اخبار سایبان برقی

قیمت های سایبان برقی به چه عواملی بستگی دارد؟

در این قسمت با موضوع قیمت سایبان های برقی همراه شما دوستان عزیز که قصد خرید سایبان برقی ها را دارید هستیم. سوالی که پیش می آید این است که واقعا قیمت سایبان برقی چگونه محاصبه می شود؟  چه چیزهایی می تواند در قیمت یک سایبان برقی تاثیر گذار باشد؟ موارد زیادی هستند که باعث می شود هزینه ی سایبان برقی کاهش یا افزایش داشته باشد.

برای مثال برای این که بتوانید قیمت سایبان برقی را کاهش بدهید باید به این نکته توجه داشته باشید که سایبان برقی را برای کجا انتخاب می کنید. شما امکان این را دارید از سایبان برقی برای مغازه ها ، پارکینگ ها ، ویلاها و… استفاده کنید. می خواهید درباره ی قیمت این محصول اطلاعات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید به ادامه ی مطلب توجه داشته باشید.

نوع سایبان برقی و تاثیر آن بر روی قیمت

سایبان برقی به طور کلی به دو دسته برقی و دستی تقسیم میشود .
سایبان برقی دارای نیروی محرک بوده که این نیرو را موتور توبلار به کار رفته در این سازه ها تامین میکند . یعنی فقط با استفاده از ریموت باز و بسته میشوند البته باید به این نکته اشاره کرد زمانی که قطعی برق صورت بگیرد شما می توانید به کمک نیروی دست سایبان برقی را باز و بسته کنید تا از این نظر به هیچ عنوان به مشکلی برنخورید.

  اما سایبان های دستی برای تنظیم در زاویه دلخواه نیاز به نیروی دستی دارند. پس برقی بودن سایبان قیمت آن ها متفاوت کرده و بالاتر میبرد. با آن که سایبان برقی قیمت بالاتری نسبت به سایبان دستی دارد اما برعکس انواع مختلفی دارد. سایبان برقی در انواع سایبان مغازه ، سایبان پارکینگ ، سایبان بالکن و… تولید می شود و باید گفت قیمت هر کدام از این سایبان برقی ها متفاوت است. اول نوع سایبان برقی را انتخاب کنید و به موارد دیگر بپردازید.

مطالب پیشنهادی:

سایبان متحرک لاکچری

سایبان پارکینگ به صورت عمودی

قیمت سایبان های برقی - شرکت سایبان برقی متین

تاثیر جنس پارچه بر روی قیمت سایبان برقی

پارچه های سایبان برقی از مهم ترین عواملی هستند که روی قیمت آن تاثیر دارند . نوع پارچه ها با هم فرق کرده و بر اساس کیفیت پارچه سایبان ها قیمت پذیر می شوند.
سایبان برقی ها بنا بر کاربری آن ها پارچه های متفاوتی نیز مصرف میکنند. این پارچه ها اصلی ترین و مهم ترین عامل تفاوت در قیمت های سایبان ها میباشد. انتخاب نوع پارچه برای سایبان متحرک دست خود شماست. شما می توانید گران ترین پارچه را سفارش دهید یا می توانید ارزان ترین پارچه را برای خود انتخاب کنید تمام این موارد بستگی به خود شما دارد.

اما با وجود تمام این موارد در زمان انتخاب پارچه ی سایبان برقی باید نکات مهمی را رعایت کنید. برای مثال باید شرایط آب و هوایی محل زندگی خود را بسنجید تا به مشکلی برنخورید. اگر در آب و هوای بارانی زندگی می کنید بهتر است که انتخاب شما یک پارچه ی ضد آب باشد چرا پارچه ی شما به هیچ عنوان خیس نخواهد شد.

در همین رابطه بخوانید:

قیمت سقف برقی

مزایای ویژه ی سایبان چتری

قیمت سایبان های برقی - سایبان برقی ارزان قیمت
اسکلت و یراق آلات سایبان برقی

نوع اسکلت سایبان برقی میتواند به نوع چوبی ، فلزی ، آلمینیومی و … تقسیم گردد. این سازه ها نیز در تعیین قیمت نقش بزرگی دارند.
اگر نیاز به خرید سایبان برقی دارید کافیست از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان نیز دریافت کنید. انتخاب سایبان برقی باکیفیت زمانی اهمیت پیدا می کند که شما بتوانید بهترین اسکلت را برای سایبان برقی خود در نظر بگیرید. برای مثال فلزی که برای سایبان برقی استفاده می شود باید ضد زنگ باشد و سال ها بدون مشکلی نیاز شما را برطرف کند.

بهترین اسکلتی که برای سایبان اتوماتیک می توان در نظر گرفت اسکلت آلومینیومی می باشد. اسکلت آلومینیومی هم ضد زنگ می باشد و همچنین می تواند تا سال ها بدون مشکلی نیازهای شما را برطرف سازد.

سفارش سایبان برقی با قیمت مناسب

برای سفارش سایبان برقی می توانید با شرکت سایبان برقی متین در ارتباط باشید. شرکت سایبان برقی متین با تولید انواع سایبان برقی به معتبرترین شرکت در این زمینه تبدیل شده است. شرکت ما انواع سایبان برقی را در کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید و روانه بازار می کند. شرکت ما دارای نمایندگی رسمی و فعال در تمام نقاط ایران است در هر منطقه ای که هستید با نمایندگی شهر خود تماس بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.