سایبان برقی پارکینگ

سایبان برقی متین یکی از بهترین و موفق ترین شرکت ها در زمینه تولید و ساخت سایبان برقی در حال فعالیت می باشد.

برای خرید بهترین نوع سایبان برقی پارکینگ میتوانید با مشاورین ما رایگان مشاوره کنید.

ساخت سایبان برقی پارکینگ

_ ساخت اسکلت

_ ساخت فریم سایبان

_ انتخاب پوشش سقف

_ نصب پوشش سقف روی ساختار

کاربرد سایبان پارکینگ

سایبان برقی پارکینگ در پارکینگ اتوبوس ،ویلا ،پارکینگ شرکت و … به کار میرود. در مناظقی که آب و هوای استوایی دارد این سایبان ها برای مردم پیاده رو ساخته میشود.

این سایبان ها نقش سقف را برای ماشین ها اجرا میکند و این اجازه را به شما میدهد که بدون نگرانی ماشینتان را پارک کنید و به کارتان برسید.

سایبان برقی پارکینگ ماشین شمارا از نور مستقیم خورشید ، باد و باران ،برف و … در امان نگه میدارد.

یکی از مزایای نصب سایبان پارکینگ کاهش هزینه است. سایبان برقی پارکینگ در مقابل سایبان های دستی کم هزینه تر واقع شده و نصب آسان تری دارد.

سقف متحرک اتوماتیک - سایبان برقی متین

قبل از تهیه سایبان برقی به این نکات دقت کنید

ساختار: سایبان ماشین دارای یک بخش هایی هستند که از قبل برش خورده و آماده نصب است.

اندازه سایبان: شما میتوانید سایبان پارکینگ خود را نسبت به اندازه ماشین انتخاب کنید. قبل از خرید سایبان ماشین خود را اندازه گیری کنید و نسبت به اندازه آن اندازی سایبان را سفارش دهید و همچنین شما میتوانید سایبانی تهیه کنید که برای دو ماشین است اینگونه در هزینه هم صرفه جویی میکنید.

پوشش سقف سایبان پارکینگ: ماده مناسب برای پوشش سقف پارکینگ اهمیت زیادی دارد این ماده باید در شرایط آب و هوایی مقاوم باشد

مزایای سایبان پارکینگ

ایمن بودن در برابر آب و هوا: سایبان پارکینگ میتواند ماشین را از تمام شرایط آب و هوایی مانند تابستان و تابش خورشید ،زمستان برف و باران و … ایمن نگه دارد.

فضای بیشتر: اگر دنبال فضای اضافه هستید در حیاط منزلتان میتوانید از سایبان پارکینگ خود استفاده کنید و یک عصر دلنشین را با دوستان خود بگذرانید.

مزایای سایبان پارکینگ - سایبان برقی متین
سقف متحرک برقی

سقف‌ متحرک برقی بیشترین کاربرد را در بالکن‌ها و محیط های مرتفع دارد این سقف ها از یک طرف باز می شوند. زیبایی ،کارایی و مقاومت این سقف در برابر شرایط آب و هوا ویژگی مهمی است که این سقف دارد.

مطالب پیشنهادی:

سایبان فول باکس

سایبان بالکن

سقف متحرک اتوماتیک

این سقف با چند موتور برقی کار میکند بازو بسته کردن این سقف با استفاده از کنترل ،اپلیکشن و یا سنسور حساس محیط انجام می شود.

سایبان پنجره - سایبان برقی متین
سقف متحرک شیشه ای

سقف متحرک شیشه ای جزو پرکاربردترین سقف های متحرک است این سقف با حفظ نور و گرمای محیط انتخاب مناسبی برای روف گاردان ،رستوران و بالکن های مسکونی است. سقف های شیشه ای به صورت برقی باز و بسته می شوند و قابلیت انتخاب شیشه های متنفاوت برای این سقف وجود دارد

معمولا سقف های متحرک ورق هایی هستند از جنس پلی کربنات که در دو نوع شفاف و غیر شفاف تقسیم می شوند.این ورقه علاوه بر زیبایی که به محیط میدهد عایقی بسیار مقاوم در برابر اشعه های مضر به محیط مربوط می باشد.

