سقف جمع شو سقف جمع شونده

سقف جمع شونده با بهترین پارچه

سقف جمع شو میتواند برای شما یک سقف موقت باشد که در هنگام لزوم از آن استفاده کنید. سقف جمع شونده متین در مدل های مختلف و با بهترین پارچه تولید میشود که میتوانید برای بازدید از پارچه های سقف جمع شونده به سایت دیکسون مراجعه کنید و کافیست از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید .

جنس پارچه سقف جمع شونده

جنس پارچه سقف جمع شو را میتوان از هر نوع پارچه یا پلاستیک انتخاب کرد. تنوع رنگ در سقف برقی جمع شو بسیار زیاد میباشد.

امروزه با توجه به قوانین سختگیرانه ای که در مورد صدور مجوز ساخت و ساز از جانب شهرداری ها وجود دارد، استفاده از سقف برقی جمع شو آسانترین راه حل برای محافظت از محصولات دپو شده و انبارها با رعایت قوانین ساخت و ساز میباشد.

امروزه کارفرمایان و معماران از سقف های جمع شونده ، بعنوان کالایی لوکس استفاده مینمایند که علاوه بر سبک بودن اسکلت آلمینیومی و پارچه ، استفاده بهینه از فضا، زیبایی هر چه بیشتر در معماری ایرانی، هیچگونه منافاتی با مقررات شهرداری ندارد. در کاربری هایی مثل رستوران برای استفاده بهتر از فضاهای باز در تمام فصول سال این سیستم را با شیشه متحرک و نورپردازی سقفی ، بطور تلفیقی، استفاده میکنند.

ما طراحانی پیشرفته و آزموده داریم با کمک آن ها بهترین انواع از سقف جمع شو را در اختیار شما قرار خواهیم داد. اگر قصد خرید و سفارش سقف جمع شونده با بهترین پارچه را دارید ، شماره های تماس با ما در قسمت پایانی سایت درج شده است.