>

سایبان پارکینگ مسجد

Thumbnail

سایبان پارکینگ مسجد

سایبان پارکینگ مسجد وسیله مناسبی برای محل پارک خودرو ها می باشد. نصب این سایبان برای محافظت از خودرو به عنوان یک دارای با ارزش و جلوگیری از خسارات احتمالی به آن انجام شده است.

سایبان پارکینگ میتواند دمای فضای زیر سایبان را میزان قابل توجهی خنک نگه دارد و این مسئله مانع از داغ شدن زیاد صندلی ها و استفاده راحت تر از خودرو به ویژه در روزهای گرم تابستان میشود. گرما البته به میزان زیادی متوجه بدنه و روکش خودرو است و به مرور میتواند هزینه نگهداری و استهلاک ماشین را بالا ببرد.

از این جهت صاحبین مسجد به فکر نصب سایبان برقی افتاده اند تا رفاه حال نمازگزاران و خدمه مسجد فراهم شود. با نصب این وسیله، از سایه دائمی برخودار خواهید بود و نگرانی درباه تمیز ماندن و نگهداری خودرو به میزان زیادی کاهش خواهد داد.

علاوه بر اینکه فضای باز شما را کاربردی تر و بهتر میکند تا بتوانید استفاده مفید تری از آن داشته باشید. با کاهش دما، هوای مطبوع تر و بهتری در حیاط مسجد ایجاد شده و به راحتی محل پاک ماشین را برای افراد فراهم است.

تهویه مطبوع با کاهش دما و ارائه هوای خنک میتواند رضایت بیشتری ایجاد کند. وجود پارکینگ به هر شکلی امنیت خودرو را تامین میکند. اما این به تنهایی کافی نیست.

مهم است که محل پارک خودرو مناسب باشد و از ایجاد صدمات به بدنه ماشین نیز جلوگیری نماید. از این جهت ضرورت نصب سایبان پارکینگ ایجاد میشود و ما اقدام به اجزای این سایبان کرده ایم.  ساختار سایبان میتواند به خوبی از خودرو در برابر تگرگ و باران های شدید، ریزش فضولات پرندگان و برگ درختان و … محافظت کند.

سایبان پارکینگ مسجد - پروژه سایبان پارکینگ - شرکت سایبان متین

چرا به نصب سایبان پارکینگ نیاز داریم ؟

مهمترین چالش و دغدغه همه دارندگان خودرو، محل پارک آن است. پارکینگ ها علاوه بر تامین امنیت ماشین میتواند سلامت آنرا هم تضمین کنند. اما همه فضاها  و ساختمان ها به پارکینگ مجهز نیست و یا شرایط پارک خودرو برای همه ساکنین فراهم نیست.

اما نصب سایبان پارکینگ میتواند این مشکل را حل کند. پس اگر در ساختمان محل سکونت یا کار شما فضای باز جهت پارک خودرو فراهم است میتوانید اقدام به نصب سایبان برقی کنید تا خیال شما از بابت ایمنی و سلامت ماشین هم راحت شود.

سازه سایبان های برقی محکم است و در برابر زنگ زدگی و خورگی مقاومت دارند. همچنین چادر آنها مانند ضربه گیر عمل میکند و مانع از سقوط سنگ و آجر و … روی خودروها خواهد بود. شما میتوانید این وسیله را کاملا بر اساس ابعاد محل نصب سفارش دهید و در محل مورد نظر داشته باشید.

سایبان ها میتوانند تفاوت حیاتی برای ساختمان ها و مجتمع های قدیمی باشند تا امکانات مدرن و فناوری جدید را برای ساکنین فراهم کنند. اکنون بیشتر ساختمان های مورد استفاده به پارکینگ نیاز دارند و نصب این وسیله میتواند این نیاز را مرتفع کند.

