اخبار سایبان برقی

سایبان برقی بدون باکس چیست؟

سایبان برقی ها انواع مختلفی داشته و دارند. در این بخش شما را با سایبان برقی بدون باکس آشنا میکنیم. سایبان برقی بدون باکس ،  همان سایبان برقی ساده میباشد که به ندرت آن ها را بالای درب مغازه ها یا پنجره ها و … مشاهده کرده اید.

سایبان برقی بدون باکس برای چه جایی مناسب است؟

سایبان برقی بدون باکس ، یکی از وسایل بسیار مهم برای مغازه های ویترین دار میباشد چون این سایبان برقی  از تابش مستقیم روی وسایل داخل ویترین پیشگیری میکند و از خراب شدن و کهنه شدن آن ها جلوگیری می کند.

سایبان برقی در برخی مغازه ها یک فضای بیرونی مناسب موجب آرامش مشتریان بخصوص در کافی شاپ ها و رستوران ها میشود.
به صورت کلی جنس سازه سایبان برقی بدون باکس از  آلومینیوم می باشد زیرا هم سبک بوده و هم از استحکام بالایی برخوردار است.

مطلب بیشتر :

سایبان برقی بارانگیر

سایبان برقی بدون باکس برای بالکن مناسب است؟

بعضی از مشتریان این سوال را میپرسند که آیا سایبان برقی بدون باکس برای بالکن هم قابل استفاده است یا خیر؟ باید به شما بگوییم که بستگی به سلیقه ی شخصی شما دارد که چه نوع سایبان برقی مورد پسندتان است .

هر نوع سایبان برقی برای بالکن در نظر بگیرید میتواند یک محیطی دلنشین برای شما و خانواده عزیزتان فراهم کند پس سلیقه ی شخصی تان را در نظر بگیرید و از مشاوران سایبان متین کمک بگیرید تا بهترین سایبان برقی برای بالکن منزل شخصی یا ویلای خود انتخاب کنید.

سایبان برقی بدون باکس میتواند برای مناطقی مناسب باشد که دائم در معرض تابش آفتاب قرار گرفته اند و سایبان برقی همیشه باز است و فقط در هنگام تاریکی هوا میبندند یا آن را بازهم باز نگه میدارند تا زیر سایبان برقی بنشینند و به آسمان پر از ستاره نگاه کنند.

مطلب پیشنهادی :

سایبان برقی بالکن بادوام 

سایبان برقی بدون باکس - سایبان متین
فرق سایبان برقی بدون باکس و فول باکس در چیست؟

سایبان برقی فول باکس که با نام سایبان برقی فول کاست هم شناخته می شود ، مثل سایبان برقی باکس یک سایبان برقی پوشش دار میباشد که سازه پوششی اش هم حرفه ای بوده و هم ظاهری بسیار شیک را داراست.

سایبان برقی فول باکس امکان چاپ روی سازه آن وجود دارد. سایبان برقی به شکلی طراحی شده که پس از جمع شدن ، درون یک پوشش آلومینیمی حفاظت میشود.

این محفوظ بودن مزیت سایبان برقی فولباکس است که کاملا در مقابل عوامل فرسایش در زمان عدم استفاده از سایبان مقاوم است.

سایبان برقی بی باکس فقط از مزیت پوشش بعد از بسته شدن منع شده است ، ولی تمام مزایای تعیین زاویه ی دلخواه ، چاپ هر گونه طرح و مدلی روی پارچه ی سایبان را دارد. اما یک مورد وجود دارد که اگر آن را در نظر بگیرید این نوع سایبان برقی برای شما مثل فول باکس عمل میکند.

اگر در متن بالا دقت کرده باشید مشاهده میکنید که سایبان برقی فول باکس از فرسایش و آسیب دیدگی در زمان بسته بودن در امان است فکر میکنید برای سایبان برقی بدون باکس هم همین است ؟

البته که میتوانید همچین مزیتی را برای سایبان برقی  ایجاد کند آن هم در نظر گرفتن بهترین پارچه سایبان ، برای سایبان برقی تان است . اگر شما یک پارچه سایبان با کیفیت برای سایبان اتوماتیک در نظر بگیرید صد در صد آن را از فرسودگی و پارگی پارچه نجات می دهید.

برای انتخاب بهترین پارچه سایبان با در نظر گرفتن سلیقه ی شخصیتان میتوانید به سایت دیکسون مراجعه کنید تا بتوانید یک پارچه سایبان مناسب انتخاب کنید.

مطلب پربازدید :

درمان افسردگی پاییز با سایبان برقی 

سایبان برقی بدون باکس - سایبان برقی متین
خرید انواع سایبان برقی در مدل های مختلف را با ما تجربه کنید ! 

اگر دفعه ی اول است که به فکر خرید سایبان برقی افتاده اید و هزینه ای که کنار گذاشته اید را میخواهید به شرکت عرضه کننده ی انواع سایبان برقی بدهید که یک سایبان برقی با کیفیت به شما تحویل دهد بهتر است با سایبان متین در ارتباط باشید تا بهترین سایبان برقی با کیفیت و قیمت مناسب به شما عرضه نماید.

سایبان متین برای همه ی مشتریان خود بهترین سایبان برقی ها را در نظر میگیرد تا بتواند رضایت مندی آن ها را جلب کند ، تمام مشتریان سایبان متین از خریدی که انجام داده اند راضی هستند و به عنوان یک مشتریان ثابت قدم تبدیل شده اند.

سایبان متین در تمام شهر های ایران نماینده  دارد که میتوانید در هر جای ایران که هستید با مشاهده ی نماینده های شهر خود خرید سایبان برقی را انجام دهید ، با کلیک بر روی دکمه ی زیر می توانید نماینده های شهر خود را مشاهده کنید و با آنها در زمینه ی خرید سایبان برقی در ارتباط باشید.