سایبان متحرک برای مغازه 

نصب سایبان متحرک مغازه کار شما را بسیار راحت میکند. نصب سایبان برای ایجاد سایه در انواع مختلف سالها است که رواج دارد. برای محافظت از محصولات و میوه ها و … استفاده از سایبان همیشه رایج بوده است. امروزه اما تکنولوژی پیشرفت خوبی کرده است و در تولید سایبان هم کاربرد زیادی دارد. در گذشته سایبان ها به شکل چوبی با پارچه های ساده بودند. اما امروزه سایبان یک سازه مقاوم و سبک است که میتواند حتی جزئی از نما و دکور هم به شمار برود.

سایبان متحرک مغازه زمانی ضرورت خود را نشان میدهد که شما برای نگهداری اقلام خوراکی جای کمی در مغازه دراید. یا باید میوه ها و نان را بیرون از مغازه نگهداری کنید. وجود سایبان متحرک برای جلوی مغازه سایه ایجاد میکند. پس دیگر نگران خراب شدن کالاها و اقلام خوراکی در زیر آفتاب نیستید. امروزه مغازه داران زیادی اقدام به نصب سایبان متحرک در جلوی مغازه ها میکنند.

برای جلوگیری از خیس شدن زیر باران یا در امان بودن از آفتاب، بهترین و مقرون به صرفه ترین راه نصب یک سایبان متحرک مغازه است. به این ترتیب میتوانید به راحتی خوراکی ها را بیرون از مغازه نگه دارید. همچنین امکان جمع کردن و بستن آن هم به راحتی وجود دارد. چون سایبان متحرک همانطور که از نامش برمی آید قابل باز و بست شدن است. سایبان متحرک قابلیت بازو بسته شدن خودکار را دارد و از این جهت استفاده از آن بسیار فراگیر شده است. اینکه دیگر برای باز کردن و بستن سایبان به اهرم و نیروی دست نیاز نباشد، برای سایبان متحرک یک مزیت به شمار میرود.

مطالب پر بازدید : نصب آسان و سریع سقف متحرک

فروشگاه سایبان پارکینگ متین

سایبان چتری با کیفیت

سایبان متحرک سایبان مغازه سایبان متین

مزیت استفاده از سایبان متحرک 

سایبان متحرک اما دو نوع دارد. سایبان متحرک دستی و برقی. در سایبان متحرک دستی برای جمع کردن و باز کردن سایبان باید خودتان اقدام کنید. اما در سایبان متحرک برقی با ریموت و از راه دور تنظیم آن امکان پذیر است. بازشدن و بسته شدن در سایبان متحرک برقی به وسیله موتور انجام میگیرد.

دیگر مزیت سایبان متحرک قابلیت تنظیم شیب آن است. به این ترتیب در زمان بارندگی دیگر نگران جمع شدن آب باران روی سایبان نخواهید بود. برای باز و بست شدن سایبان امکان نصب حسگر و کنترل به صورت اتوماتیک هم وجود دارد. تنظیم زاویه سایبان در زمان تابش شدید آفتاب برای شما ممکن است.

برای نصب و استفاده از سایبان متحرک مغازه امکان انتخاب طرح و رنگ متناسب با نما وجود دارد. تنوع رنگی چادر سایبان زیاد است و شما میتوانید به راحتی طرح و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

موتور سایبان متحرک بسیار قوی است و صدای زیادی تولید نمیکند. پس به راحتی قابل کنترل و باز و بست شدن است. از این جهت هم خیال صاحب سایبان و همسایه ها راحت تر است.

سایبان متین سایبان مغازه

سایبان متحرک و سایبان مغازه 

سایبان های امروزی بی شباهت با سایبان های قدیمی نیستند. اما تفاوت اساسی با آنها دارند. تفاوت آنها این است که متریال استفاده شده برای ساخت سازه محکم تر و مقاوم تر است. سازه سایبان متحرک دیرتر آسیب میبیند و میتواند وزن چادر های سنگین را هم به راحتی تحمل کند.

امکان نورپردازی در زیر سایبان وجود دارد و شما در شب هم میتوانید آنرا باز نگه دارید تا در زمان بارندگی از شیشه ها و درب مغازه محافظت کند. باز و بسته شدن سایبان را میتوان با یک حسگر هم کنترل کرد. به این ترتیب با هوشمند سازی و اتوماتیک کردن آن در هر شرایط جوی میتوانید حالت سایبان را تغییر دهید.

تمام مفاصل سایبان متحرک دستی و برقی، فلزی هستند. استفاده از بازوی پلاستیکی برای سایبان اصلا مناسب نیست و بعد از مدتی میشکند. بازوهای سایبان به وسیله یک تیر به جلوی آن متصل میگردد و تمام تیرها و لبه ها سایبان به این شکل محکم می ایستد.

سایبان متحرک همچنین دارای یک پیچ جهت تنظیم شیب بین 40 درجه تا 0 درجه می باشد. دور تمام یراق آلات و میله ها با پارچه جنس چادر سایبان پوشانده میشود تا زیبایی ان حفظ گردد.

همچنین برای سایبان متحرک مغازه امکان چاپ چادر و تبلیغات هم وجود دارد. میتوانید نام و متن تبلیغاتی خود را روی پارچه چادر چاپ کنید. به این شکل از نصب تابلو هم بی نیاز میشوید.

مطالب پر بازدید : سایبان برقی تو خودت انتخاب کن

سایبان چتری مخصوص با سلیقه ها

سایبان پارکینگ ارزون

سایبان متحرک سایبان مغازه سایبان متین سایبان

سفارش سایبان متحرک برای مغازه 

برای هر مغازه داری نصب سایبان لازم است. پس همین حالا سایبان متحرک را از سایبان متین سفارش دهید. شرکت ما با سابقه طولانی در زمینه تولید انواع سایبان مغازه، سقف متحرک و سایبان برقی و … پاسخگوی نیاز شما مشتری عزیز می باشد. تماس با ما از طریق لینک امکان پذیر است. چنانچه ساکن شهرستان هستید میتوانید با همکاران ما در همه جای ایران در تماس باشید.