سایبان مغازه با دوام چه ویژگی هایی دارد؟

سایبان مغازه بادوام و مقاوم باید به طور کامل با اجزاء مرغوب ساخته شود. سایبان برقی مغازه امروزه بسیار پرطرفدار است و جایگزین خوبی برای انوع سایبان های قدیمی شده است. یکی از اجزای اصلی سایبان، چادر یا پارچه آن است.

نقش پارچه را نمیتوان در کیفیت سایبان مغازه دست کم گرفت. اگر تولیدکنندگان در انتخاب چادر هوشمندی به خرج دهند، ماندگاری و زیبایی آن تضمین شده است. پارچه یا چادر باید ضد آب مقاوم و ضد ضربه باشد. آسیب های زیادی متوجه پارچه سایبان مغازه خواهد شد. پس بهتر است جنس پارچه جورری باشد که پاره یا پوسیده نشود.

یک سایبان مغازه با دوام میتواند در عین محکم بودن زیبا هم باشد. برای پارچه سایبان رنگ و طرح متنوعی وجود دارد. میتوانید متناسب با نمای مغازه یا دکوراسیون برای سایبان، پارچه با هارمونی رنگی مناسب انتخاب کنید. چادر سایبان معمولا ضدآب و ضد باران است. آب باران به پشت سایبان نفوذ نمیکند و هیچ نمی را در این قسمت نخواهید دید.

داشتن سایبان مغازه با دوام از مهمترین و ضروری ترین لوازم مورد نیاز برای فضای محل کسب و کار شماست. چون هم برای شما ایجاد سایه میکند و هم دما را تا حدی متعادل نگه میدارد. دیگر نگران خراب شدن زودهنگام محصولات پشت ویترین نیستید. برای میوه ها و سبزیجات هم بهتر است در هوای آزاد و زیر سایبان نگه داشته شوند تا پشت شیشه مغازه ها. سایبان مغازه هوا را مطلوب میکند و مانع هدررفت انرژی میشود. با نصب سایبان مصرف انرژی سرمایشی تا میزان زیادی کاهش میابد.

اگر ساخت و تولید سایبان مطابق با استاندارها باشد خیال شما از داشتن یک سایبان مغازه با دوام راحت خواهد بود. پس باید این محصول را از یک شرکت با تجربه و مجرب در زمینه ساخت و تولید سایبان بخواهید.

مطالب پربازدید :

سقف برقی با متد روز

لزوم نصب سایبان برقی پارکینگ

سایبان چتری رستوران سرباز

سایبان مغازه سایبان برقی سایبان متحرک سایبان متین

پارچه سایبان مغازه جای تبلیغ شماست

اگر جنس پارچه سایبان از برزنت باشد میتوانید به راحتی برای چاپ روی آن اقدام کنید. پارچه سایبان میتواند جای تابلو های تبلیغاتی را برای شما بگیرد. دیگر نیازی نیست برای تبلیغ به شهرداری هزینه بپردازید. بلکه با هزینه کمتری تبلیغ میکنید.

یک سایبان مغازه بادوام و زیبا میتواند شامل لوگو و نام تجاری شما باشد. میتوانید علاوه بر رنگ مناسب برای آن، جمله تبلیغاتی یا شعارتان را هم داشته باشید. پیدا کردن شما  در بین مغازه های دیگر با این وسیله راحت تر میشود .

سایبان مغازه را میتوان یک شیوه تبلیغات محیطی به حساب آورد. یک تبلیغ بی دردسر روی سردر مغازه ها که علاوه بر ویژگی منحصر به فرد بودن، پیام شما را به مشتری میرساند.

به دلیل کاربردی بودن سایبان مغازه برای تبلیغات این محصول طرفداران زیادی دارد. تبلیغ شما روی سایبان در حالت بسته هم قابل مشاهده است. سایبان دارای ساختار غیر هم سطح با ارتفاع پایین از تمام زوایا است. به این ترتیب برای عابران هم قابل دیدن است.

برای چاپ روی سایبان برقی امکان چاپ سیلک اسکرین و هم دیجیتال وجود دارد. میتوانید تصویر را به صورت چهاررنگ، در کیفیت خوب روی چادر سایبان داشته باشید. چاپ روی سایبان بادوام است و دیر از بین میرود.

شست و شوی پارچه سایبان آسان است و اگر تبلیغ پاک شد میتوانید دوباره آنرا چاپ کنید. بر خلاف سایر تابلوها و اعلانات تبلیغاتی، سایبان مغازه عوارض شهرداری نمیخواهد و هزینه ای برای شما از این جهت نخواهد داشت.

مطالب پربازدید :

سایبان برقی سنسور دار

سایبان برقی تک محوره خیابان کارگر شمالی

سقف جمع شونده اجرا شده

سایبان مغازه سایبان سایبان متین

خرید سایبان برقی شیک و بادوام برای مغازه 

برای خرید یک سایبان برقی مناسب و بادوام با سایبان متین تماس بگیرید. شرکت سایبان متین تولید کننده انواع سایبان برقی پارکینگ، سایبان پاسیو، سقف متحرک و … در تمامی ایران آماده پذیرش سفارشات شما می باشد. برای اطلاع از شرایط فروش در شهرستان از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید. نمایندگی خود را میتوانید از لیست نمایندگی ها بیابید و با ما تماس بگیرید.