سایبان متحرک

سایبان متحرک و قیمت مناسب آن

سایبان های  متحرک مدرن ممکن است با پوشش انواع مختلف پارچه، آلومینیوم، فایبر گلاس موجدار، پلی کربنات موجدار و یا سایر مواد ساخته شده باشد. انواع سایبان متحرک به این علت که از مواد درجه یک در آن ها برای دوام آوردن در تابش مستقیم آفتاب ، گرما و رطوبت باران در آن ها استفاده میشود به خودی خود دارای عمر طولانی هستند و نیاز به مراقبت خاصی ندارند.

سایبان های امروز در دو نوع اصلی قرار می گیرند: مدل های دستکاری شده که توسط مدل های دستی و موتورهای باز که توسط برق باز می شود. هر یک از مزایای خود را ارائه می دهد. مزایایی سایبان متحرک عبارتند از: مقرون به صرفه بودن کم هزینه، سازگاری آسان با تقریبا هرمکان.   برای تنظیم کردن سایبان متحرک در درجه دلخواه نیازی به نیروی دستی نبوده و تنها با یک ریموت میتوان آن را در هر درجه ای که مد نظر است تنظیم کرد.

سایبان متحرک برای مکان های مختلف ساخته شده و کاربردهای فروانی دارد . سایبان متحرک که برای مغازه ها در سر درب آن ها نصب میشوند ، با سایبان متحرک که در محیط های باز برای حفاظت از خودرو ها تهیه میشوند تفاوت هایی دارند.

سایبان متحرک در ابعاد و سایزهای متفاوتی تولید میشود که در اصل کاربردهای متفاوتی دارد. سایبان متحرک به دلیل مدل خود زیبایی ذاتی دارد و با انتخاب رنگ و طرح منحصر به فرد میتواند زیبایی دوچندان را برای مکان مورد نظر  داشته باشد.

 

برای ساخت  , نصب و خرید انواع سایبان متحرک   , سایبان برقی  , سایبان مغازه  , سایبان بالکن  , سایبان پاسیو و … با سایبان متین تماس بگیرید. کیفیت سایبان متحرک به قیمتی که خریدار حاضر به پرداخت آن بوده با هم  متفاوت است.

سایبان متحرک قیمت مناسب آن

 

ارتباط با سایبان متحرک متین