اخبار سایبان پارکینگ

قیمت سایبان پارکینگ خودرو در شرکت سایبان متین

اگر میخواهید بدانید قیمت سایبان پارکینگ چگونه تعیین میشود جای درستی آمده اید . قرار است در این مقاله در خصوص ماهیت سایبان پارکینگ و قیمت آن با هم صحبت کنیم.

این سایبان ها که سایبان ماشین یا سایبان خودرو هم نامیده میشوند ، تبدیل به عضور ثابت ویلاها ، حیاط ها ، ادارات و شرکت ها شده اند تا بتوانند از خودرو هایی که برای مدتی طولانی زیر آفتاب و بقیه عوامل خارجی پارک می شوند محافظت کنند.

تنوع در انواع و مدل های آن باعث شده تا به راحتی با فضا هماهنگ شوند و مناسب با شرایط محیطی تولید شوند. همینطور رنگ بندی های جذاب آن سبب ایجاد فضایی شیک و زیبا شده است.

یعنی علاوه بر جنبه کاربردی آن برای حفظ خودرو در برابر آفتاب و دیگر عوامل خارجی میتوان از جنبه زیبایی شناختی (بصری) آن استفاده کرد.

سایبان پارکینگ دقیقا چیست؟

از آن جایی که هیچکس دلش نمیخواهد خودرو خود را در معرض مستقیم نور آفتاب پارک کند ، شرکت های تولید سایبان کم کم دست به کار شدند تا سایبان ماشین ها را به بازار ارائه دهند و خیال کسانی که روی اتومبیل خود حساسیت نشان می دهند را راحت کنند.

متخصصان خودرو هیچگاه پارک کردن خودرو را در معرض مستقیم نور آفتاب توصیه نمی کنند چرا که از آسیب هایی که در این صورت به خودرو میرسند آگاهی دارند . پارک کردن طولانی مدت ماشین زیر نور و کرمای حاصله از خورشید ، سبب کاهش عمر باطری خودرو شده و تغییر رنگ بنده ماشین را به دنبال دارد .

این سایبان ها در فضای باز سایه ای امن به وجود می آورند تا خورشید و بقیه عوامل خارجی نتوانند آسیبی به خودرو شما برسانند و ماشین را در برابر همه عناصر آب و هوایی مثل روزهای گرم تابستان، برف زمستان و باران بیمه می کند.

همچنین با وجود یک سایبان پارکینگ با متریال مناسب ، خودرو شما از گرد و خاک ، فضولات پرندگان و شیره درختان خلاصی پیدا میکند و نیاز شما به به صرف وقت و هزینه برای رفتن به کارواش کاهش میدهد.

این را هم بدانید که خانه‌ هایی که پارکینگ ندارند اما حیاط مناسبی دارند میتوانند با اضافه کردن یک سایبان ماشین حیاط خانه خود معماری جذاب و زیبایی برای خودرو به وجود بیاورند تا در هنگام فروش خانه بتوانند نبودن پارکینگ را جبران کنند.

قیمت سایبان پارکینگ به چه چیزهایی بستگی دارد؟

هروقت هرچیزی را که بخواهیم تهیه کنیم ، نیاز به دانستن قیمت آن داریم تا طبق بودجه خود بهترین نوع آن را تهیه کنیم . سایبان پارکینگ هم از این قاعده مستثنی نیست و یکی از مهم ترین چیزهایی که خرید آن مورد بررسی قرار میگیرد قیمت آن است.

اندازه سایبان پارکینگ

اندازه سایبان پارکینگ امر مهمی در تعیین قیمت بوده که بستگی به این دارد که شما میخواهید این سایبان محافظت از چند خودرو را پوشش دهد.

سایبان پارکینگ تشکیل شده از اجزای مختلفی است که بیشترین تاثیر را روی قیمت آن به جا میگذارند .

پارچه سایبان پارکینگ

مهم ترین اجزای یک سایبان مخصوص خودرو ، پارچه به کار رفته در آن است که میتواند از انواع مختلف برزنتی ، فلکسی و … تشکیل شود.

هرچه جنس پارچه بهتر باشد مقاومت و عمر سایبان طولانی تر می شود و در نتیجه هزینه بیشتری را در بر خواهد گرفت.

قیمت سایبان پارکینگ چگونه تعیین میشود؟

اسکلت سایبان پارکینگ

مورد بعدی که در قیمت سایبان پارکینگ تاثیر پیدا می کند ، نوع و جنس اسکلت به کار رفته در آن است که میتواند فلزی ، آلمینیومی و یا حتی چوبی باشد.

هرچه جنس سایبان ها بهتر باشد و شما بتوانید برای مدت بیشتری از ان ها استفاده کنید هزینه بیشتری برای سایبان ها متصور می شود که واقعا هم میصرفد ، چرا که شما را از هزینه های تعمیرات و تعویض خلاص میکند.

موترو برقی سایبان پارکینگ

و اما آخرین قطعه ای که روی هزینه های تولید یک سایبان تاثیرگذار می باشد ، وجود موتور برقی بوده به شما اجازه باز و بسته کردن سایبان را از طریق ریموت بدون نیاز به نیروی دستی میدهد.

با وجود موتور برقی شما میتوانید سایبان ماشین تاشو خود را به خوبی مدیریت کنید. وجود این قطعه و نوع آن تاثیر زیادی روی قیمت سایبان ها دارد و به خاطر داشتن این موضوع به شما کمک میکند بتوانید بهترین سایبان پارکینگ ها را طبق بودجه خود خریداری کنید.

سایبان متین ارائه دهنده انواع سایبان پارکینگ ، به شما مناسب ترین سایبان ها را از لحاظ قیمت و متریال هدیه می دهد. اگر نیاز به یک سایبان پارکینگ با هزبنه ای معقول و مناسب دارید ، ما میتوانیم بهترین انتخاب باشیم.

خرید سایبان پارکینگ ارزان از سایبان متین

سایبان متین بزرگ ترین شرکت تولید سایبان در ایران و خاورمیانه با بهترین متریال ها و شناخت انتظارات مشتری در حال فعالیت بوده و برای بهبود کیفیت خدمات دهی همه نمایندگی های خود را در همه شهر های ایران مستقر کرده است .

این شرکت اب بهره مندی از تجهیزات و دستگاه های تولید به روز و معتبر در بر آورد هزینه بسیار منصفانه و عاقلانه عمل می کند و میکوشد شما را راضی و خوشنود نگه دارد.

استفاده از متریال اصلی و با کیفیت در این مجموعه روز به روز به تعداد مخاطبان و مشتریان ما افزوده میکند و کیفیت کار ما سبب پیشرفت ما در سال های اخیر شده است.

یکی از آپشن های مهم و کاربردی این شرکت ، داشتن حق مشاوره رایگان مشتری از سوی مشاورین برجسته و مجرب بوده که به شما در انتخاب و خرید بهترین سایبان مطابق با بودجه و شرایط محیطی ، کمک خواهد کرد و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شما از سایبان های مورد نظر به کار خواهند بست.

اگر نیاز به یک سایبان ارزان و در عین حال با کیفیت دارید ، از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا شما را برای خرید راهنمایی و هدایت کنیم.