>

سایبان پارکینگ جمع شو

سایبان تاشو محصولی جدید از سایبان متین

سایبان پارکینگ جمع شو (سایبان تاشو)

سایبان پارکینگ جمع شو (سایبان تاشو)  محصولی جدید از سایبان متین است که با بهره گیری از تکنولوژی مدرن تولید شده و به بازار عرضه میشود.

به عکس زیر دقت کنید این مدل سایبان پارکینگ شما را یاد تونل می اندازد به همین دلیل نام دیگر این محصول تونل متحرک است.

سایبان پارکینگ جمع شو

ویژگی های سایبان پارکینگ تاشو چیست؟

این نوع سایبان پارکینگ هم به صورت برقی و هم دستی قابل اجرا است بسته به نیاز مشتری عرضه می شود ، در صورتیه که به صورت دستی اجرا شود  یک دستگیره در ابتدای سایبان قرار میگیرد که میتوانید سایبان را به وسیله آن باز و بسته کنید و در صورتی که از نوع برقی آن استفاده کنید  با کمک ریموت میتوانید آن را در هر اندازه ای که خواستید باز و بسته نمایید.

حداکثر اندازه هایی که میتوان برای این مدل سایبان پارکینگ در نظر گرفت شامل موارد زیر می شود:

حداکثر ارتفاع 4 متر

حداکثر طول 14 متر

حداکثر عرض 7 متر

سازه ی این نوع از سایبان خودرو از نوع آهن با رولینگ آلومینیوم است که باعث می شود مقاومت بالایی داشته باشد . مشتریان ما میتوانند از نظر استحکام بالای این سایبان خیالشان راحت باشد.

سایبان پارکینگ تاشو همراه با چرخ ارائه میگردد و احتیاج به ریل ندارد فقط در صورت برقی بودن ریل نیاز است.

سایبان پارکینگ جمع شو-سایبان تاشو، سایبان متین

سایبان پارکینگ تاشو در چه مکان هایی قابل استفاده است ؟

1 – سایبان زمین های ورزشی

زمین های ورزشی روباز در روزهای بارانی و برفی تعطیل هستند زیرا خیس و لغزنده بودن زمین به ورزشکاران اجازه ی فعالیت نمیدهد اما با نصب سایبان تاشو میتوانید به راحتی سطح آن را پوشش دهید و در روزهای بارانی هم بتوانید ورزش کنید .

2 – سایبان پارکینگ خودرو

اگر در منزل پارکینگ ندارید و مجبورید خودرو را در حیاط منزل پارک کنید پیشنهاد ما به شما این است از سایبان پارکینگ تاشو استفاده کنید در اینصورت دیگر نیازی به انداختن چادر روی ماشین نیست سایبان پارکینگ تاشو به طور کامل سطح خودرو را به طور کامل پوشش میدهد و هیچگونه مشکلی برای خودروی شما پیش نخواهد آمد.

3 – سایبان استخر

اس نوع سایبان برای پوشش استخر بسیار مورد استفاده است با نصب سایبان تاشو میتوانید به راحتی تمام سطح استخر را پوشش دهید اینکار علاوه بر اینکه از کثیف شدن آب استخر جلوگیری میکند از تابش افتاب و بارش باران و برف بر استخر جلوگیری کرده و همچنین استخر را از دید ساختمان های مجاور محفوظ میدارد. با نصب سایبان جمع تاشو به راحتی میتوانید از تمام این مشکلات نجات پیدا کنید.

4 – سایبان محافظ تجهیزات خاص

شاید شما بخواهید وسایل و تجهیزات خاصی را در حیاط  و فضای باز قرار دهید اما نگران این هستید که ممکن است تابش آفتاب ، بارش باران آنها را خراب کنند  سایبان تاشو بهترین انتخاب برای مسقف کردن بخشی از خانه یا حیاط و ایجاد محلی برای نگهداری وسایل و تجهیزات میباشد.

موارد تاثیر گذار بر قیمت سایبان تاشو  :

1-اندازه ی سایبان

2-نوع پارچه سایبان

3-نوع سازه

4-نوع سایبان ( دستی یا برقی )

نحوه محاسبه قیمت سایبان تاشو بر حسب متر مکعب است ، برای استعلام قیمت سایبان پارکینگ جمع شو میتوانید با ما در ارتباط باشید.

One comment

  • من جای پارک ماشینم تو حیاط زیر درخت بود از وقتی سایبان پارکینگ زدیم دیگه کمتر میرم کارواش

Add Comments