اخبار سایبان چتری

سایبان چتری تاشو مزیت ها و مشخصات آن

آیا به دنبال بهترین راه حل داشتن سایه، برای خانه خود، کافه، حیات خلوت هتل و یا کنار استخر خود هستید؟ چتر یا سایبان چتری ؟ چیزی برای محافظت از شما در تمام طول سال از (باد و باران و اشعه های خورشید)؟ اغلب تصمیم گیری بین سایبان های بیرون و چترهای با کیفیت در فضای باز است. نگران نباشید، به جای مناسبی رسیده اید. ما تمام اطلاعات مربوط به سایبان چتری و مزیت ها و مشخصات سایبان چتری تاشو را برای کمک به شما در انتخاب یک سایبان چتری تاشو و یا ثابت و  البته با قیمت مناسب در اختیارتان می گذاریم که توسط تکنسین های آموزش دیده نصب خواهند شد و در عرض چند ثانیه جمع می شوند.

سایبان چتری تاشو مناسب تمام فصول

فراموش نکنید که سایبان چتری فقط مخصوص یک فصل خاص مانند فصل های بارانی نیستند، بلکه در تمام فصول سال می توان از آن ها استفاده کرد و در ساخت این سایبان چتری اصول زیر در نظر گرفته می شود:

👈 میزان شدت وزش باد و طوفان در منطقه اهمیت دارد.

👈 سایبان چتری اصولا از سازه های متفاومت سبک و سنگین که به نوع آلیاژ چتر ها بستگی دارد ، ساخته می شود.

👈 سایبان چتری چندین مدل مختلف دارد که کاربرد و نصب آنها نیز متفاوت است.

👈 وسعت تحت پوشش سایبان به مشتری بستگی دارد که هیچ محدودیتی ندارد.

سایبان چتری تاشو با تکنولوژی روز-سایبان متین

انواع سایبان چتری

سایبان چتری هم مدل ثابت برقی و هم متحرک دارد (با دو کارکرد اتوماتیک و دستی) که به راحتی قابل جابجایی و تغییر زاویه می باشند. سایبان چتری از پارچه های متفاوتی تشکیل شده اند که عبارتند از:

👈 پارچه برزنتی الیافی و نخی

👈 پارچه خلبانی و نانو

👈 پارچه برزنتی PVC

سایبان چتری در ابعاد و سایز های مختلفی تولید می شوند که اصولا کاربردهای متفاوتی دارند. سایبان چتری دارای ساختار متفاوتی از پایه وسط و پایه کنار است که آلیاژ سازه چتر ها از فولاد و آلومینیوم رنگ آمیزی شده با رنگ کوره ای الکترو استاتیک می باشد.

بهترین سایبان چتری برای خانه شما چیست؟

به فضای خود فکر کنید؛ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که می توانید از فضای خانه خود بیشتر استفاده کنید و یا زمانی که باران می بارد هیچ جای خشکی در قسمتی از حیاط وجود ندارد و یا زمانی که هوا آفتابی است گذاشتن کلاه، در حیات خانه  خیلی جذاب نیست؟

آیا این بدان معنی است که شما فقط باید در داخل خانه بمانید؟ نه! خانه شما فضای شخصی شماست و باید از آن لذت ببرید. شما می خواهید گزینه ای را برای دعوت از دوستان و خانواده خود برای صرف ناهار بدون توجه به آب و هوا داشته باشید و یا سرپناهی برای بچه ها  و برای روزهای طولانی تابستان  و در طول تعطیلات تابستانی فراهم کنید. همه این موارد در مورد طراحی خانه و باغ شما و انتخاب سایبان چتری مهم است.

خوب، شما تنها نیستید! بسیاری از صاحبان خانه این مسائل برایشان مهم است و دوست دارند از مناطق زیبای بیرونی خانه خود استفاده کنند. آنچه شما می خواهید روشی برای استفاده از قسمتی یا چیزی است که از زیبایی مکان زندگی  شما محافظت می کند، اما ممکن است نصب و استفاده از آن دشوار باشد.

بنابراین، اولین کاری که باید انجام دهید این است که چشمان خود را به سمت سایبان چتری به روز و با کارکرد آسان باز کنید. با این وجود، آیا وقت خود را برای بررسی گزینه های دیگر صرف کرده اید؟ از این گذشته،  شما هر دو مورد عملکرد و جذابیت بصری را با هم می خواهید و ظاهر کار نیز برای شما اهمیت دارد. پس سعی کنید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سایبان چتری تاشو-سایبان متین

محدودیت های سایبان های قدیمی

ما اغلب از صاحبان خانه و سازندگان به طور یکسان می شنویم که آن ها تصمیم به نصب سایه بان گرفتند، پس از مدتی،  فکر کرده اند که اصلاً ایجاد سایه برای ملک مورد نظرعملی نیست؟!

