اخبار سقف برقی سقف متحرک

سقف برقی ریموت دار

سقف برقی یکی از محصولات نوین و جدید شرکت ساخت و پخش انواع سایبان متین میباشد که با بهره گیری از تکینیک های به روز ساخته شده و مورد استفاده ویلادار ها ، رستوران دار و صاحب کافه های سرباز و … قرار میگیرد. شرکت سایبان متین خود سازنده انواع سایبان ها و سقف های متحرک بوده و همین امر سبب گردیده تا در کنار استفاده از بهترین آلیاژ ها برای ساخت سقف برقی و سایبان ها قیمت مناسب نیز در محصولات لحاظ گردد.
پارچه های مربوط به سقف متجرک و سایبان ها همگی از شرکت تولید پارچه های مخصوص دیکسون تامین میگردند که به طور مستقیم با شرکت سایبان متین آماده همکاری میباشد.

سقف برقی ریموت دار یک سقف تاشوی اتوماتیک و بدون نیاز به مجوز های شهرداری به منظور بهره برداری از فضای باز است

.
برای مشاهده پروژه های انجام شده به قسمت پروژه ها (کلیک کنید) بروید تا از کارهای انجام شده توسط سایبان متین اطلاع پیدا کنید.

  • مطالب مرتبط:

خرید سقف برقی
سقف جمع شو الهیه تهران

مکان هایی مثل رستوران ها و کافی شاپ های سرباز که مایلند برای رضایت مشتری ، در ساعاتی از روز به صورت سرباز سرویس دهند یا در هوای سرد و بارانی روی مجموعه خود را با کنترل سقف متحرک ببندند تا مشتری احساس راحتی کند.
یا برای بالکن ها و هرجای دیگر از سقف برقی به علت کاربرد ها و کنترل کردن آسان آن با ریموت ، سقف برقی فراگیر شده و در بازار های ایران موحود است.

دوام سقف برقی بسیار بالاست. به طوری که هیچ آب و هوایی روی سازه های آن تاثیر نداشته و استفاده طولانی مدت از آن یکی از مهم ترین ویژگی های مثبت سقف برقی است.

سقف برقی ریموت دار

ما در همه شهر های ایران شعبه داریم و کافیست برای اتصال با نمایندگی شعر خود ، صفحه اول سایت ( کلیک کنید) رفته و نقشه ایران را پیدا کنید. سپس از روی نقشه زیبای ایران شهر خود را پیدا کرده و روی آن کلیک فرمایید.

تماس با شرکت سایبان متین:

 09121007732
02122361050