اجرای سایبان چتری در برج میلاد تهران

نصب سایبان چتری پایه کنار در محل نگهبانی برج میلاد تهران توسط سایبان  متین انجام شده است. نگهبانان به دلیل شغل سختی که دارند در باران و برف و گرمای تابستان باید در محل موردنظر خود دائما در حال مراقبت باشند. برج میلاد تهران با کمک سایبان برقی متین توانسته است با نصب سایبان چتری برای محل نگهبانی کار را برای نگهبانان بسیار راحت کنند.

نصب سایبان برای محل نگهبانی 

برای هر نگهبانی خانه ی دومش محدوده ای که از آن مراقبت می کند است. شما فکر کنید این نگهبان ها باید در زیر بارش باران، برف و گرمای خورشید بمانند راه کار شما برای نگهبانان خود چیست؟ از آن ها بخواهید زیر چتر بمانند؟ به نظر شما گرفتن تمام وقت چتر در دست باعث خستگی نگهبان شما نمی شود، خستگی مساوی است با کمتر مراقبت کردن نگهبان، برای این که نگهبان شما احساس راحتی در زمان کار داشته باشد تا بتواند به وظایف خود به خوبی  عمل کند بهتر است از سایبان چتری استفاده کنید.

نصب سایبان چتری در محل نگهبانی- برج میلاد تهران

دلایل استفاده از سایبان چتری

نصب سایبان چتری برای محل نگهبانی به شما کمک می کند تا در زمان بارش باران محافظت شوید فکر کنید در گرمای تابستان چگونه می خواهید نگهبانی دهید گرمتان نمی شود؟ اگر شما یک سایبان چتری نصب کنید دیگر گرما شما را اذیت نخواهد کرد سایبان چتری فضای زیر سایبان را برای شما خنک نگه می دارد و از شما در برابر نور خورشید محافظت می کند. سایبان چتری های پایه کنار به دلیل داشتن چرخ به شما این امکان را می دهد که هر کجا خواستید به راحتی سیابان را منتقل کنید.

ویژگی های سایبان چتری پایه کنار

سایبان چتری به دلیل ساختاری که دارد در همه جا می توان از آن استفاده کرد شما حتی می توانید بر روی پارچه سایبان چتری تبلیغات انجام دهید.

از دلایلی که می توانیم سایبان چتری پایه کنار را انتخاب کنیم این است که نیاز ندارد آن را به تکیه گاهی نصب کنیم و وقتی لازم نیست آن را به تکیه گاهی نصب کنیم یعنی سایبان چتری پایه کنار به شما این امکان را می دهد که سایبان را  به هر کجا که خواستید انتقال دهید.

نصب سایبان چتری در محل نگهبانی - برج میلاد تهران سایبان متین

انواع سایبان چتری

بدون شک محل قرارگیری پایه ها برای نگهبانان مهم است اگر شما از سایبان چتری پایه وسط برای محل نگهبانی استفاده کنید فرض کنید کسی به داخل آمده بدون هماهنگی شما باید به سرعت خود را به آن فرد برسانید پای شما به پایه های سایبان چتری گیر می کند و زمین می خورد اما سایبان چتری پایه کنار به دلیل این که پایه ها در کنار چتر است کار را برای شما آسان کرده یکی از دلایلی که برج میلاد تهران این نوع چتر را برای محل نگهبانی خود در نظر گرفته همین است.

مطالب پیشنهادی:

سایبان اتوماتیک پاساژ

سایبان برقی با بهترین پارچه

مزایای استفاده از سایبان چتری

سایبان چتری تنوع بالایی دارد و طبیعتا کار ما در انتخاب سایبان چتری راحت کرده است.

از ویژگی های سایبان چتری می توان به این اشاره کرد که فضای زیبایی را به وجود می آورد اگر به محل نگهبانی برج میلاد تهران که در عکس مشخص است نگاه کرده باشید متوجه آن خواهید شد که سایبان چتری چه فضای زیبایی را به وجود آورده است.

