اخبار سایبان سایبان برقی سایبان پارکینگ

مزایای نصب سایبان پارکینگ

از مزایای نصب سایبان پارکینگ این است که تنوع زیادی برای آن در بازار وجود دارد. اما باید در انتخاب مناسب آن دقت کرد و به موارد زیادی توجه کرد. از جمله آن میتوان به جنس مواد استفاده شده برای ساخت سایبان و اشاره کرد. باتوجه به اینکه سایبان پارکینگ همیشه در معرض تابش نور آفتاب قرار دارد باید برای پارچه از جنس مرغوب و محکم برای آن استفاده کرد. پارچه سایبان برقی نباید زود دچار پوسیدگی شود باید دوام بالایی داشته باشد.

از مشکلات عمده سایبان پارکینگ همین پوسیدگی چادر آن است. بر اثر تغییرات جوی و ریزش باران پارچه سایبان مستهلک میشود و باید به تعمیر یا تعویض آن اقدام کرد. باید در زمان خرید و انتخاب سایبان دقت لازم را بنمایید و یک پارچه مناسب و محکم انتخاب کنید. انواع پارچه برای سایبان میتواند از جنس پنبه، اکریلیک یا پلی استر باشد. پارچه پنبه از دیرباز برای سایبان استفاده میشد و از سایر پارچه ها تنفس پذیری بیشتری داشت. این پارچه با محیط زیست سازگاری بالایی دارد اما ضدآب نیست. از این جهت استفاده از آن به مرور کم شد و انواع دیگر پارچه ها برای سایبان برقی جایگزین شدند.

سایبان با چادر اکریلیک در بین انواع پارچه ها طرفداران بیشتری دارد. زیرا به راحتی رنگ پریده نمیشود و دوام آن بالاست. اگر آب و هوای منطقه زندگی شما گرم است یا در معرض مواد شیمیایی قرار دارید، بهتر است از چادر با پارچه اکریلیک برای سایبان استفاده کنید. تنها عیب این پارچه ها قیمت بالای آن است. اما در عوض عمر بیشتری دارند. هزینه ساخت سایبان البته به طراحی و ابعاد آن نیز وابسته است. پس با شناخت کافی سایبان مناسب را برای پارکینگ خود انتخاب کنید تا از مزایای آن بهره مند شوید.

مطالب پیشنهادی :

سایبان پاسیو راهنمایی تحصیلی استثنایی

سایبان پارکینگ پارک

سایبان خودروی جدید را بشناسید

چتر خودرو محصول جدید سایبان متین است که میتوانید برای خودروی خود سفارش دهید. این محصول نیازی به نصب ندارد و میتوان در زمان نیاز آنرا روی خودرو گذاشت و حمل آن آسان است. برای آشنایی با این محصول و سفارش آن میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

سایبان پارکینگ سایبان متین

انتخاب پارچه مناسب برای سایبان پارکینگ

در زمان انتخاب سایبان پارکینگ باید به رنگ و نوع پارچه و جنس آن دقت کنید. جنس پارچه سایبان پارکینگ، طول عمر آن را تعیین میکند. اولین نکته این است که رنگ سایبان باید با نمای محل نصب هماهنگی داشته باشد. سایبان برقی علاوه بر ایجاد سایه، باعث زیبایی محیط نیز خواهد بود. نوع پارچه نیز در انتخاب سایبان تاثیرگذار است. پارچه طرح دار میتواند سایبان پارکینگ شما را از انواع دیگر سایبان متمایز کند. در کنار رنگ و مدل سایبان باید طرح آنرا نیز در نظر بگیرید. به طور مثال میتوانید متناسب با فضا چادر راه راه یا ساده را برای سایبان انتخاب نمایید.

یکی از انواع پارچه سایبان برقی، پارچه با جنس پلی استر است. پلی استر با پوشش وینیل انتخاب حوبی برای آب و هوای بارانی و مرطوب می باشد. این جنس چادر در برابر کپک، آتش و آب مقاوم است و طول عمر سایبان پارکینگ شما را افزایش میدهد. علاوه بر این تا میزان زیادی از شدت اشعه یووی میکاهد و تابش انرا محدود میکند. پس روکش ماشین و صندلی ها از آسیب نور خورشید در امان میمانند. این پارچه به آسانی پاره نمیشود و از پارچه اکریلیک شفاف تر است.

