>

سایبان چتری دفتر خدمات ارتباطی

Thumbnail

ضرورت نصب سایبان چتری 

سایبان چتری برای فضای باز و ایجاد سایه در تابستان یا جلوگیری از خیس شدن زیر باران مانند چتر عمل میکند. سایبان ها علاوه بر ایجاد خنکی و سایه میتوانند وسیله خوبی برای کاربردی کردن فضای حیاط و ویلا باشند. پوشش سایبان از قدیم جلوی درب و پنجره یا ایوان ها نصب میشده است. اما امروز میتواند علاوه بر این زیبایی خاصی را به محیط اطراف شما ببخشد.

اشکال سایبان در رنگ ها و مدله های مختلف وجود دارند که در فضاهای مختلف شهری دیده میشود. اما سایبان چتری بیشتر برای داخل حیاط یا روف گاردن مورد استفاده قرار میگیرد. سایبان های چتری در دو نوع ثابت و برقی تولید و عرضه میشوند و اینروزها طرفدارن زیادی دارند.

سایبان چتری ثابت :

سایبان چتری از نوع ثابت یک پایه دارد و چتری که به صورت دائمی باز است. این نوع سایبان بیشتر در خانه ها نصب میشود. سایبان چتری ثابت ساده ترین سایبان است اما پرمصرف ترین و کم هزینه ترین نوع آن نیز میباشد. ابعاد این سایبان به صورت دایره و مربع طراحی میشود. قطر سایبان چتری دایره شکل از یک و نیم متر تا سه و نیم متر است. سایبان در طرح مربع چتری به قطر سه نیم در سه و نیم متر دارد.

سایبان چتری متحرک :

چتر این نوع سایبان به وسیله بازوهای برقی قابل باز و بست شدن است. میتوانید برای کافه یا رستوران خود از این نوع سایبان را سفارش دهید. کنترل بازوهای سایبان به وسیله ریموت امکان پذیر است. مزیت نصب سایبان چتری اتوماتیک این است که در زمانی که به آن نیاز ندارید میتوانید چادر را ببندید. عمر این سایبان بیشتر است و نگهداری آن سخت نیست.

مطالعه مطالب مرتبط :

سایبان چتری دفتر خدمات تجهیزات مخابراتی

سایبان چتری شرکت الکترونیک و دیجیتال

نصب سایبان برقی برای خودرو 

سایبان چتری دفتر خدمات ارتباطی

سایبان چتری دفتر خدمات ارتباطی

سایبان چتری در بحث زیبایی و چیدمان در دنیا شهرت زیادی دارد. در برخی فضاها مانند دفاتر خدمات ارتباطی نیاز به یک پوشش موقت و ایجاد فضای سرپوشیده فصلی می باشد. فضاهای نیمه باز یا باز معمولا از سایبان چتری به این منظور استفاده میکنند. نصب سایبان فضای مسقف بیشتری را در اختیار شما قرار میدهد تا از آن برای پذیرش مشتری استفاده کنید. همچنین مراجعین در زمان انتظار از باران و آفتاب در امان هستند. اگر بخواهید فضای بیشتری را با سایبان پوشش دهید، امکان نصب چند سایبان چتری هم وجود خواهد داشت. این مزیت کاربرد فضا را افزایش میدهد و به زیبایی آن میافزاید.

جنس بدنه و اتصالات چتر از آلومینیوم است که علاوه بر سبکی و استحکام، دوام بالایی نیز دارد. آلومینیوم ضدزنگ و خوردگی است و از این جهت بهترین انتخاب برای فضای باز است. در مجاورت رطوبت و باد سایبان چتری مقاوم است. در اثر تابش شدید آفتاب نیز دچار پوسیدگی و رنگ پریدگی نمیشود.

پارچه مورد استفاده در این نوع سایبان از جنس پلی استر است و در مقابل تابش شدید آفتاب دچار پوسیدگی نمیشود. چتر سایبان در نوع متحرک قابل جمع شدن است و به آسانی باز و بست میشود. در صورت نیاز و براساس سلیقه مشتری امکان نصب چراغهای LED داخل بازوهای سایبان وجود دارد. این چراغ ها در شب و هنگام غروب علاوه بر زیبایی، روشنایی را به همراه دارند.

سایبان چتری سایبان متین
سایبان چتری پایه کنار و پایه وسط

سایبان چتری در دو نوع پایه کنار و پایه وسط تولید میشود. در هرکدام از انواع  این سایبان کاربردهای زیادی برای مشتری وجود دارد. برای سایبان پایه وسط میتوان دور میله میز در نظر گرفت و برای مراجعین صندلی تهیه کرد. صندلی و میز باید از نوع مبلمان فضای باز باشند. سایبان چتری مدل پایه کنار مناسب فضاهای رستورانی و ویلایی است. اما نوع سایبان پایه وسط بیشتر در محیط اداری مانند دفتر خدمات ارتباطی مناسب است. برای انتظار مشتریان و مراجعین باید محلی برای ایستادن یا نشستن وجود داشته باشد.

از این جهت نصب سایبان چتری یاز نوع پایه وسط کاربردی تر و مناسب تر است. برای انواع سایبان امکان انتخاب رنگ چادر مطابق با دکوراسیون و فضا وجود دارد. میتوانید رنگ و طرح مناسب را برای محل کار خود انتخاب کنید. طرح و رنگ چادر سایبان تنوع خوبی دارد و در عین حال مقاوم و بادوام است. پس از این جهت دست شما برای انتخاب چادر باز است. همچنین میتوانید روی چادر سایبان نام و لوگی دفتر خدماتی خود را چاپ کنید.  به این ترتیب شما سایبان منحصربه فرد خودتان را دارید. سایبان چتری میتواند معرف برند و یا شامل نام خدمات شما باشد. طرح چاپی روی سایبان به آسانی از بین نمیرود و تا مدت ها قابل استفاده است.

مطالعه مطالب مرتبط :

سایبان اتوماتیک کارگاه دوخت لباس عروس

سایبان اتوماتیک فروشگاه لباس دست دوم 

سایبان اتوماتیک شرکت تولید کننده لباس

خرید و نصب سایبان چتری 

برای داشتن یک سایبان چتری با کیفیت بهتر است آنرا از یک تولید کننده با سابقه و مجرب بخواهید. سایبان متین اولین و بزرگ ترین تولید کننده انواع سایبان در ایران آماده پذیرش سغارشات شما مشتریان عزیز می باشد. شرکت ما در زمینه تولید انواع سایبان برقی، سایبان مغازه و سایبان پارکینگ و … تخصص دارد. اگر ساکن شهرستان هستید میتوانید برای اطلاع از شرایط نمایندگی ها به لینک زیر مراجعه کنید. همچنین جهت تماس و ثبت سفارش نیز لینک مخصوص تماس با ما را کلیک کنید.

Related Posts

COOL WIDGETS

Add Comments