>

سایبان چتری بدنه چوبی

Thumbnail

اجرای سایبان چتری بدنه چوبی توسط سایبان متین

من خودم به شخصه سایبان چتری را بیشتر از بقیه انواع سایبان ها دوست دارم. دلیل آن نیز شیکی و جذابیت زیادی است که به محیط میدهد.

یکی از مهم ترین دلایل خرید سایبان چتری ، این است که این نوع سایبان ها نیاز به تکیه گاهی برای نصب شدن ندارند ، خودشان به تنهایی یک پایه وسط دارند و میتواند در هرجایی از وجود آن ها بهره مند شد.

این نوع سایبان چتری که برای شما به اشتراک گذاشته ایم ، دارای پایه هایی چوبی بوده که بسیار در زیباتر کردن سایبان نقش داشته است.

ویژگی های پروژه ای که عکس هایش را در این متن مشاهده می کنید:

سایبان های چتری پایه وسط
بدنه چوبی
قطر 3 متر و 4متر
پارچه های نانو (ضدآب)
پایه های 20 کیلویی و 40 کیلویی

مزیت های استفاده از سایبان چتری:

سایبان چتری از نقاط تحت پوشش خود از تابش شدید و بی رویه آفتاب جلوگیری میکند در نتیجه گرم شدن بیش از حد فضای سایبان چتری رخ نداده و از آفتاب روزانه نیز در امان میماند.

_ رطوبت باران دیگر به فضای داخلی سایبان چتری راه ندارد و شما با خیال اسوده میتوانید از فضای خود لذت ببرید.

_ گردو خاک اضافی هوا در ناحیه مورد نظر تحت پوشش سایبان چتری به حداقل خواهد رسید.

_ سایبان چتری ها از خصوصیت چاپ تبلیغات بر روی سازه های خود برخود دار بوده  شما میتوانید با هزینه ای کمتر از تبلیغات یک المان تبلیغاتی موثر داشته باشید و به چاپ لوگو و محصولات خود بپردازید.

سایبان چتری در تنوع بالای مدل ها و رنگ به بازار ارائه شده و شما میتوانید سایبان چتری مورد نظرتان را متناسب با سلیقه و هماهنگ با مکان سفارش بدهید.

 

برای خرید سایبان چتری بدنه چوبی چگونه اقدام کنیم؟

اگر قضد خرید سایبان چتری در انواع و مدل های مختلف دارید ، از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با شرکت ساخت انواع سایبان متین تماس بگیرید.

 

Related Posts

COOL WIDGETS

Add Comments