این سناریوی متداول، با وجود سایبان چتری و چترهای فضای باز منسوخ است  و دیگر نمی توانیم بگوییم هیچ جای مناسبی برای نصب آن وجود ندارد و یا قسمتی که می خواهند سایه داشته باشد برای رسیدن به یک محل ثابت دور است. ما دنیای شما را زیباتر خواهیم کرد.

مطلب پر بازدید:

کاور خودرو با سایبان برقی

سایبان برقی مخصوص روزهای زمستانی

سایبان چتری تاشو چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟

سایبان چتری فقط برای کافه های شهری یا استراحتگاه های هاوایی نیستند. آن ها برای خانه شما نیز عالی هستند. شما از طیف گسترده ای از گزینه های سایبان چتری تاشو همه کاره که امروزه برای ایجاد سرپناه خانوادگی در باغ شما مناسب هستند، شگفت زده خواهید شد.

به دلایلی بسیاری از مردم اغلب حتی در مورد چتر به عنوان یک گزینه فکر نمی کنند، زیرا آن ها از کالای مناسب و باکیفیتی که متناسب با نیازهای آن ها باشد چیزی نشنیده اند. این سایبان چتری تاشو است که ما اینجا به شما معرفی می کنیم.(تفاوت دو تصویر در زمان باز بودن و بسته بودن فقط با یک دکمه)

سایبان چتری تاشو-سایبان متین 02122361050

سایبان چتری و فضایی لاکچری

سایبان چتری مجموعه ای از چترهای فضای باز  هستند که برای مصارف خانگی و تجاری ایده آل هستند و می توانند فضای باز را به فضایی لاکچری تبدیل کنند. آنها عقب نشینی سایه ای برای بازدید کنندگان و مکانی عالی برای لذت بردن از فضای بیرون برای در امان ماندن از آفتاب و باد و باران را هستند.

محدوده سایبان چتری دارای مزایای زیر است:

👈 محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش در برابر خورشید

👈 سازه ای جامد و بادوام

👈 ساخته شده از مواد پریمیوم

👈 طرز کار آسان

👈 طرح های عالی

👈 طیف گسترده ای از گزینه ها متناسب با نیازهای فضای باز شما

بنابراین اکنون که همه چیز را در مورد سایبان چتری در فضای باز به عنوان یک گزینه مناسب برای خانه خود می دانید، چگونه تصمیم می گیرید؟ بهترین راه حل برای شما چیست؟

مطالب پیشنهادی :

سایبان برقی کافه برگ در اصفهان

سایبان برقی رستوران کباب خونه

چهار عامل اصلی که باید برای سایبان چتری در نظر بگیرید:

 

👈 حفاظت در برابر هوا

برای محافظت در برابر عناصر آزاردهنده هوا، چترها به دلیل تطبیق پذیریشان عالی هستند. یک سایبان چتری در فضای باز می تواند به یک پناهگاه در فضای باز تبدیل شود.

👈 سازگاری استفاده

راه هایی را که می خواهید از سایه استفاده کنید در نظر بگیرید. به عنوان مثال، جهت شما در مواجهه با خانه شما چه تاثیری در حالت و جهت  قرارگیری خورشید در طول روز خواهد داشت؟ سایبان چتری ممکن است راهی را برای انتخاب موقعیت بهتر از نصب سایبان فراهم کند.

نکته: سایبان چتری فضای مورد استفاده را برای کودکان و حیوانات خانگی راحت تر و ایمن تر می کند.

👈 هزینه

قیمت، در هنگام تصمیم گیری نقش مهمی در تصمیم مالکان دارد. در این حالت، سایبان چتری فضای باز تقریباً همیشه بایددر انتخاب برنده باشد به دلیل ظاهر زیبا و کارکرد آسان.

👈 دوام

طول عمر باید همیشه مورد توجه اساسی باشد، زیرا محیط های بیرون با فضای داخل منزل کاملا متفاوت است. سایه بان چتری که از یک مارک بی کیفیت باشد، در باران شدید و باد نمی تواند به خوبی مقاومت کند، یا محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش مورد نظر شما  را ندارد. بنابراین خرید مارک های معتبر سایبان چتری را به شما پیشنهاد می کنیم.

سایبان چتری با کیفیت بالا در صورتی که مطابق با دستورالعمل های سازنده مراقبت و نگهداری شود، چندین سال سالم باقی می مانند.

سایبان چتری تاشو با قیمت مناسب

شش دلیلی که  سایبان چتری انتخاب بهتری هستند:

 

👈 چترها قابل جابجایی یا ثابت بودن در محل هستند

سایبان چتری فضای باز به شما امکان انعطاف پذیری را در هر دو گزینه ثابت یا متحرک را ارائه می دهد. این بدان معنی است که می توانید یک پایه سنگین را با چرخ هایی انتخاب کنید که آن را نگه می دارد اما باز هم اجازه حرکت آن را می دهد، یا با بتن ریزی  سایبان چتری درون یک تخته یا خود زمین، آن را به صورت دائمی نصب کنید. در هر صورت، این به شما کمک می کند که مناسب استایل خود سایبان چتری را تنظیم کنید.

