سایبان مغازه هایپر خلیج فارس

سایبان مغازه هایپر خلیج فارس ، توسط بهترین تیم تولید کننده سایبان ، سایبان متین به اجرا در آمده است که میتوانید نمونه ی اجرا شده را در عکس بالا مشاهده کنید و به حرفه ای بودن این تیم پی ببرید.

مطلب پیشنهادی : اجرای سایبان مغازه “های کافه ” 

سایبان مغازه هایپر خلیج فارس

چرا سایبان مغازه بیشتر استفاده می شود ؟

اگر سایبان مغازه را در سر درب بیشتر مغازه ها میبنید و سوالی بالا ذهن شما در حال چرخش است که چرا این همه سایبان مغازه همه گیر شده است ؟

باید به شما بگویم مغازه دارانی که از سایبان مغازه استفاده میکنند نمیخواهند که مشتری ها را از مغازه فراری دهند. پس وجود یک سایبان مغازه میتواند مشتری را داخل مغازه نگه دارد زیرا مشتریان بدون اینکه از شدت آفتاب و گرمای داخل مغازه اذیت شوند میتوانند از محصولات دیدن کنند.

دلیل وجود سایبان مغازه برای هر مغازه ای ضروری است ، میتوانید برای جذب مشتریان بیشتر می توانید روی پارچه ی سایبان تبلیغات را به چاپ برسانید تا بتوانید محصولات خود را به افراد بیشتری نشان دهید.

 

سایبان مغازه هایپر خلیج فارس

برقی بودن سایبان مغازه چه مزیتی دارد ؟

شاید از خودتان بپرسید تفاوت بین سایبان برقی مغازه با سایبان دستی چیست ؟

اگر دنبال راحتی هستید و میخواهید مغازه ی خود را لاکچری نشان دهید بهتر است دیگر سایبان های قدیمی را دور بریزید و از سایبان های جدیدی استفاده کنید.

سایبان برقی به دلیل ریموتی که داخلش به کار رفته می تواند به راحتی باز و بسته شود آن هم با کمک یک ریموت کوچک .

اما سایبان های دستی را که قدیما خیلی استفاده میشده را حتما دیدید که با یک میله ی بلند به سختی و دو ساعت دست صاحب مغازه خسته می شد تا میتونست یکم سایبان مغازه را باز کنه یا ببندد اما دیگه آن سایبان ها را دور بریزید و سایبان برقی را استفاده کنید و ظاهر مغازه ی خود را شیک و مدرن کنید.

بیشتر بخوانیم : سایبان مغازه بستنی فروشی صمد

سایبان برقی مغازه در هر شرایطی قابل استفاده است ؟

سایبان برقی مغازه را میتوانید در هر شرایطی که هستید تهیه کنید و نصب کنید هیچ محدودیتی ندارد ، حتی در بدترین شرایط آب و هوایی هم که باشید میتوانید از سایبان برقی مغازه استفاده کنید البته در این زمینه جنس و متریال هایی که شرکت مورد نظر استفاده میکند مهم است که بتواند در هر شرایطی مقاومت داشته باشد.

مقاومت در شرایط شرجی ، گرمای شدید ، باد های شدید ، باران ، تگرگ خلاصه در هر شرایطی داشته باشد .

سایبان متین برای اینکه مقاومت سایبان برقی ها را بالا ببرد که در هر شرایطی بتواند مقاومت از خودش نشان دهد این سنسور ها مثل سنسور باد ، سنسور باران ، و .. است که این سنسور باد در صورت شدید شدن باد سایبان برقی را در صورت بسته بودن باز به حالت خودکار باز می کند .

مطلب پیشنهادی : سایبان مغازه برای روز های تابستانی 

سایبان مغازه هایپر خلیج فارس

سایبان مغازه بخر مشتریاتو زیاد کن ! 

میدونم الان تو ذهنتون دارید میگید که وا مگه میشه با خرید سایبان مغازه مشتریامونو زیاد کنیم ؟

بله که میشه ، پارچه ی سایبان مغازه را میتوانید برای تبلیغات استفاده کنید ، به راحتی با چاپ لوگو ، تبلیغات و یا هر چیزی که نیاز دارید میتوانید برای جذب مشتریان استفاده کنید.

معروفیت شما با سایبان مغازه تضمین می شود.

با نصب سایبان مغازه و چاپ تبلیغات میتوانید زبانزد مردم باشید البته باید محصولات خوب و با کیفیت هم به مشتریان تقدیم کنید تا به صورت دائمی به شما مراجعه کنند.

بعضی مغازه داران هستند که فکر هزینه های چاپ را میکنند و از چاپ تبلیغات شانه خالی میکنند. وقتی مطمئن هستید که از تبلیغات نتیجه میگیرید همان هزینه ی چاپ چند برابرش به حسابتان برمیگردد پس دیگر بهانه ای نیاورید و برای چاپ تبلیغات و مشتری جذب کردن اقدام کنید.

سایبان برقی مغازه را از چه شرکتی سفارش دهیم؟

اگر میخواهید یک سایبان برقی داشته باشید که هم عمر بالا داشته باشد ، هم اینکه جنس مرغوب داشته باشد ، هم هزینه ی مناسب داشته باشد کافیست با سایبان برقی متین در ارتباط باشید.

سایبان برقی متین در جهت تولید انواع سایبان برقی ، سایبان برقی مغازه ، سایبان برقی متحرک ، سایبان برقی پارکینگ و .. فعالیت می کند که توانسته با چندین سال تجربه ای که کسب کرده است در زمینه ی کاری خود حرفه ای باشد و بهترین های را به خدمت شما مشتریان عزیز ارائه نماید.

سایه ایران در نظر دارد بهترین ها را به شما ارائه کند ، زیرا برای سایبان متین اولویت رضایت شماست و بتواند سایه ای امن بر فراز آرامش شما ایجاد نماید.