اخبار سایبان متحرک

سایبان متحرک پارچه ای

سایبان متحرک پارچه ای به مشتریان این امکان را میدهد که در روز های آفتابی با داشتن سایه ای مطلوب از فضاهای بیرونی استفاده کنند.

بدلیل کاربرد زیاد سایبان متحرک که قابل استفاده در هر فضایی مانند مغازه ها ، تراس ها ، استخر ها ، رستوران ها وغیره میباشد این روز ها استفاده از سایبان متحرک رواج بسیار ی پیدا کرده است و مشتریان میتوانند در فضای باز بدون نگرانی از آسیب نور خورشید بهترین لحظات را زیر سایه سایبان متحرک سپری کنند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی سایبان متحرک امکانات رفاهی بیشتری به مشتریان داده میشود. شاید تا کنون نسبت به باز کردن و جمع کردن سایبان دستی خود با سختی و مشکلات زیادی رو به رو شده اید. با نصب سایبان متحرک در هر ساعت از از روز نسبت به باز و بسته کردن سایبان متحرک پارچه ای میتوانید اقدام نمایید.

متریال ساخت سایبان متحرک پارچه ای چیست ؟

ساخت سایبان متحرک پارچه ای شامل مفاصل یورتان، تکیه‌گاه‌ های فولادی، و سنسور باد هستند. سایبان متحرک برای مدت طولانی در ساختمان‌ های مسکونی در سراسر دنیا محبوب است. سایبان متحرک در رنگ‌ های مختلفی در دسترس است.

بازو های سایبان متحرک موجب ایجاد یک تکیه‌گاه شده و پایداری را بیشتر میکند. از این رو این سایبان متحرک توجه بسیاری از مالکان در نواحی بادخیز را به خود جلب کرده است. قابلیت ایجاد تغییر در سایبان متحرک را با افزودن قطعات جانبی میتوان افزایش داد.

برخی از سایبان متحرک ها، از قابلیت‌ هایی استفاده میکنند که میتواند باعث بهبود کارکرد آنها شده و آن را تبدیل به یک وسیله ی چند منظوره کند.

برای انتخاب پارچه برای سایبان متحرک پارچه ای خود میتوانید با مشاوران سایبان متین در ارتباط باشید و یا به سایت دیکسون مراجعه کنید و مدل مورد نظر را انتخاب کنید.

سایبان متین در تمام نقاط ایران شعبه دارد که میتوانید بهترین سایبان متحرک با کیفیت مرغوب را سفارش دهید.