👈 بدون نیاز به پشتیبانی عمودی

سایبان چتری فضای باز نیازی به وجود شیروانی و یا دیگر موارد برای تکیه و نصب ندارد این بدان معنی است که شما به مرزها و حومه مناطق خارجی خود برای نصب چترها محدود نمی شوید.

👈 مواد با کیفیت

روزهایی که سایبان چتری بی کیفیت و لرزان صاحبان آن ها را آزار می داد، گذشته است. اکنون می توانید از مواد سایبان مورد علاقه خود بر روی سایبان چتری خود استفاده کنید. این بدان معنی است که در مقایسه با هر دو گزینه، کاهش کیفیت وجود ندارد. در سایبان چتری از پارچه های ضد آفتاب و پارچه های اکریلیک برای کیفیت آن ها استفاده می شود.

👈 قابل تنظیم

اکثر سایبان چتری تاشو با کیفیت بالا در فضای باز، گزینه های طراحی پیشرفته ای دارند تا از شما و خانواده تان محافظت بهتری داشته باشند. به عنوان مثال، حتی یک “رودخانه ” را می توان بین دو یا چند چتر جا کرد و آن را به یک منطقه بزرگ تبدیل کرد.

👈 حداکثر کارایی

شاید فکر کنید چترهای بزرگ در فضای باز سنگین هستند. با این حال، برندهایی در بازار وجود دارد که به راحتی استفاده می شوند، برای باز کردن ساده هستند و برای بستن نیاز به تلاش کمی دارند.

👈 شیک و بی نظیر

سایبان چتری فضای باز در تمام سبک ها، شکل ها و طرح ها ارائه می شوند. بنابراین شما از همه اختیارات خود برخوردار هستید تا بهترین را انتخاب کنید، چه تطبیق رنگ باشد و چه نقوش زیبای آن.

سایبان چتری تاشو

چرا سایبان چتری؟

از آنجا که ما صاحبان خانه را درک می کنیم، سایبان چتری بهترین شریک راه حل سایه شما هنگام در نظر گرفتن سایبان در فضای باز است. چترهای جذاب وزیبا ، با کیفیت عالی و بدون دردسر تخصص ما هستند. ما طیف گسترده ای از مشاوره، گزینه ها و محصولات متناسب با نیازهای خاص شما را ارائه می دهیم.

چگونه می توانیم به شما کمک کنیم؟

ما می خواهیم به شما در انتخاب بهترین راه حل برای خانه تان کمک کنیم. به همین دلیل ما توصیه های حرفه ای و پیشنهادات جالب ارائه می دهیم. به این ترتیب  هیچ فشاری وجود ندارد و شما می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد تصمیم گیری درست با احساس راحتی اتخاب کنید.

اگر به سایبان برای دکوراسیون، فضای استخر یا حیاط خلوت و یا گزینه بزرگتر برای استفاده تجاری مانند رستوران یا کافه نیاز داشته باشید، با سایبان چتری ، راه حل ایده آل را پیدا خواهید کرد.

قابلیت استفاده سایبان چتری در :

👈 باغ

👈 ویلا

👈 آلاچیق

👈 حیاط

👈 رستوران

👈 کافه

👈 تالار

👈 ساحل و…

می باشد.

انواع مدل ها :

👈 سایبان های عادی

👈 سایبان های پیشرفته و لاکچری

این مدل از سایبان برقی هم به صورت مکانیزم لغزنده (کار با یک موتور الکتریکی ) و هم به صورت رفت و برگشتی ( کار با جک هیدرولیکی ) کار می کنند.

سایبان چتری تاشو در حیاط

هر مدل سایبان چتری که خواستید از ما سفارش دهید!

فرقی نمیکند که شما طالب چه مدل سایبان چتری با چه رنگ و طرحی باشید میتوانید به راحتی با ما تماس بگیرید و سایبان چتری مد نظرتان را با ما در میان بگذارید تا برایتان تدارک ببینیم و به شما تحویل دهیم.

شرکت ما سایبان متین در جهت تولید و عرضه ی انواع سایبان چتری فعالیت درخشانی داشته و توانسته مشتریان خود را با ارائه بهترین محصولات کاملا راضی از خود نگه دارد کافیست با ما در ارتباط باشید.

ما در تمام شهر های ایران نمایندگی داریم که میتوانید برای مشاهده ی نماینده های شهر خود روی دکمه ی زیر کلیک نمایید تا بتوانید نام آن ها و فعال بودنشان را مشاهده کرده و ارتباط برقرار نمایید.

برای استعلام قیمت سایبان چتری و سفارش میتوانید با ما در ارتباط باشید.