اخبار سایبان چتری

سایبان چتری فضای باز 

در بسیاری از مکانها مثل مغازه ها و کافی شاپ ها به دلیل کم بودن جا یا پرتی فضا امکان استفاده بهینه از مغازه ها وجود ندارد. برای سهولت استفاده از فضا و یا افزودن یک مکان سقف دار به مغازه بهتر است از سایبان چتری استفاده کنید. سایبان چتری انواع مختلفی دارند. شما میتوانید بنا بر کاربرد مورد نظر تان آنرا انتخاب کنید و سفارش دهید.

برای استفاده از سایبان ها در فضای باز معمولا نوع سایبان چتری انتخاب میشود. سایبان چتری را معمولا از سازه های مختلف سبک و سنگین میسازند. این به نوع استفاده چتر و محل آن بستگی دارد. سایبان چتری به سادگی قابل نصب و جابجایی است. در ابعاد متفاوت تولید میشود و کاربردهای متفاوتی دارد. دو نوع معمول سایبان چتری، پایه وسط و پایه کنار هستند.

مطالعه این مطلب را ازدست ندهید : سایبان ارزان قیمت

سایبان چتری فضای باز سایبان برقی هوشمند سایبان چتری

انواع سایبان چتری و کاربرد آنها 

سایبان چتری پایه کنار 

سایبان چتری پایه کنار برای ایجاد سایه در فضای باز می باشد. معمولا این نوع سایبان در رستوران ها، باغ و فضاهایی از این دست مورد استفاده قرار میگیرند.

این سایبان برای فضاهای باز که میز گرد دارند و روی میز امکان نصب چتر نیست کار را آسان میکنند. نداشتن ستون وسط برای این سایبان حسن محسوب میشود ؛ چون آنرا برای تمامی فضاها قابل استفاده میکند. و همچنین تمام فضای زیر چتر را قابل استفاده میسازد.

بازو بسته شدن سایبان چتری پایه کنار توسط وینچ انجام میشود. جنس بدنه سایبان از آهن است و با رنگ الکترواستاتیک پوشانده شده است. سقف سایبان چتری ترکیبی از چوب و پارچه ضدآب است. فرم سایبان چتری پایه کنار میتواند مربع یا هشت ضلعی باشد.

سایبان چتری پایه وسط

سایبان چتری برای جلوگیری از آفتاب شدید در فضای باز کاربرد زیادی دارد. در بالکن کافه ها و رستورانها استفاده از این سایبان چتری بسیار مرسوم است. پایه این سایبان میتواند چوبی یا استیل باشد. محافظت از بدنه چوبی سایبان چتری با روغن مخصوص ممکن است و مانع از پوسیدگی آن میشود.

در مواردی برای جابجایی سایبان زیرپایه چرخ نصب میشود. پارچه سایبان از ضدآب است و قابلیت چاپ تبلیغ و لوگو یا شعار تبلیغاتی و طرح دلخواه روی آن وجود دارد. برای نصب این سایبان نیاز به یک سوراخ در وسط میزها است تا سایبان ثابت بایستد.

مطالعه این مطلب پیشنهاد میشود : خرید سایبان چتری شیک

سایبان چتری فضای باز سایبان برقی سایبان چتری

سایبان چتری فضای باز چقدر جا میگیرد؟

استفاده از سایبان چتری فضای باز برای فضاهای کوچک مانند بالکن و پاسیو میتواند سخت باشد. اندازه سایبان چتری فضای باز معمولا بزرگ است و اگر تراس بزرگ یا ایوان دارید میتوانید از آن استفاده کنید. باز هم برای انتخاب سایبان در این فضاها نیاز به اندازه گیری و تعیین متراژ است.

سایبان چتری در اندازه های کوچک تر برای کنار استخر و میزهای مثلا دو نفره نصب میشوند. سایبان های با قطر دو متر برای این میزها مناسب هستند.

پایه سایبان های چتری باید متناسب با فضا و چتر و جنس پارچه انتخاب شوند. از این جهت که در زمان وزش باد سقوط نکنند یا نیافتند. این انتخاب به سه عامل بستگی دارد:

اول اینکه در وسط میز امکان نصب پایه باشد.

دوم اینکه ارتفاع و لوله با ارتفاع میز همخوانی داشته باشد.

سوم اینکه اندازه سوراخ روی میز با قطر لوله همخوانی داشته باشد.

انتخاب نوع اسکلت به سلیقه مشتری بستگی دارد. اما معمولا سایبان های با پایه چوبی پرطرفدارتر هستند. پایه های استیل معمولا برای میزهای با قطر سوراخ کوچک تر طراحی شده اند.

پایه سایبان چتری فضای باز ممکن است از پلاستیک باشد. پلاستیک برای این منظور خیلی مناسب نیست و زود از بین میرود. آهن هم برای ساخت پایه به کار گرفته میشود که چون گران است مقرون به صرفه نیست. سایبان های چتری با پایه چوبی اما مقاومت بالاتری دربرابر شکنندگی دارند.

مطالعه این مطلب را از دست ندهید : خرید آسان سایبان برقی

سایبان چتری فضای باز سایبان برقی هوشمند سایبان چتری

سفارش ساخت سایبان چتری فضای باز

برای سفارش ساخت سایبان چتری مناسب با فضای باز مورد نظرتان با ما تماس بگیرید. سایبان برقی هوشمند در تمام شهرهای ایران نمایندگی فعال دارد و آماده پاسخگویی و ثبت سفارشات شما است.

شرکت سایبان برقی در ساخت و تولید انواع سایبان پارکینگ، سایبان مغازه و سایبان بالکن و … تخصص دارد. با استفاده از لینک درج ده در انتهای متن با کارشناسان ما در ارتباط باشید.