سایبان مغازه پروتئینی کیمیا

سایبان مغازه کیمیا توسط بهترین شرکت عرضه کننده ی انواع سایبان به اجرا در آمده است که میتوانید از تصویر بالا به حرفه ای بودن این تیم پی ببرید.

مطلب بیشتر : روش شستشو و تمیز کردن سایبان برقی

سایبان مغازه به چه دردی میخورد؟

همه ی ما میدانیم که سایبان مغازه برای مغازه هامون ضروریه ، شاید این جمله را پشت گوش بندازیم ولی باید بگم که کار بسیار اشتباهی میکنین ، سایبان مغازه امروزه جزء اساسی ترین مواردی است که باید برای یک مغازه در نظر بگیریم.

اگر میخوای بیشتر بدونی که به چه دردی میخوره بهتره تو مسیری که داری میری یک نگاهی به مغازه هایی که سایبان برقی داره بکنی ، میبینی که چقدر مشتری داخلش زیاد شده ، مغازه ای که یک روز از جلوش رد میشدی هیچکس داخلش نبود الان جا نیست واردش بشی تا حالا با خودت فکر کردی که چرا اینجوری شده ، چرا مغازه ی من اینجوری نیست.

باید بهتون بگم که وجود سایبان مغازه براش یک عالمه مشتری آورده ، سایبان مغازه ظاهر مغازه را زیباتر کرده ، جذابیتشو برده بالا ، همه ی مردم که ظاهر مغازه ای که داخلش میشن جذبشون میکنه پس ظاهر مغازه براتون مهم باشه حالا در ادامه با ما همراه باشین تا بیشتر راجع به سایبان مغازه بدانیم.

مطلب پبشنهادی : اجرای سایبان مغازه “های کافه “

اجرای سایبان مغازه - سایبان متین

وجود سایبان مغازه برای همه ی مغازه ها ضروری است ؟

باید بگویم که بله ، هر مغازه ای نیاز به یک سایبان برقی دارد فرقی نمیکند که مغازه ی شما کوچیک یا بزرگ است ، سایبان برقی وجودش برای مغازه ی شما خیلی ضروری است.

مزیت هایی که از وجود سایبان مغازه میتوانیم به آن اشاره کنیم و صد در صد خودتان هم دیدین این است که از تابش شدید آفتاب به داخل مغازه جلوگیری میکند ، این مزیت بیشتر در ذهن مشتریان سایبان مغازه است که فقط بتونن از شر آفتاب و گرمایی که داخل مغازه بوجود میاره راحت بشن .

ولی به جز این میتونین از سایبان مغازه بهره بری کنید ، حالا میگین چجوری ؟ 

هر مغازه ای تبلیغات به خصوص خودش را داره ، میدونین که برای جذب مشتری بیشتر هم حتما باید تبلیغات در کارتون باشه ، چون یک راهی باید باشه که خودتون را به مردم بشناسونید. پس نیازی به پرداخت هزینه های سنگین برای تبلیغات ندارید ، تبلیغات روی سایبان مغازه میتواند به شما در جذب مشتریان بیشتری کمک کند.

شاید در ماه های اول نتیجه ی چندانی نگیرید با خودتان بگید چه کار اشتباهی کردم که این همه هزینه ی چاپ تبلیغات روی سایبان مغازه را دادم. ولی بعد از یک مدت افزایش مشتریانتان را خودتان مشاهده میکنید و در آمدتان از هزینه ی چاپ هم صد برابر می شود.

تبلیغات روی دیوار یا گذاشتن یک نفر برای داد زدن جلوی مغازه برای تبلیغ مغازه ی شما دیگر تمام شد ، شاید دو سه تا مشتری هم داخل مغازه ی شما بیایند ولی برگشت میخورند ،اما یک سایبان مغازه ، تبلیغات جذاب روی سایبان برقی ، ظاهر شیک مغازه مگه میشه مردم به داخلش مراجعه نکنن؟ اصن مگه داریم ؟

سفارش سایبان برقی مغازه - سایبان متین

سایبان مغازه به جذب مشتری کمک میکند؟

همانطور که در بالا اشاره کردم جذب مشتری در این دوره زمانه فقط با روش های جدید است ، دیگه روش های قدیمی جواب نمیده ، فکرش را بکنید که مغازه ی شما داخلش پر از محصولات جذاب و کاربردی است ، ویترین مغازتون پر از جذابیت است ولی تابش آفتاب یا نداشتن تبلیغات باعث میشه هیچ مشتری به مغازه ی شما مراجعه نکنه. تنها راه حلش داشتن یک سایبان مغازه جذاب با تبلیغات باحال و به روز است که بتواند مشتریان را به مغازه ی شما جذب کند.

پس میتوانید برای جذب مشتریان از راه  و روش های جدید یعنی نصب یک سایبان مغازه استفاده کنید ، برای رستوران ها یک ایده ی جذابی که میتوانید روی سایبان مغازه اتون در نظر بگیرید این است که غذاهای محبوب مشتریانتون را روی پارچه ی سایبان چاپ کنید تا آن ها متوجه بشن که چقدر شما به مشتریانتان اهمیت میدهید همین امر باعث می شود که مشتریان پایه ثابت رستوران شما بیشتر بشه.

مطلب پیشنهادی : اجرای سایبان مغازه بستنی فروشی صمد

نصب سایبان مغازه - سایبان متین

قیمت سایبان مغازه چگونه ارزیابی می شود؟

هر سایبان مغازه ای یک قیمت به خصوصی داره که ارزیابی سایبان مغازه چند مورد اصلی دارد که شامل موارد زیر می شود :

1-نوع پارچه ی سایبان

2-نوع موتور برقی

3-نوع سازه ی اسکلتی

4-افزودن آپشن هایی همچون مه پاش ، سنسور باد ، سنسور باران ، نور پردازی ، نصب ال ای دی

5-میزان بازشوی سایبان مغازه

6-اندازه ی سایبان

همه ی عوامل ذکر شده جزء مواردی است که در قیمت سایبان مغازه ی شما تاثیر مستقیم میگذارد ، اما سایبان متین به شما قیمتی را ارائه میدهد که مشتری ثابتشان بشوید همچنین کیفیتی که به شما ارائه میکنند مطابق با هزینه ای است که شما میپردازید.

نصب سایبان مغازه را برای مغازه ی مدرنتان جدی بگیرید. 

مطلب پبشنهادی : سایبان مغازه برای روزهای تابستانی

از کجا انواع سایبان مغازه سفارش دهیم؟

برای سفارش سایبان برقی ، سایبان مغازه و بسیاری از سایبان برقی های دیگر میتوانید از بهترین شرکت تولید کننده ی انواع سایبان ، سایبان متین سفارش دهید.

سایبان متین همیشه برای مشتریانش بهترین ها را در نظر میگیرد تا بتواند رضایت آن ها را در این زمینه جلب کند پس برای داشتن یک سایبان مغازه ی بهتر دنبال بهترین ها باشید.

سایبان متین به جزء شهر تهران در شهر های دیگر ایران نمایندگانی دارد که بتواند به همه ی شما مشتریان عزیز سایبان برقی مد نظرتان را ارائه نماید برای مشاهده ی نماینده های شهرتان حتما لینک زیر را دنبال کنید.