اخبار سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ بیمارستان

سایبان پارکینگ یکی از موارد بسیار کاربردی در بیمارستان ها است که میتوانید برای جلویگری از آسیب دیدن ماشین ها از سایبان پارکینگ مناسب استفاده کنید و سایبان پارکینگ مناسب را میتوانید با توجه به اندازه ی ماشین هایی که رد و بدل میشوند در نظر بگیرید.

برای دریافت بهترین نتیجه میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید تا بهترین سایبان پارکینگ با بهترین کیفیت را داشته باشید ،  برای دریافت بهترین سایبان پارکینگ می توانید با سایبت ما در ارتباط باشید.

مطالعه مطلب زیر را پیشنهاد میکنیم : سایبان برقی شرکت تزیینات خوردو

 

سایبان پارکینگ بیمارستان

ساخت وطراحی سایبان پارکینگ 

سازه های سایبان پارکینگ متناسب با نوع محوطه مانند بیمارستان قابل طراحی و اجرا هستند. سایبان پارکینگ در عین زیبایی، استحکام و مقاومت لازم را نیز داراست. با اجرای سایبان پارکینگ در محوطه ای که پارکینگ خودرو در نظر گرفته نشده یا تصمیم به الحاق فضای جدیدی برای پارکینگ است، به راحتی میتوان اقدام به نصب این سازه ها نمود.

سایبان پارکینگ مانع از ریزش باران و برف یا تابش نور شدید آفتاب به خودرو ها شده و از آنها محافظت مینماید.

نصب سایبان پارکینگ همچنین مانع از برخورد جسم های سنگین پس از سقوط از طبقات بالا میشود. اجرای سازه سایبان پارکینگ شما را از تخریب یا ساخت قسمت جدید برای پارکینگ بی نیاز می کند.

ممکن است گمان کنید اجرای سازه سایبان پارکینگ زیبایی محوطه را تحت تاثیر قرار میدهد. اما این پوشش قابل طراحی متناسب با فضای محل مورد نظر شما است.

مطالعه مطلب زیر را پیشنهاد میکنیم : سایبان پاسیو خوابگاه دانشجویی

هزینه ساخت سایبان پارکینگ 

اصلا نگران هزینه ساخت و اجرای سایبان برای پارکینگ نباشید. زیرا هزینه ها در هر طرح متفاوت است. همچنین بسته به اینکه چه موادی برای ساخت سازه و چادر سایبان استفاده شود هزینه ها متفاوت خواهد بود.

سازه سایبان پارکینگ میتواند فولادی یا آلمینیومی باشد. پوشش ای دو نیز باهم متفاوت است.

 

طراحی و ساخت سایبان پارکینگ 

برای ساخت سایبان پارکینگ ابتدا باید چهارچوب سایبان ساخته شود. سپس لازم است تا پوشش سایبان تهیه گردد. پس از تعیین جنس پوشش اقدام به دوخت آن میشود. پس از آماده شدن سازه سایبان  پوشش مربوط به آن اقدام به اتصال و نصب سازه مینماییم .

سایبان پارکینگ سایبان متین

کدام چارچوب و پوشش برای پارکینگ شما مناسب است؟

در مورد ساخت سازه برای پارکینگ بسته به محل مورد نظر متفاوت است. نصب چهارچوب سایبان در برخی موارد باید در محل جوشکار شود. در مواردی نیز میتوان سازه جوشکاری شده از قبل را نصب کرد.این موارد کاملا به اندازه فضای شما بستگی دارد.

پوشش مناسب سایبان پارکینگ 

انتخاب پوشش برای سایبان پارکینگ به هزینه ای که برای آن در نظر دارید مرتبط است. البته بهتر است یک پوشش مقاوم انتخاب کنید با یک قیمت مقرون به صرفه.

پوشش سایبان پارکینگ میتواند از جنس مواد زیر باد:

سقف ایرانیت

سقف پلی کربنات چند جداره

سقف فایبرگلاس

سقف نورگیر حبابی

سقف پلکسی گلس شفاف

مطالعه مطلب زیر پیشنهاد میشود : سایبان چتری شرکت خدمات شبکه

سفارش و ساخت سایبان پارکینگ برای بیمارستان 

برای سفارش ساخت و نصب سایبان پارکینگ با ما در ارتباط باشید. سایبان متین آماده است تا سایبان پارکینگ برای محوطه بیمارستان را به شما ارائه نماید.

برای تصمیم گیری درمورد سازه و پوشش سایبان پارکینگ بهتر است با همکاران مشاوره کنید . لازم به ذکر است تمام ویژگی های سایبان از قبیل متریال و برند موتور و جنس بدنه در قیمت سایبان موثر است.

شرکت ما همچنین در ساخت انواع سقف مانند سقف جمع شونده، سقف استخر و انواع سایبان برقی تخصص دارد. سایبان متین در تمام شهر های ایران دارای نمایندگی فعال است.

میتوانید از طریق لینک زیر با نمایندگی های ما در شهرستان در تماس باشید.