علاوه بر مجموع مزایای گفته شده، کارکرد این وسیله هم آسان است و راحتی را برای شما به دنبال خواهد داشت. زیرا کنترل و باز و بست کردن آن تنها به فشار دکمه از روی ریموت وابسته است و میتوانید با این کار در زمان مورد نظر سایبان را باز و بسته کنید.

این وسیله به تکنولوژی موتوربرقی مجهز است و برای حرکت نیازی به حرکت دادن هندل ندارد. با فشار دکمه بازوهای سایبان به حرکت در می آیند و به آرامی و بدون صدا سایبان باز و بسته خواهد شد. شما میتوانید رنگ و طرح پوشش آنرا متناسب با محل نصب انتخاب کنید تا بر زیبایی پارکینگ اضافه کند.

سایبان پارکینگ مسجد - سایبان برقی - شرکت سایبان متین

هزینه خرید سایبان پارکینگ 

هزینه شما برای داشتن یک سایبان برقی به موارد زیادی بستگی دارد. اما پیش از ذکر موارد موثر در این زمینه لازم است تا نیاز خود را به سایبان بشناسید. امکاناتی که سایبان های برقی ایجاد میکنند میتواند در بلند مدت محافظ خوبی برای خودروی شما باشد و سایر هزینه ها را برای نگهداری خودرو مانند تعمیر رنگ بدنه، شست و شوی در کارواش و … را کاهش دهد.

سایبان پارکینگ مسجد توانسته محل خوبی برای پارک خودرو ها از این لحاظ باشد و رضایت کارکنان و سایر افراد را در زمان استفاده از مسجد فراهم کند. هزینه خرید و نصب این وسیله به ابعاد و اندازه محل نصب بستگی دارد تا تیم ما شروع به طراحی سایبان مورد نیاز شما بکند.

سپس نوع پوشش و جنس چادر برای سایبان میتواند هزینه ها را تغییر دهد. بهتر است در زمان انتخاب چادر به آب و هوای محل سکونت خود توجه کنید. زیرا هر جنس پارچه برای هر آب و هوایی متفاوت است. به طور مثال پارچه با الیاف طبیعی در مناطق پر باران دوام کافی را در برابر تغییرات جوی ندارد و به زودی شما نیاز به تعمیر یا تعویض آن خواهید داشت.

برای هر سایبان امکان نصب سنسور نیز وجود دارد. شما میتوانید برای محافظت بیشتر از سایبان و راحتی کار با آن به فکر نصب سنسور باد باشید. نصب حسگر باد میتواند از سایبان شما در زمان وزش بادهای شدید محافطت کند و امنیت آنرا تامین مینماید.

به طور کلی نصب سایبان ها نیاز به نیروی ماهر دارد و هزینه دستمزد کارگر نصاب روی فاکتور شما محاسبه خواهد شد. اما بیش از اینها باید دانست که نصب سایبان برای پارکینگ مقرون به صرفه است و یکبار خرید این وسیله تا سالها محل خوبی را برای پارک خودرو ها فراهم میکند.

 

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

دکور خانه با چتر سایبان
سایبان مغازه هایپر خلیج فارس
نصب سایبان برقی در انواع محیط

سایبان پارکینگ مسجد - شرکت سایبان متین
خرید سایبان پارکینگ 

برای کاربردی تر کردن حیاط منزل یا دفتر کار خود و ایجاد فضای مناسب جهت پارک ماشین، موتور و … میتوانید اقدام به نصب سایبان پارکینگ نمایید. امکانات و ویژگی های این وسیله میتواند در بلند مدت محافظ خوبی برای خودروی شما در روزهای سرد و گرم سال باشد.

شرکت سایبان متین اولین تولید کننده انواع سایبان در ایران است. شما میتوانید بر اساس نیاز و ابعاد محل مورد نظرتان برای نصب سایبان در هر جای ایران، نصب سایبان برقی را از ما بخواهید. برای دریافت اطلاعات نمایندگی شهر خود و مشاوره درباره خرید محصولات از طریق لینک های زیر اقدام کنید.

Related Posts

COOL WIDGETS

Add Comments