اخبار سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ ریموت دار

سایبان پارکینگ برای موتورها و خودروهای ترابری کوچک به کار میرود که میتوان به طور کلی آن را سایبان پارکینگ انواع وسایل نقلیه موتوری نامید.

مینی بوس ها و ماشین های نیمه سنگین نیز میتوانند از سایبان پارکینگ برای انواع اتوبوس تک کابین و چند کابین استفاده کنند.

این سایبان ها برای کامیون و ماشین های سنگین و طور کلی سایبان پارکینگ ماشین الات ساختمانی و راه سازی نیز مورد استفاده قرار میگیرند.

مطالب مزتبط:
خرید سایبان پارکینگ ارزان
خرید سایبان پارکینگ برای ویلای ما

نوعی دیگر از سایبان پارکینگ ها ، سایبان پارکینگ خودرو در منازل و یا به عبارتی سایبان پارکینگ انواع ماشین سواری هستند.

کی از اجزای ضروری فضاهای باز مثل : ویلا ، شرکت و اداراتی که فرد مجبور باشد ماشین خود را در فضای باز زیر باران و گرمای خورشید و حتی برف و تگرگ های سنگین پارک کند ، سایبان پارکینگ است.

سایبان پارکینگ برای هماهنگی با محیط و شکیل تر نشان دادن مکان ، در انواع تنوع رنگی و انواع مدل ها ساخته میشود.

(( برای تماشای پروژه های اجرا شده توسط این مجموعه کلیک کنید ))

سایبان پارکینگ ، با طراحی های جذاب و زیبا و متناسب محیط پیرامون که اغلب برای مراکز و ساختمان های بزرگ اداری و مسکونی ، تجاری و هتل ها مورد استفاده قرار میگیرند.

سایبان متین که همواره در زمینه تهیه و نصب سایبان ها پیشرفت داشته است ، مشاورانی مجرب برای راهنمایی مشتریان و انتخاب بهترین نوع سایبان پارکینگ های کارآمد و کادر فنی فعال برای ساخت و نصب سایبان پارکینگ را نیز داراست.

به جز زیباتر نشان دادن مکان سایبان پارکینگ برای مقاومت از فضای تحت پوشش خود از باران ، برف ، تگرگ و همچنین فضولات پرندگان کاربرد دارد .این سازه ها مخصوص درب ورودی اصلی ساختمان ها و یا برای پنجره های بزرگ وتراس هستند و قابلیت نصب انواع پوشش ها شیشه سکوریت ، پلی کربنات تخت (مشابه شیشه) ،پی وی سی و یو پی وی سی را دارا میباشد .

خرید سایبان پارکینگ ریموت دار

ساییبان متین ارائه دهنده انواع سایبان برقی و سقف متحرک آماده همکاری با شما عزیزان است. برای تماس و سفارش از طریق راه های ارتباطی ذکر شده اقدام کنید:

09121007732
02122361050