>

سایبان پارکینگ اجرا شده توسط سایبان متین

Thumbnail

سایبان پارکینگ اجرا شده توسط سایبان متین + عکس های پروژه

سایبان پارکینگ از سایبان های پر کاربرد می باشد . هر فضای خانگی ، اداری ، فروشگاهی و … نیاز به یک سایبان پارکینگ دارد تا از خسارات وارده به اتومبیل جلوگیری کند.
شرکت سایبان برقی متین با سابقه ای طولانی در زمینه تولید و اجرای سایبان پارکینگ ، آماده ارائه خدمات در زمینه سایبان پارکینگ به شما مشتریان می باشد.

تمامی تصاویر به کار رفته در این زمینه از نمونه کارهای سایبان متین میباشد.

سایبان پارکینگ اجرا شده توسط سایبان متین

 

سازه سایبان پارکینگ  قابلیت جمع شدن و متحرک بودن را دارد و زمانی که شما احتیاج به فضای آزاد و استفاده از نور را دارید می توانید با استفاده از ریموت آن را جمع کنید .

استفاده از سایبان ماشین سبب می شود که خنک کننده های ماشین نیز عمر طولانی تری داشته باشند و از تغییر رنگ اصلی بدنه بر اثر اشعه های نور خورشید جلوگیری می شود.

سایبان پارکینگ اجرا شده توسط سایبان متین

سازه سایبان پارکینگ قابلیت جمع شدن و متحرک بودن را دارد و زمانی که شما احتیاج به فضای آزاد و استفاده از نور را دارید می توانید با استفاده از ریموت آن را جمع کنید .

ابعاد سایبان پارکینگ چگونه براورد می شود؟

اندازه و ابعاد سایبان پارکینگ با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر است. معمولا طول سایبان به اندازه طول خودرو ۴.۵۰ تا ۵.۵۰ متر و میزان پیشروی (بازشو) به اندازه عرض خودرو ۱.۸۰ تا ۲.۲۰ قابل تغییر است و بر اساس نیاز مشتری می توان تا عرض ۲.۵۰ یا ۳متر این محصول را اجرا نمود.

 

Related Posts

COOL WIDGETS

Add Comments