>

کاربرد سایبان چتری

Thumbnail

از کاربرد سایبان چتری استفاده از آن به عنوان سایبان و یا چتر باران است.

استفاده از سایبان چتری در رستوران ها و آلاچیق ها بسیار رایج می باشد و سبب می شود که فضایی بسیار مطلوب برای مشتریان فراهم شود.

برای خرید و نصب سایبان چتری از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید

سایبان چتری

اضافه کردن یک سایبان به خانه تان یک کار بسیار خوب و عاقلانه است زیرا که سایبان ها را روی درها ، پنجره ها ،پاسیوها و روی حیاط نصب کرد. این سایبان ها بعد از نصب روی پنجره ها با کم کردن نور خورشید انرژی را افزایش میدهند. زمانی که سایبان روی بالکن ،حیاط و … استفاده شود سایبان نمیگذارد باران یا نور خورشید به شما اثابت کند و یک فضای باز برای شما فراهم میکند. در ادامه کاربرد سایبان چتری را مطالعه کنید.

یکی از کاربرد سایبان چتری این است که فضای  کمی را میگیرد و فضای زیادی لازم نیست در اختیار این نوع سایبان قرار دهید. به کمک سایبان چتری استخر و حیاطتان را شکل یک محیط ساحلی درآورید.

هرموقع دیگه احتیاجی به سایبان نداشتید میتوانید آن را جمع کنید و یا حتی با خودتان حملش کنید. میله سایبان چتری میتواند آلمینیومی باشد.

سایبان بالکن - سایبان متین

سایبان کشویی

این نوع از سایبان به مکان مورد نظر نصب میشود اما میتوانید آن را باز و بسته کنید و یا به عقب برگردانید تا به میزان دلخواه خودتان محیط مورد نظر را بپوشاند. سایبان های قابل انعطاف  به صورت کنترلی یا دستی باز و بسته میشوند.

مطالب پیشنهادی:

سایبان خودرو

سایبان فول باکس

مزایای سایبان کشویی

* قابلیت نصب روی دیوار یا سقف

* قابلیت برداشته شدن هر زمانی که بخواهید

* قیمت مناسب و هزینه کمتر

* مناسب برای حیاط ، ویلا و…

* ساختن محیطی زیبا

کاربرد سایبان چتری

* از تابش نور به محیط تحت پوشش خود جلوگیری میکند و نمی گذارد گرما شمارا ازار دهد.

* رطوبت باران دیگر به فضای داخلی سایبان راه ندارد و شما متوانید با خیال راحت از فضا لذت ببرید.

* جلوگیری از گردو خاک

* قابلیت چاپ طرح دلخواه شماو رنگ دلخواه شما

قیمت سایبان چتری

در زمان تهیه کردن سایبان چتری به کیفیت و قیمت آن توجه کنید. قیمت سایبان چتری نسبت به لوازمی که در ساختار آن بکار برده شده است حساب میشود علاوه بر آن امکاناتی که در سایبان چتری قرار داده شده است هم قیمت آن را تعیین میکند.

نکاتی قبل از خرید سایبان چتری

* محافظ در برابر آب و هوا

* دوام بالا

* قیمت

سایبان چتری را در چه مکان هایی میتوانیم استفاده کنید؟

به دلیل نمای زیبایی که میبخشد در هر محیطی قابلیت استفاده دارد و در عین زیبایی در هر محیطی کاربرد مختلفی دارد.

