اخبار سایبان متحرک

سایبان متحرک برای مغازه ها

پارچه های بکار رفته با توجه بنوع سایبان متحرک و مکانی که قرار می باشد در آن نصب شوند انتخاب می گردند. برای مثال ، جنس و مشخصات پارچه ای که در سایبان متحرک خودرو بکار می رود با جنس پارچه ای که برای سایبان متحرک مخصوص استخر بکار می رود از لحاظ شکل و ویژگی تغییرات چشم گیر و قابل توجهی دارند.

در نسل جدید سایبان متحرک در  اکثرا از پارچه های ضد آب استفاده می شود .این سیستم ها با توجه به مدل و اندازه،قیمت آنها با هم فرق دارد. با نصب سایبان متحرک دیگر نیازی به نیروی دستی و اتلاف وقت اضافی برای بستن و باز کردن ندارند. در نسل جدید سایبان متحرک شما با فشردن دکمه های ریموت مخصوص ، آن را در حالت دلخواه تنظیم کرده و از آن بهره می برید.

سایبان متحرک،  بدلیل قابلیت  انعطاف در حال حاضر بسیار محبوب هستند. سایبان متحرک در بین صاحبان خانه ها بدلیل هزینه های بالای انرژی و عدم تهویه مطبوع در ایران محبوب شده اند.

مزایای سایبان متحرک

سایبان متحرک برای مغازه ها
 

1 . تبلیغات برند با استفاده از چاپ روی سازه های سایبان متحرک
2 . سایبان متحرک بدلیل جلوگیری کردن از تابش مستقیم آفتاب سبب خنکتر شدن فضای داخل مغازه نیز میشود و در نتیجه استفاده از وسایل سرمایشی را تا حد زیادی کاهش میدهد.

3 . خنک بودن حدود ۳۰ درجه ای هوای زیر سایبان متحرک در فصول گرم سال از دیگر مزایای سایبان متحرک میباشد.

4 . پوشاندن سلول های خورشیدی با استفاده از سایبان متحرک و جلوگیری از رسیدن اشعه های مضر خورشید که برای سلامتی ضرر های بزرگی دارد.
5 . با خنکتر شدن فضا بدلیل وجود سایبان متحرک استفاده از سیستم تهویه در داخل فضا نیز کم تر شده و به حداقل می رسد.

6. زیبایی و شیکی را می توانید با استفاده از یک سایبان متحرک بفضای خود هدیه دهید.