>

سایبان پارکینگ و سازه های به کار رفته در آن

Thumbnail
سایبان پارکینگ

 سایبان پارکینگ و سازه های به کار رفته در آن

سایبان پارکینگ ها که به علت قابلیت نصب سریع و آسان در عموم فرا گیر میباشند ، وظیفه حفاظت از خود رو را در مقابل عواملی مثل رطوبت باران ، فضولات پرندگان ، شیره درختان ، آفتاب داغ که باعث گرم شدن خودرو میشود و همچنین اشعه های مضر خورشید بر عهذه دارند.

سایبان پارکینگ  را میتوان در شرکت ها و اداراتی که کارمندان مجبور به پارک خودرو در مدت طولانی زیر آفتاب سوزان و گرمای روزانه هستند نصب کرد. به این علت که پارک کردن خودرو در ساعت های طولانی در معرض تابش شدید نور خورشید در فضای باز باعث بروز مشکلاتی برای خودرو مثل از دست دادن و تغییر رنگ اصلی خودرو میشود.

حتی از سایبان پارکینگ در ویلاها و حیاط هایی که فرد باید در ساعات اوج تابش آفتاب خودرو خود را برای مدت طولانی بگذارد نیز استفاده میشود.

اما مهم ترین سازه سایبان پارکینگ که پارچه های به کار رفته در آن است ، در اندازه ها و کیفیت و همچنبن تنوع رنگی بالا به عرضه میرسد.

معمولا برای استفاده از پوشش های سایبان پارکینگ غیرانعطاف پذیر از طراحی مستقیم و بدون منحنی به صورت شیب دار یا به صورت شکسته استفاده می شود. برای استفاده از پوشش های سایبان پارکینگ های انعطاف پذیر سازه بصورت منحنی طراحی می شود. قیمت سایبان پارکینگ های  های اتوماتیک با غیر اتوماتیک به علت سیستم برقی متفاوت بوده و از عوامل تعیین قیمت سایبان پارکینگ  به شمار میرود.

از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت سایبان پارکینگ ، پارچه های استفاده شده در آن بوده که این پارچه ها در سایبان پارکینگ های مختلف با هم متفاوت هستند.

 سایبان پارکینگ و سازه های به کار رفته در آن

 

دفتر پخش سایبان برقی و سایبان پارکینگ متین

  • دفتر مرکزی : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش خیابان ۵ ، پلاک ۶، واحد ۱۷

    تلفن : 50 10 36 22 021

    51 10 36 22 021

    52 10 36 22 021

    تلفن همراه : 32 77 100 0912

    فکس : 39 17 35 22 021

    تماس و مشاوره رایگان از 9 صبح تا 9 شب

Related Posts

COOL WIDGETS

Add Comments