اخبار سایبان برقی سایبان متحرک

سایبان هوشمند در دنیای مدرن

سایبان  هوشمند از عوامل مدرنیته شدن دنیای امروز می باشد . قابلیت های پیشرفته ای را در اختیار مصرف کنندگان می گذارد . در ادامه با یکسری مسائل مانند انرژی خانه های هوشمند ، سایبان هوشمند و … آشنا می شوید.

تردیدی نیست که یکی از مسائلی که در قرن جاری جنجال برانگیز است مسئله انرژی  می باشد. روش های گوناگونی برای حفظ انرژی وجود دارد که یکی از جدید ترین روش ها استفاده از تجهیزات و سیستم های جدید است که سیستم های مدیریت انرژی ساختمان جزء این روش ها محسوب می شود. استفاده صحیح  از وسایل هوشمند موجب کاهش انرژی می شود.

سایبان های هوشمند

دلایل هوشمند سازی منازل :

طبق گفته های بالا علاوه بر کاهش مصرف انرژی ، حفظ امنیت  و ایجاد آرامش خاطر و… میزان اشتباهات انسان را در برابر خستگی ، کمبود زمان ، حواس پرتی و … را کاهش می دهد.

امکانات و تجهیزات موجود در ساختمان های هوشمند :

قفل هوشمند

حسگر هوشند

حسگر هوشمند دود

روشنایی و نور پردازی

پرده های هوشمند

سایبان هوشمند

پارکینگ هوشمند

سیستم هوشمند صوت و تصویر

سیستم گرمایش و سرمایش هوشمند

سایبان برقی

هوشمند سازی سایبان برقی و سقف برقی :

سایبان هوشمند در فضای خانه یکی از موارد کابردی برای بیشتر فصول سال در محیط بیرون خانه می باشد که مردم بتوانند در شرایط آب و هوایی مختلف مانند باران یا تابش شدید مستقیم نور خورشید با زهم از محیط یا فضای سبز منزل خود لذت بببرند .

هوشمند سازی سایبان برقی و سقف برقی  از جمله مواردی است که امروزه به آن بسیار توجه می شود و دارای دو نوع متحرک و ثابت می باشند.

نمونه های سایبان  های ثابت در مدل های چوبی ، فلزی به صورت ثابت در یک مکان نصب می شوند اما سایبان های متحرک قابلیت تغییر زاویه و جمع شدن را دارد که این گونه سایه بان ها به سه دسته کشویی ، رولی و تاشو تقسیم میشوند.

مطلب پر بازدید : سایبان برقی برای پارکینگ

سایبان خانگی برابرست با لذت بردن از آفتاب تابستان یا سرما زمستان

سایبان تاشو برای محیط های کوچک : سایه بان ها تنها قابلیت نصب در محوطه های بزرگ را ندارند. همانطور که گفته شد سایبان متحرک قابلیت تغییر اندازه سایبان را برای شما فراهم آورده اند.

سایبان تاشو

سایبان چتری برای محوطه های بزرگ : این گونه سایه بان ها فقط در کنار سواحل و استخر ها مورد استفاده قرار نمی گیرند. از مزیت های سایبان چتری میتوان به عدم محدودیت در انتخاب آنها اشاره کرد که طبق سلیقه و طراحی و رنگ مورد علاقه ی شما نصب می شود.

-سایبان متین سایبان چتری

سایه بان حصیری : این گونه سایه بان ها به دلیل نصب آسان ، هزینه پایین ، فرم ساده به راحتی میتواند در دسترس عموم قرار گیرد و همچنین قالب سنتی داشتن  از ویژگی های آن می باشد.

سایبان حصیری

مزایای داشتن سایه بان هوشمند در خانه های هوشمند :

مزایایی برای اتصال سایبان هوشمند به سیسیتم هوشمند سازی خانه وجود دارد که این مزایا شامل کنترل سایبان  از راه دور میشود یعنی با متصل کردن سایه بان به سیستم هوشمند خانه میتوانیم به راحتی به هر مکانی از محیط بیرون خانه دسترسی داشته باشیم در این صورت قادریم  از لوازم برقی و الکتریکی مورد نیاز استفاده  نماییم .

