سایبان مغازه در یک نگاه

این نوع سایبان ها بسیار کاربردی بوده که اهمیت  وجود آن ها را مغازه داران محترم درک خواهند کرد. سایبان مغازه بالای درب مغازه ها یا ویترین نصب شده که در برابر فاسد شدگی اجسام داخل ویترین و همچنین گرم شدن بیش از حد مغازه نقش بزرگی دارد. تنها با کمی دقت در خیابان ها میتوانید انواع سایبان مغازه هارا مشاهده نمایید.

سایبان برقی مغازه بر سر درب مغازه نصب میشود و از محیط تحت پوشش خود از عواملی مثل تابش شدید آفتاب و اشعه های مضر خورشید و بارش باران و رطوبت حاصله از آن و گرم شدن مغازه و… محافظت میکند. وجود سایبان برقی مغازه برای مغازه هایی که دارای ویترین برای نمایش محصولات خود به مشتری هستند یک امر الزامیست. با نصب سایبان مغازه هوای زیر سایبان برقی حدود 30 درجه خنک تر میشود . برای روزهای گرم تابستان برای خنک کردن فضای مغازه بهترین گزینه نصب سایبان برقی مغازه می باشدسایبان برقی مغازه :سایبان برقی برای مغازه در بالای درب ورودی مغازه و فروشگاه نصب میشود.

مطالب مرتبط:

فروشگاه انواع سایبان برقی
فروشگاه انواع سایبان پارکینگ

اگر از باز و بسته کردن دستی سایبان مغازه قدیمی خسته شده اید بدانید که ما سایبان برقی هایی داریم که نیازی به باز و بسته کردن دستی ندارند . این سایبان برقی ها توسط یک ریموت کاملا جمع میشوند و در صرف وقت و انرژی شما صرفه جویی میکنند.

سایبان برقی متین دارای چندین سال تجربه است و تخصص زیادی در این زمینه کسب کرده است بنابراین بهتر است از شرکتی سایبان برقی را سفارش دهید که در این زمینه تخصص زیادی داشته باشد و فعالیت چندین ساله داشته باشد.برای مشاهده پروژه های اجرا شده کلیک کنید سایبان متین در تمام نقاط کشور ایران نمایندگی های فعالی دارد که شما میتوانید جهت مشاهده نمایندگی ها به قسمت نمایندگی ها مراجعه کنید.

راه های ارتباط با فروشگاه متین :

 09121007732 – 02122361050