مثل کافه خسرو میتوانید محیطی جذاب را با سایبان برقی برای مشتریان رقم بزنید.

فکرش را بکنید روی تخت نشسته اید و طبیعتی جذاب بالای سرتان است به نظر بسیار جذاب خواهد بود. شما می توانید به جای چاپ طرح طبیعت از طرح های دیگر استفاده کنید.

اگر ذهن خلاقتان را به کار بگیرید به جای چاپ طرح های طبیعت میتوانید شعاری جذاب و انگیزشی چاپ کند ، این مورد باعث جذب مشتری و پایه ثابت کردن مشتریانی که بار اول به کافه مراجعه می کنند. یا اینکه از قهوه ها یا کیک هایی که مشتریان دوست داشته اند در زیر سایبان چاپ کنید مشتری با دیدن این عکس ها حس می کند که شما به او اهمیت می دهید همین حس خوب منجر به افزایش مشتریان پایه ثابت شما خواهد شد.

از تبلیغات جذاب برای سایبان مغازه استفاده کنید!

از کارهای دیگری که برای داشتن سایبان مغازه ، چاپ تبلیغات جذاب زیر یا روی سایبان است. هرچقدر تبلیغات شما تکراری نباشد و منحصر به فردتر باشد مشتریان و در آمد شما روز به روز بیشتر می شود البته فراموش نکنید که طعم غذاها و کافه هایتان را نادیده نگیرید.

البته اگر دنبال ایده ای خلاقانه و نوین هستید میتوانید با مشاوران سایبان متین در ارتباط باشید. مشاوران ما با ذهن خلاقی که دارند همیشه بهترین ایده ها را به شما ارائه می دهند پس با ما تماس بگیرید تا ایده هایی خلاقانه به شما ارائه دهیم.

داشتن سایبان مغازه منحصر بفرد اول از همه به شما این امکان را می دهد که محیطی جذاب برای کافه و رستوران خود چه در داخل چه خارج درست کنید ، دوم اینکه محیطی باحال و دوست داشتنی برای مشتریان تدارک ببینید تا آنها با خوردن قهوه ی داغ و لذیذشان در محیطی پر از آرامش لذت ببرند.

سایبان مغازه با ظاهری منحصر بفرد-سایبان برقی

ما آماده ی اجرای سایبان مغازه های جذاب شما هستیم!

برخی از شرکت های تولید کننده ی انواع سایبان هستند ، پروژه هایی که دنگ و فنگ داشته باشد را انجام نمی دهند و اگر هم انجام بدهند هزینه ی بسیار بالایی می گویند که پشیمان می شوید.

اما شرکت ما هر مدل سایبان مغازه که بخواهید با قیمت بسیار مناسب ، کیفیت مرغوب برای شما اجرا می کند. شرکت سایبان متین با تجربه ی زیادی که دارد آنقدر حرفه ای است که تمام پروژه های شما در هر مدل و نوعی باشد برای شما اجرا می کند.

ما در تمام شهرهای ایران نمایندگی داریم و آماده ی ارائه ی خدمات به شما مشتریان عزیز در سراسر ایران هستیم. برای مشاهده ی نمایندگی ها و سفارش سایبان مغازه حتما روی دکمه های زیر کلیک کنید.