نوع دیگر پارچه سایبان برقی، جنس پلی استر با پوشش اکریلیک است که مزایای مشابه پارچه اکریلیک دارد. این پارچه هم در برابر کشش و سائیدگی و آب مقاوم است. پس انتخاب خوبی برای آب و هوای گرمسیری می باشد. اما مقاومت پارچه پلی استر با پوشش وینیل بیشتر است. مزایای نصب سایبان پارکینگ با انتخاب چادر مناسب برای آن افزایش میابد.

مطالب پیشنهادی :

سایبان برقی شرکت امداد خودرو 

سایبان برقی سایبان پارکینگ

محافظت از خودرو با نصب سایبان پارکینگ 

از مزایای نصب سایبان پارکینگ باید به محافظت از خودرو اشاره کرد. اگر توجه کرده باشید خودروی شما پس از مدتی با ماندن در زیر آفتاب رنگ و درخشش خود را ازدست میدهد. این اتفاق برای ماشین هایی رخ میدهد  که بیشتر از همه در معرض نور آفتاب هستند. اشعه یووی یا ماوراء بنفش خورشید میتواند به مرور باعث آسیب به رنگ خودرو شود همانطور که برای پوست انسان نیز مضر است.

نور UV قابل مشاهده نیست اما بسیار قدرتمند و مضر است. زمانیکه این اشعه با یک سطح در تماس قرار بگیرد اتصالات مولوکولی آنرا تغییر میدهد و آسیب رسان خواهد بود. با گذشت زمان رنگ خودرو تغییر میکند و دیگر رنگ نور تعامل نخواهد داشت. تابش اشعه یووی انعکاس بدنه خودرو را کاهش میدهد و باعث ایجاد لایه کدری روی بدنه خواهد شد. به مرور رنگ بدنه تغییر خواهد کرد و شفافیت خود را از دست میدهد.

رنگ برخی خودروها بیشتر در معرض آسیب و کدر شدن هستند. به طور مثال رنگ قرمز سریعتر از بین میرود و رنگ خود را از دست میدهد. هر رنگ یک طول موج خاصی دارد و رنگ خودرو تمام طول موج ها را جذب میکند. طول موج همراه با رنگ قرمز کمترین انرژی نور مرئی است. پس رنگ قرمز طول موج بیشتری را جذب میکند و ساختار مولوکولی آن از بین میرود. آسیب نور خورشید به اتومبیل ثابت شده است و از بین بردن اثر آن هزینه زیادی خواهد دشات. استهلاک خودرو و تغییر رنگ بدنه قیمت و ارزش خودرو را کاهش میدهد. با قرار دادن خودرو در محل سایه دار از این مشکل پیشگیری کنید. نصب سایبان برقی برای پارکینگ هزینه زیادی ندارد و عمر مفید خودروی شما را افزایش خواهد داد.

سایبان پارکینگ برقی
پرده برقی هوشمند چیست؟

محصول جدید و پرکاربرد ما پرده برقی است. میتوانید از نمونه کارهای ما در سایت دیدن کنید و مناسب با منزل یا محل کار خود این محصول را سفارش دهید. پرده هوشمند شما را از باز و بست کردن دستی پرده ها بی نیاز میکند و حرکت پرده تنها با یک ریموت امکان پذیر است. میتوانید از پارچه های طرح دار و سبک یا سنگین برای پرده استفاده کنید و به راحتی آنرا باز و بست نمایید. ریل پرده برقی تحمل پرده های سنگین را دارد و در این مورد برای شما نگرانی وجود نخواهد داشت.

 

سایبان پارکینگ خود را از سایبان متین سفارش دهید !

برای استفاده از مزایای نصب سایبان پارکینگ باید بهترین کیفیت را با کمترین هزینه انتخاب کنید. شرکت سایبان متین اولین تولید کننده سایبان در ایران محصولی با کیفیت و تضمین شده در اختیار مشتریان قرار میدهد. برای داشتن یک سایبان پارکینگ مقاوم، زیبا و ارزان با ما تماس بگیرید. اگر ساکن شهرستان هستید برای اطلاع از شرایط نمایندگی های شهر خود میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید و انواع سایبان مغازه، سایبان چتری و سقف متحرک را از همکاران ما سفارش دهید.