اخبار سایبان سایبان برقی سایبان متحرک

سایبان برقی و مزایای استفاده آن

سایبان برقی و مزایای استفاده آن بسیار زیاد است که حتما بسیاری از آنها را میدانید و به چشم دیده اید که چقدر می تواند برای یک محیط مفید واقع شود ولی امروز میخواهیم مزایای آن را با هم بررسی کنید تا اطلاعاتتان جامع و کامل شود که دیگر اطلاعاتی در این زمینه کم و کاست نداشته باشید.

ساخت سایبان از گذشته تاکنون

نسل اولیه سایبان ها را پدربزرگ های ما به یاد دارند که با کمک چوب یک گونه یا یک لایه ی پلاستیکی ساخته میشد و برای اینکه محصولات را خراب نکند روی آنها نصب می کردند تا آسیبی نرسد ولی امروزه با پیشرفته تکنولوژی دیگر خبری از آن سایبان ها نیست ، سایبان برقی با سازه ای نوین به بازار آمد که بسیاری از مردم استقبال زیادی کردند.

همچنین با نصب سایبان برقی هر کسی می تواند فضای مورد نظرش را به طور کامل پوشش دهد پس هیچ محدودیتی از نظر نصب نخواهید داشت. این مدل سایبان دیگر حالت ثابت ندارد شما می توانید به کمک ریموتی که دارید، سایبان برقی را به هر میزانی که میخواهید باز کنید و یا آن را بسته نگه دارید.

سایبان برقی یک پوشش متحرک است که به کمک موتور برقی و جریان الکتریکی که داخل موتور در جریان است کنترل می شود و با کمک ریموت می توانید وضعیت میزان باز و بسته بودن آن را تغییر دهید. از آنجایی که مدل های مختلفی در طرح و رنگبندی متنوعی از سایبان برقی در بازار است می توانید هر نوعی که خواستید انتخاب کنید. دستتان در انتخاب سایبان برقی باز است.

سایبان برقی و مزایای استفاده آن-سایبان متین 22361050

دلیل استفاده از سایبان برقی چیست؟

مواردی که در بالا ذکر شد کلیاتی در مورد سایبان برقی و مزایای استفاده آن بود که تا حدودی متوجه شدید که چقدر می تواند وجود سایبان برقی برای شما مفید باشد. حالا سراغ این موضوع میرویم که چرا انقدر استفاده از سایبان برقی مهم شده است برخی از موارد زیر دلیلی محکم برای استفاده از سایبان برقی است :

👈 پوشش کامل در برابر نور آفتاب ، بارش باران ، برف  و تگرگ

👈 امکان اجرای پوشش سایبان در رنگ ها و طرح های مختلف

👈 امکان اجرای سایبان برقی در اندازه های مورد نظر شما وجود دارد.

👈 وزن بسیار سبکی دارد و نصب آن بسیار راحت است البته باید توسط متخصص آن اجرا شود کار هرکسی نیست.

👈 امکان تنظیم شیب سایبان برقی از 30 تا 45 درجه

👈 میتوانید تبلیغات مورد نظرتان را روی پارچه سایبان برقی به چاپ برسانید تا مشتریان بیشتری را جذب نمایید.

👈 مقاومت بالای پوشش یا پارچه سایبان در برابر نور آفتاب و آب

👈 زیبایی چشمگیر و انعطاف پذیری زیبا

👈 نصب نورهای ال ای دی زیبا برای نورپردازی زیبا که برای حیاط و بالکن ، مغازه ها بسیار چشم نواز خواهد بود.

👈 سیستم گرمایشی و سرمایشی را می توانید با سایبان برقی فراهم کنید.

👈 عدم نیاز به نیروی دستی یا مکانیکی برای باز و بسته کردن سایبان

👈 استفاده از ریموت کنترل برای بستن و باز کردن سایبان برقی

سایبان برقی و مزایای استفاده آن-سایبان برقی متین

قیمت سایبان برقی چگونه محاسبه می شود؟

قیمت سایبان برقی از جمله مواردی است که برای تمام مشتریان از روزی که تماس میگیرند و سایبان برقی مورد نظرشان را سفارش می دهند بسیار مهم است و قیمت آن را زمانی که پای مذاکره با شرکت مورد نظر خود مینشینید به شما گفته می شود.

سایبان برقی هم مثل سایر اقلام قیمت ثابتی ندارد و تحت تاثیر شرایط اقتصادی قرار می گیرد. اگر با شرکتی تصمیم گرفتید و آنها قیمت مشخصی به شما گفتند باز هم انتظار تغییر قیمت را داشته باشید. اما شرکت هایی که در زمینه ی عرضه ی سایبان برقی فعالیت می کنند ممکن است بعضی از آنها قیمت هایی به شما پیشنهاد کنند که شما کلا از خرید سایبان برقی پشیمان میشوید. اما بسیاری از شرکت ها هستند که بهترین خدمات را با قیمت بسیار مناسب به شما عزیزان عرضه می کنند.

به طور کلی قیمت سایبان برقی تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی است که باعث می شود قیمت های متفاوتی داشته باشد که آن فاکتور ها شامل موارد زیر می شود :

👈 مدل سایبان برقی انتخاب شده

👈 جنس پارچه سایبان برقی

👈 کیفیت سازه ی سایبان برقی

👈 سیستم الکتریکی بکار رفته در سایبان

👈 هزینه نصب سایبان برقی و دستمزد نصاب ها

👈 ابعاد سایبان برقی

با اطلاع سایبان برقی و مزایای استفاده آن همین حالا اقدام به سفارش کنید!

حالا که از سایبان برقی و مزایای استفاده آن آگاهی پیدا کردید پس معطل چی هستید؟ همین حالا برای سفارش سایبان برقی اقدام کنید. سایبان برقی با تمام مزایایش می تواند سایه ای مطمئن و مناسب را برای شما عرضه کند.

سایبان برقی با تکنولوژی جدید و مناسب در انتظار شماست تا خدمات ارزنده ای به شما ارائه کند. اگر هم به دنبال سایبان برقی با کیفیت هستید شرکت سایبان متین به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان سایبان برقی در انواع و اقسام مختلف اینجاست که بهترین سایبان را خدمت شما عرضه کند.

همچنین این موضوع را هم بهتر است بدانید که شرکت ما در تمام شهر های ایران شعبه دارد و میتوانید سایبان برقی مورد نظرتان را از ما سفارش دهید.