سقف متحرک شیشه ای - سایبان برقی متین
سقف های متحرک:

_ این سقف نوعی طراحی شده است که متناسب با همه شرایط آب و هوایی می باشد و فرقی نمی کند در چه فصلی از آن استفاده شود چون که قدرت سازگاری بالایی دارد و به هیچ عنوان دمای هوا روی پوشش آن تاثییر نداردو باعت نابودی آن نمی شود.

_ این سیستم به گونه ای طراحی شده است که به علاوه فوایدی که دارد فضای آرامبخشی را ایجاد میکند و با طراحی مدرنی که دارد زیبایی محصر به فردی به فضای می بخشد.

_ موادی که در این پوشش به کار رفته است طوری عمل میکند که علاوه بر محافظت در برابر سرما و گرما عایقی بسیار مقاوم در برابر ورود سر و صدا می باشد و نمیگذارد دمای داخل محیط هدر برود.

مزایای سقف متحرک

* این سقف ها  به دلیل چند منظوره بودنشان قابلیت استفاده در همه محیط ها و همه فصل ها را دارند.

* پوشش های عایقی قوی که در آنها به کار رفته است در برابر سرما و گرما و از هدر رفتن انرژی جلوگیری میکند و باعث صرفه جویی می شود.

* به دلیل استحکام بالایی که دارند در برابر ضربه آسیب نمیبینند و مقاوم در برابر سقوط اشیا ،زلزله ،طوفان و … است.

* علاوه بر نورپردازی زیبایشان عایق در برابر باران هستند و دوام بالایی دارند و به راحتی دچار زنگ زدگی نمی شوند.

* قابلیت محافظت از حریم خصوصی شما و مناسب برای مکان هایی که در دید همسایه ها هست.

* بیشتر قطعات پیش ساخته شده است و این باعث کاهش هزینه می شود.

* قابلیت جا به جایی دارند و میتوانیدبا جدا کردن  پیچ و مهره ان را به جای دیگر منتقل کنید.

 

سقف متحرک - سایبان برقی متین
سقف متحرک پارچه ای

سقف پارچه ای بصورت پیش ساخته است و زمان اجرای نصب آن کمتر می باشد. سقف متحرک پارچه ای بصورت اتوماتیک باز و بسته میشود و موتور آن باعث حرکت این سقف می شود و عمل جمع شدن و بسته شدن آن بوسیله ریموت ، قابل کنترل است.

سقف متحرک از یک پارچه و آلومینیوم ساخته شده است که قابلیت حرکت روی یک ریل را دارد. موادی که در ساخت این سقف به کار رفته است پارچه پی وی سی است که دارای کارایی بهتر می باشد و نقش عایق آب را ایفا می کند و در عین حال دارای وزن سبکی می باشد .

کاربرد سقف متحرک پارچه ای

سقف متحرک پارچه در همه مکان های مختلف کاربرد دارد و به صورت متحرک و ثابت می باشدو

این سقف مانند سایبان است و از تابش مستقیم نور خورشید برف و باران جلوگیری میکند. مهمترین کاربرد آن پوشش سقف حیاط خلوت ، پوشش استخر با فضای باز ،پوشش سقف کافه ها و … می باشد.

سایبان مغازه - سایبان برقی متین
اجزای سقف متحرک

_ پارچه

_ پروفایل های زیر چادر

_ نور

_ ریل

_ تیر نگهدارنده پوشش

_ موتور

_ مکانیزم متحرک

مراحل ساخت سقف متحرک

1_ طراحی نقشه و برداشت از محل

2_ تهیه ابعاد و اندازه بخش های مختلف مانند پارچه

3_ برش و رنگ سازه

4_ مونتاژ پارچه و نور

5_ سیم کشی داخلی سیستم

6_ نصب محصول در محل مورد نظر

اگر دنبال خرید اینترنتی سایبان برقی ،سقف متحرک ، سایبان برقی پنجره ،سایبان مغازه و … هستید و جای مطمئنی پیدا نمیکنید با کیفیت خوب و قیمت مناسب شرکت سایبان برقی متین را از دست ندید. با شرکت سایبان برقی متین در تماس باشید و با خیال راحت خرید اینترنتی خود را انجام دهید.