یکی دیگر از مزایای اتصال سایبان هوشمند برقی به سیستم هوشمند خانه استفاده کردن از هوای مطبوع بیرون با باز و بسته شدن سایه بان  به صورت خودکار است به طور مثال با افزایش نور خورشید یا دمای محیط داخل ، سایبان باز به طور خودکار باز و با کاهش دما و یا کاهش نور خورشید به طور خودکار بسته می شود.

از مهم ترین مزایای سایبان هوشمند برای سیستم هوشمند منازل عدم رمان بندی می باشد یعنی شما میتوانید سایبان را در ساعت خاصی برای باز و بسته شدن تنظیم نمایید .

مطلب پیشنهادی :  سایبان برقی برای کانکس

بررسی  موتورهای سایبان برقی :

بررسی  موتورهای سایبان برقی یکی از نکاتی است که حتما باید به آن رسیدگی شود. کسانی که میخواهند سایبان برقی با بهترین کیفیت و کار کرد استفاده کنند باید از کیفیت آن اطمینان حاصل کنند و درباره موتور سایبان برقی و سایر اجزای آن اطلاعات داشته باشند.

 

موتور توبولار

موتور سایبان برقی:

یکی اجزاهای مهم در سایبان برقی موتور آن میباشد زیرا این اجزا قدمت سایه بان را مشخص میکند و کیفیت آن را نشان میدهد . موتور های موجود در سایبان برقی لوله ای شکل است که به اصطلاح به آنها تیوبلار هم میگویند.

در ادامه توضیح مختصری درباره موتور سایه بان برقی به شما میدهیم

این موتور دارای سه مدل می باشد :

👈 موتور توبولار بارزانته

👈 موتور توبولار توربو

👈 موتور توبولار اسمارت

مشخصان فنی این موتورها چرخیدن آنها بین 8 تا 15 دقیقه ، میزان مصرف جریان برق آنها 1.5 الی 3 آمپر ، قطر تاج آن 5 الی 11 میلی متر ، ولتاژ آن 220 ولت ، توان کارکرد 4 دقیقه ای و استاندارد 44 آی پی است. این موتور در هنگام بسته شدن هیچ فضایی را اشغال نمی کند.

در ادامه به شرح دیگر اجزای سایه بان برقی می پردازیم .

در سایبان برقی اجزایی وجود دارد که به ان بازویی می گویند. این اجزا مانند فنر عمل میکند و باز و بسته شدن سایه بان را به عهده دارد . در 3 مدل ارائه می گردد :

1. سیم بکسلی

2. تسمه ای

3. زنجیری

در پوش سایبان برقی هنگامی که پایه سایبان به هنگام نصب باز است و جلوه زیبایی ندارد به منظور پوشش این قسمت به کار می رود.

زمانی که موتور سایبان در حال چرخاندن پارچه متصل به آن است ، بلبرینگ در سمت دیگر لوله وظیفه چرخش قطعه ای به نام اندکپ سایبان  را به عهده دارد که در دو مدل ارائه می شوند .

1. پلاستیکی که چند نوع می باشند مانند 8 ضلعی و گرد

2. فلزی

 

مطلب پیشنهادی : سایبان برقی بالکن بادوام

چادر سایبان برقی از جمله اجزاهای آن می باشد که حاوی سه مدل می باشد :

برزنتی : پارچه های زیر طرح ها  نوع جدیدی از پارچه ها می باشند که به آنها برزنتی می گویند.

فلکسی : در این گونه پارچه ها شما قادر هستید که لوگوی خود را روی سایه بان چاپ کنید.

ترانزیتی : جدیدترین نسل سایه بان ها ، سایه بان های ترازیتی می باشند که هم قابلیت شست و شو دارند هم دارای 5 سال گارانتی می باشند.

چادر سایبان برقی

نگران خرید و نصب سایبان خود نباشید

ما با داشتن سایبان های با کیفیت مناسب با سلایق شما در جلب رضایت رضایت شما می کوشیم تا مکانی پر از آرامش را برای شما عزیزان فراهم اوریم.