اخبار سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ مناسب را خودتان انتخاب کنید!

جنس سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ متین طراح و مجری سازه های سبک با پوشش U-PVC با قیمت سایبان پارکینگ مناسب میباشد .
شرکت سایبان پارکینگ متین در زمینه ی ساخت سایبان پارکینگ ، سایبان ، آلاچیق ، اتاقک و دیواره کرکره ای جهت انسداد دید ، سایبان پارکینگ با پوشش U-PVC فعالیت دارد .

قیمتهای سایبان پارکینگ و سایر محصولات کاملا رقابتی میباشد. ورقهای U-PVC سایبان پارکینگ با استابلیزر آلمان دارای آنتی UV است که باعث افزایش مقاومت سایبان پارکینگ در برابر اشعه آفتاب میشود.

UV موجود در ورق و همچنین براق بودن این نوع پوشش سایبان پارکینگ موجب انعکاس کامل گرمای خورشید میشود که پس از نصب بر روی سازه ، بالای سطح پوشش سایبان پارکینگ بسیار گرم و این در حالیست که زیر سطح پوشش سایبان پارکینگ سایه کاملا خنکی دارد . البته با کمی افزایش در قیمت سایبان پارکینگ این محصولات ارائه میگردند.

خواص پوشش سایبان پارکینگ

از دیگر خواص این نوع پوشش سایبان پارکینگ میتوان به سایه روشن و خنک آن ، بیصدا بودن در مواقع بارندگی ، عدم نیاز به آب بندی سایبان پارکینگ ، عایق آن در برابر صوت و دما ، نصب سریع ، قوس پذیری ، وزن سبک و طراحی بسیار زیبای با قیمت سایبان پارکینگ مناسب اشاره نمود.

برای دریافت بهترین سایبان پارکینگ میتوانید با سایت ما در ارتباط باشید تا بهترین سایبان پارکینگ را دارا باشید. سایبان پارکینگ مناسب خود را با ما داشته باشید.