* مجالس

* نمایشگاهای رو باز

* مراکز تفریحی

* مراکز تجاری رو باز

* رستوران و کافی شاپ های رو باز

* آلاچیق

* فضای سبز

* روف گاردن ها

* مراکز آموزشی

* دانشگاه

* ساحل های دریا

سایبان پارکینگ - سایبان متین
طراحی سایبان

برای طراحی سایبان چتری اول اندازه وزش باد در محیط مورد نظر را بگیرید علاوه بر آن سایبان چتری به منظور محافظت از باران نیز ساخته شده است. سایبان ها از سه مدل پارچه ساخته میشوند برزنتی ،فلکسی و ترانزیتی

این پارچه ها رنگ بندی های متنوعی دارند و کاربرد آن بستگی به محیط شما دارد. پارچه سایبان از جنس کتان است و کاملا ضدآب می باشد اگر اطراف سایبان را با نایلون شفاف و یا شیشه بپوشانید میتوانید در فصل سرما و با برف و باران از آن به راحتی استفاده کنید.

کیفیت این نوع سایبان گونه ای است که در هر شرایط آب و هوایی آسیبی نمیبیند.

انواع سایبان ها

سایبان پارکینگ: این نوع از سایبان پرطرفدار ترین سایبان است. این سایبان در اندازهای مختلف به صورت ثابت و متحرک به فروش میرود. قابلیت استفاده در مراکز تجاری ، مجتمع های گردشگری که دارای پارکینگ های رو باز هستند و …

سایبان فنری: این سایبان به اسم سایبان بازویی هم شناخته میشود. سایبان فنری از جمله سایبان های مدرن امروزی به حساب می آید. از مزایای این سایبان قیمت مناسب ، نصب آسان و کاربری بالای آن است.

سایبان دو طرفه: سایبان دو طرفه به سایبانی گفته میشود که بخش جمع شونده و سازه اصلی در وسط سایبان قرار میگیرند این سایبان برای تمام فضاهای باز قابل استفاده است. پوشش این سایبان ها معمولا پارچه ها با کیفیت است که مقاومت بالایی دارد و در برابر شرایط هوایی مختلف قابل استفاده است.

سایبان تاشو: این سایبان از انواع سایبان های انعطاف پذیر است که در انواع ثایت و برقی تولید میشوند. سایبان های تاشو مسافرتی برای افرادی که علاقه زیادی به سفر دارند مناسب است و قابلیت نا شدن و حمل در خودرو را دارند و فضای کمی میگیرد.

سایبان آفتابگیر: ابن نوع سایبان از آلومینیوم ، آهن و فولاد ساخته شده است و طراحی ساده ای دارد و معمولا به دور از پیچیدگی در یک جهت نصب میشود.

سایبان مغازه: این نوع سایبان در بالای در خروجی مفازه ها قرار میگیرد این سایبان هارا حتما در بیشتر جاها دیده اید. معمولا جلو مغازه ها با کاربری مختلف مانند سوپرمارکت ،فست فود ،میوه فروشی و… از این سایبان ها استفاده میشود. در زمانی از روز که آفتاب به طور مسقیم به داخل مغازه میتابد از این سایبان ها استفاده میکنند تا جلو نور مسقیم آفتاب را بگیرد.

سایبان بالکن: این نوع سایبان ابتدا باید یکسری قطعات و چارچوب هایی برای آن تهییه کنید و سپس یک سایبان اتوماتیک روی آن قرار میگیرد. جنس این سایبان متنوع است و از نوع پارچه ، پی وی سی ،پلاستیک فشرده و .. ساخته میشود.

سایبان دو طرفه - سایبان متین
خرید و نصب سایبان

برای خرید و نصب آسان سایبان چتری و انواع مختلف سایبان های دیگر مانند سقف برقی ،سایبان متحرک و … اول باید مشخص کنید که آن را برای چه محیطی نیاز دارید.

سایز و جنس سایبان را میتوانید به دلخوا خودتان سفارش بدهید و آن را در رنگ و طرح مورد نظر خود انتخاب کنید. شرکت سایبان متین به شما مشاوره میدهند تا شما بهترین انتخاب را نسبت به محیط خود بکنید که با محیط مورد نطرتان مطابقت داشته باشد. برای سفارش سایبان و یک خرید اینترنتی بدون استرس با سایبان متین در ارتباط باشید.

Related Posts

COOL WIDGETS

Add Comments