کنترل بر اندازه سایبان

شما می توانید چتر خود را به اندازه دلخواه باز و بسته کنید؟ قطعا جواب شما خیر است اما سایبان چتری به شما این امکان را می دهد هر زمان که خواستید در اندازه دلخواه سایبان را باز یا بسته کنید.

وزن سبک و امکان جابه جایی

یکی از دلایلی که برج میلاد تهران برای نگهبانان خود از سایبان چتری استفاده کرده است این است که به دلیل داشتن وزن سبک جابه جایی سایبان چتری به راحتی انجام می شود.

نصب سایبان چتری در محل نگهبانی - برج میلاد تهران سایبان متین - سایبان چتری پایه کنار

محل کاربرد سایبان چتری

شما نمونه ی اجرا شده سایبان چتری برای محل نگهبانی را دیدید. در زیر به کاربرد های دیگر آن نیز اشاره می کنیم.

استفاده به عنوان سایبان در کافی شاپ و رستوران رو باز

استفاده به عنوان سایبان وسایل نقلیه به صورت موقت و متحرک

استفاده به عنوان سایبان محل نگهبانی

استفاده به عنوان سایبان آلاچیق در پارک

استفاده به عنوان سایبان ثابت در ورودی دانشگاه ها

انواع سایبان چتری از لحاظ اندازه

شما برای محل نگهبانی خود از چه سایبان چتری استفاده می کنید؟  به طور کلی سایبان چتری دارای دو نوع است:

سایبان چتری کوچک:

اگر به دنبال این هستید که محیط سایبان شما برای یک نگهبان باشد بهتر است از این نوع سایبان استفاده کنید. بهترین گزینه برای شما سایبان چتری یک متری و دو متری می باشد.

سایبان چتری بزرگ:

از این مدل سایبان چتری ها برای پوشش دادن فضای بزرگتری استفاده می شود معمولا برای جمع های چند نفره یا برای پوشش دادن یک کالای بزرگتر از آن استفاده می شود. برای مثال از این نوع سایبان برای خودرو استفاده می شود.

- سایبان چتری نصب سایبان

جنس پارچه سایبان چتری

شما برای داشتن سایبان چتری جنس پارچه آن را در نظر می گیرید؟

جنس پارچه بسیار مهم است به دلیل این که اگر از پارچه بی کیفیت استفاده کنید، به دلیل این که سایبان چتری در فضای باز است نور خورشید می تواند پارچه را از بین ببرد و همچنین اگر از پارچه بی کیفیت استفاده کنید در زمان بارندگی باران قطعا اذیت خواهید شد.

مطالب پیشنهادی:

سایبان پارکینگ و سفارش

سایبان چتری برای رستوران و کافه

چگونه سایبان چتری موردنظر خود را انتخاب کنیم؟

شما بسته به نیاز خود باید سایبان چتری را سفارش دهید اگر سایبان چتری را برای محلی می خواهید که باد و باران در آن زیاد است بهتر است از سایبان چتری پایه وسط استفاده کنید اما اگر شغل شما نیاز به سرعت بالا دارد پیشنهاد ما به شما سایبان چتری پایه کنار است.

خرید سایبان چتری پایه کنار

سایبان متین بزرگترین تولید کننده انواع سایبان چتری در ایران می باشد. سایبان متین با تجربه در زمینه ی تولید انواع سایبان تلاش می کند با مواد با کیفیت برای مشتریانش سایبان چتری را تولید کند. سایبان متین برای نصب سایبان افرادی متخصص را برای شما می آورند تا کار به بهترین شکل انجام شود.سایبان متین در تمام نقاط ایران نمایندگی دارد برای ارتباط با نماینده شهر خود بر روی دکمه ی نماینده ها کلیک کنید و همچنین برای سفارش سایبان چتری بر روی دکمه ی سفارش سایبان چتری کلیک کنید.