اخبار سایبان سایبان اتوماتیک سایبان برقی

مدل های مختلف سایبان برقی

مدل های مختلف سایبان برقی برای ما زیبایی و راحتی را به ارمغان می آورد و باعث می شود که هر زمان و هر لحظه ای برای بیرون رفتن از فضای داخل ساختمان بی دغدغه باشیم و اینکه رستوران ها ، کافی شاپ ها و .. از فضای بیرون مغازه کاملاً استفاده کنند.

هر نوع از سایبان برقی کارایی و ویژگی های مختص به خودش را دارد و انتخاب کدام یکی از آنها بستگی به نیاز شما دارد پس اول از همه نیازتان را بررسی کرده و سپس برای نصب و خرید سایبان مورد نظرتان اقدام کنید.

برای نصب و خرید سایبان هم دقت کنید از شرکتی اقدام کنید که بتوانید در مدت طولانی بدون اینکه نیاز به تعمیر و تعویض داشته باشد استفاده نمایید.

مدل های مختلف سایبان برقی چیست؟

از مدل های مختلف سایبان برقی میتوان به سایبان پارکینگ ، سایبان مغازه ، سایبان بالکن ، سایبان پاسیو و … اشاره کرد. الان که به برخی از مدل های سایبان برقی اشاره کردیم مطمئناً متوجه شدید که سایبان بستگی به مکانی که می خواهید نصب کنید متغیر است.

استفاده از سایبان برقی برای پارکینگ به چه کاری می آید؟

معمولاً بیشتر افرادی که صاحب خودرو هستند با مشکل نداشتن جای پارک روبرو می شوند و اینکه بعضی اوقات مجبور هستید که در جاهایی ماشین را پارک کنید که نامناسب هستند و اینکه وقتی مهمان به خانه تان می آید باید مدت زیادی را صرف اینکه جای پارک مناسب پیدا کنند تلف کنند.

اگر منزل شما حیاط دارد ولی به دلیل اینکه آفتاب در روز بسیار شدید به ماشین شما می تابد یا اینکه باران و برف ممکن است صدمه به خودرو بزند مجبور هستید که روی آن روکش های پارچه ای که مطمئناً هیچ محافظتی از خودروی شما نخواهند کرد.

بنابراین باید از یک روشی استفاده کنید که بتواند محافظت از خودروی شما را به خوبی انجام دهد مسلماً سایبان برقی می تواند بهترین گزینه در این زمینه باشد چراکه باعث می شود حفاظت از خودرو در برابر تمام عوامل طبیعی و غیر طبیعی به خوبی انجام دهید.

همچنین دیگر نگران این نیستید که جای پارک ندارید مخصوصا برای محل کارتان می تواند بهترین گزینه باشد تا کارمندان بتوانند سر وقت در محل حاضر شوند.

با این همه خصوصیت که یک سایبان برقی میتواند داشته باشد صد در صد سایبان های دیگر هم به راحتی می تواند  مزایای بیشمار دیگری برای شما داشته باشد.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سایبان برقی

نصب سایبان پارکینگ در تهرانسر

مدل های مختلف سایبان برقی - سایبان متحرک

سایبان برقی فولباکس و بدون باکس از مدل های دیگر است؟

از مدل های مختلف سایبان برقی که می توان به آن اشاره کرد سایبان فولباکس و بدون باکس است که بازهم هر کدام مزایای ویژگی های مخصوص به خودش را دارد.

بازهم بستگی به شرایط محل نصب سایبان و نیاز شما دارد که کدام یک را انتخاب کنید.

سایبان برقی فولباکس : 

سایبان برقی فولباکس نوع دیگری از سایبان است که وقتی سایبان را با کمک ریموت می بندید یک پوشش بسیار لاکچری و مناسب جهت محافظت از سایبان برقی در برای باران ، آفتاب ، گرد و غبار خواهد بود این پوشش به شما این اطمینان را می دهد که وقتی مدت زیادی سایبان را در حالت بسته قرار می دهد هیچ آسیبی به آن نخواهد رسید و این ویژگی باعثمی شود عمر طولانی و مفید سایبان افزایش پیدا کند.

سایبان بدون باکس : 

این نوع سایبان برقی هیچ نوع باکسی ندارد و وقتی سایبان را در حالت بسته قرار می دهید هیچ محفظه ای ندارد که از آن محافظت کند البته اگر پارچه ی استفاده شده برای سایبان ضد آب باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد هیچ صدمه ای به سایبان نخواهد رسید.

یک نکته ای که در این جا باید به آن اشاره کرد این است وقت سایبان را برای مکانی می خواهید نصب کنید که ممکن است مدت طولانی به آن جا نروید و سایبان مدت طولانی باید بسته بماند حتما از سایبان فولباکس استفاده کنید.

چراکه این نوع سایبان برقی باعث می شود سایبان اگر در مدت طولانی بسته بماند هیچ اشکالی برای آن پیش نخواهد آمد. این روز ها بیشتر مشتریان از سایبان فولباکس استفاده می کنند.

سایبان برقی در انواع محتلف موجب راحتی شما می شوند!

هر نوع از سایبان برقی که در محل مورد نظر نصب کنید می تواند با مزایایی که دارد راحتی را برای شما به ارمغان آورد بنابراین نمی توان گفت که فقط یک نوع از سایبان است که باعث می شود شما از مزیت های آن بهره مند شوید.

هر کدام از سایبان هایی که در بالاتر به آن اشاره کردیم می توانند برای شما هم راحتی را به ارمغان آورند هم اینکه زیبایی را به محیط مورد نظر شما هدیه کنند.

پس وقتش رسیده است که سایبان های قدیمی را دور بریزید و همراه با تکنولوژی پیش بروید از سایبان برقی استفاده کنید. دیگر لازم نیست با کمک نیروی دستی سایبان را باز و بسته کنید با ریموت به راحتی سایبان را باز و بسته کنید.

همچنین می توانید از مزیت اینکه هزینه های بالا برای تبلیغات پرداخت کنید یا عوارض شهرداری که هزینه های بسیار بالایی هم دارد نجات پیدا کنید.

هر طرحی که می خواهید را روی سایبان برقی به چاپ برسانید و تبلیغات موثر را برای مغازه تان انجام دهید بدون انیکه لازم باشد هزینه ی بسیار بالایی پرداخت کنید با این راه هم مشتریان زیادی را جذب می کند و جلب توجه خواهید کرد.

با تجه به این همه مزایا بهتر است همین حالا برای سفارش و نصب هر مدل از سایبان برقی که خواستید اقدام کنید.

مطالب پیشنهادی :

دلایل استفاده از سایبان چتری

سایبان برقی و دلیل نصب آن

مدل های مختلف سایبان برقی - سایبان متین
برای سفارش سایبان برقی آمده اید ؟

وقت آن رسیده است که برای سفارش سایبان برقی اقدام کنید و از وجود آن ها بهره مند شوید. برای سفارش حتما با شرکت معتبر و با تجربه ای باید در ارتباط باشید تا بتوانید سالیان طولانی از وجود سایبان استفاده کنید نه اینکه هزینه ی اضافی برای تعمیر و تعویض آن بپردازید.

شرکت سایبان متین با توجه به تجربه و حرفه ای که در سال های طولانی در این زمینه کسب کرده است باعث می شود تا بهترین سایبان را با متریال با کیفیت ارائه دهد.

برای سفارش سایبان برقی ، سایبان چتری هر نوع سایبان دیگر هم مهم نیست که در شهرهای دیگر ایران زندگی می کنید می توانید با برقراری ارتباط با نمایندگان شهر خودتان سایبانتان را سفارش دهید.