اخبار سایبان پاسیو

سایبان پاسیو برای مهمانسرا

تا به حال به ضرورت نصب سایبان پاسیو دقت کرده اید؟

اگر مالک مهمانسرا هستید، شاید جایی را به عنوان پاسیو داشته باشید. پاسیو در ساختمانها معمولا برای نگهداری گل و گیاه یا به عنوان انباری استفاده میشوند. پاسیو ها معمولا سقف دارند اما نور زیادی را به داخل اتاق مهمانسرا راه میدهند. در روزهای گرم حرارت پاسیو فضا را مانند گلخانه میکند. تحمل گرمای هوا در این فضا راحت نیست. البته این هوا برای گلها مناسب است. اما میتوان آنرا برای مهمانان و ساکنین مهار کرد.

این مسئله با نصب سایبان پاسیو حل میشود. میتوانید یک سایبان زیبا برای پاسیو نصب کنید و گرمای هوا را تا میزان قابل توجهی کاهش دهید. برای برخی هتل ها یا مهمانسرا ها نیز فضایی را به عنوان داکت یا پاسیو در نظر میگیرند. شما داخل هر ساختمان یا فضایی که باشید میتوانید این سایبان را استفاده کنید.

نصب سایبان برای پاسیو، فضایی را جهت استراحت و نشستن قراهم مکیند. با نصب سایبان هوا تا 10 درجه خنک تر میشود. پس میتوانید با خیال راحت یک دکوراسیون ویژه برای استراحت گاه جدیدتان در نظر بگیرید.

نصب سایبان پاسیو روی دیوارها سایه میاندازد و آنها را خنک میکند. پس مشکلی برای تکیه دادن به دیوارها ندارید. امکان انتخاب طرح و رنگ سایبان متناسب با فضای مهمانسرای شما وجود دارد. پس دست شما برای طرح دکور پاسیو باز است. چادر سایبان در رنگ و طرح از تنوع زیادی برخوردار است و این کار مشتریان را راحت میکند.

مطالب پر بازدید : سایبان چتری خوشگل

سایبان چتری مدرن

سایبان پارکینگ به صورت عمودی

سایبان پاسیو سایبان متین

سایبان مناسب پاسیو برای شما 

تفاوتی ندارد که ساختمان مهمانسرا بزرگ است یا کوچک، فضای پاسیو در هراندازه ای که باشد میتوان برای آن سایبان طراحی کرد. ساخت و نصب سایبان پاسیو متناسب با اندازه و متراژ قابل اجرا است. پس نگرانی از این بایت نداشته باشید. با نصب پاسیو میتوانید از فضا استفاده بهینه کنید و مشکلات تابش آفتاب و نور را از بین ببرید.

سایبان پاسیو میتوان به صورت متحرک باشد. نصب سایبان برقی شما را در کنترل و باز و بست کردن سایبان کمک میکند. به این ترتیب از هرجای منزل میتوانید سایبان برقی را ببندید و باز کنید. به این شکل مثلا در شب میتوان از سایبان استفاده نکرد و آنرا به راحتی جمع نمود.

سایبان برقی پاسیو کاملا اتوماتیک، مقاوم و سبک است. همین مقاوم بودنو زیبایی سایبان برای شما میتواند یک صرفه اقتصادی محسوب شود. یک بار هزینه میکنید و میتوانید یک عمر آنرا در پاسیو داشته باشید.

جنس چادر و متریال ساخت سایبان برای هر منطقه آب و هوایی متفاوت است. اگر در جایی زندگی میکنید که رطوبت هوا بالاست از چادرهای ضد آب استفاده خواهد شد. این چادر ها کپک نمیزنند و نگهداری آنها بسیار راحت است.

سایبان پاسیو سایبان برقی پاسیو سایبان متین

انواع سایبان پاسیو 

سایبان پاسیو را میتوانید در حیاط هم نصب کنید. به این شکل فضایی شبیه به آلاچیق دارید و میتوانید آنرا مبله نمایید. برای سایبان پاسیو در فضای باز معمولا از میله های فلزی استفاده میشود. چادر سایبان هم ضد آب است و در فصول بارانی میتوان به راحتی از فضای زیر سایبان استفاده کرد.

امروزه خرید و نصب سایبان پاسیو بسیار متداول است. اگر تمایل به استفاده از فضای باز و حیاط دارید بهتر است به فکر نصب سایبان باشید. نصب سایبان برای پاسیو شما را از ساخت آلاچیق و دردسرهای بنایی آن بی نیاز میکند. پس با هزینه کمتری یک فضای استراحت در فضای باز دارید.

توجه به این نکته مهم است که از سایبان چگونه مراقبت کنید. بهتر است از گذاشتن منقل زیر سایبان خود داری کنید. حرارت منقل و آتش به سایبان آسیب میزند. اما امکان نصب هیتر برای اغلب سایبان ها وجود دارد.

مطالب پر بازدید : قیمت انواع سایبان اتوماتیک

سایبان پارکینگ چیست؟

سایبان متحرک باغ در لواسان

سفارش سایبان پاسیو مهمانسرا 

سایبان پاسیو ویژه برای مهمانسرای خود را از سایبان متین سفارش دهید. شرکت سایبان متین با سابقه و مجرب در تولید انواع سایبان برقی آماده پذیرش سفارشات شما برای سخت سایبان می باشد. اگر ساکن شهرستان هستید برای خرید میتوانید به نمایندگی ها ما در شهرستان مراجعه کنید. تولید انواع سایبان پارکینگ، سایبان مغازه، سایبان چتری و … را از ما بخواهید. لینک تماس با ما برای سهولت ارتباط در زیر مطلب برای شما قرار داده شده است. همین حالا تماس بگیرید و سایبان خود را سفارش دهید.