سایبان برقی فروشگاه 

امروز در سردر بسیاری از مغازه ها و فروشگاه ها سایبان برقی دیده میشود. دلیل نصب و استفاده از سایبان، پرکاربرد بودن آن است. سایبان برقی مغازه برای شما علاوه بر ایجاد سایه، خنکی و راحتی را هم به همراه دارد. نصب سایبان برای فروشگاه یا مغازه باعث میشود دمای هوا معتدل شود و گرما خیلی آزار دهنده نباشد. اما این تنها یکی از دلایل خرید و نصب سایبان برقی است.

از ویژگی های دیگر سایبان برقی که آنرا محبوب کرده است باید به امکان چاپ تبلیغات روی آن اشاره کرد. شما روی سایبان خود میتوانید لوگو و نام برندتان را چاپ کنید. چاپ تبلیغات روی سایبان برقی برای شما امکان دیده شدن توسط مشتریان را آسان تر میکند. به این ترتیب دیگر نیاز به پرداخت عوارض به شهرداری برای تبلیغات را ندارید.

با نصب سایبان برقی از ریختن آب باران جلوی درب فروشگاه و خیس و گل شدن آن در امان هستید. نصب سایبان و شیب آن نمیگذارد تا جلوی در خیلی خیس شوذ. همینطور مانع از گل شدن ورودی فروشگاه میگردد. سایبان برقی قابلیت کنترل از راه دور دارد و نیاز نیست به صورت دستی آنرا تنظیم کنید. میتوانید از همان داخل فروشگاه اقدام به باز و بسته کردن یا تنظیم زاویه سایبان بنمایید.

سایبان برقی برای مغازه با این مشخصات و امکانات توانسته جایگزین خوبی برای انواع سایبان های قدیمی باشد. نصب آن در طرح و رنگ دلخواه شما امکان دارد. زیرا چادرهای سایبان دارای تنوع زیادی در رنگ بندی و طرح برای مشتریان است. شما میتوانید متناسب با دکوراسیون مغازه یا نمای فروشگاه، رنگ سایبان خود را انتخاب کنید.

مطالب پر بازدید : مزایای سایبان اتوماتیک

سایبان متحرک پارچه ای

قیمت سایبان اتوماتیک

برای سایبان برقی کدام جنس چادر مناسب است؟

اجزای مختلف به کار رفته برای سایبان برقی شامل، چادر و اسکلت و موتور میشوند. مهمترین قسمت یک سایبان اما چادر آن است. زیرا بسیار مهم است که چادر زیبا، مقاوم و ضد آب باشد. پارچه چادر سایبان نباید زیاد سنگین باشد. همچنین نباید آب از آن عبور کند و به زیر سایبان نفوذ نماید. چادر سایبان برقی انواع مختلفی دارد و میتواند از جنس برزنت، ترانزیت، فلکسی یا بنری باشد.

پارچه برزنت یا الیاف نخی ضدآب برای چادرهایی که در مناطق پرباران نصب میشوند بسیار مناسب است. پارچه برزنتی از تنوع خوبی در رنگ و طرح برخوردار است. این جنس چادر سایبان برقی در وزن های سبک و سنگین و ضخامت کم و زیاد قابل دوخت و نصب هستند.

پراچه ترانزیتی و پی وی سی هم مانند چادر برزنتی، مقاوم و ضدآب هستند. علاوه بر این ویژگی در برابر تابش شدید آفتاب هم مقاوم هستند و دیر مستهلک میشوند.

پارچه فلکسی بهترین انتخاب برای زمانی است که تصمیم چاپ تبلیغ یا متن روی چادر را دارید.

مطالب پربازدید : سایبان برقی برای پنجره

خرید سایبان برقی ارزان

خرید سایبان چتری زیر قیمت بازار

سایبان متین سایبان برقی سایبان برقی مغازه

جنس پارچه چادر برای سایبان برقی 

از رایج ترین انواع جنس پارچه چادر سایبان، پارچه پنبه ای است. زیرا چادر پنبه ای تنفس پذیر است و با محیط زیست سازگاری بیشتری دارد. اما مشکل این است که پنبه ضدآب نیست و باید با مواد مخصوص دائما ضدآب شود. این روزها استفاده از این جنس پارچه خیلی کم شده است. پارچه پنبه ای برای سایبان برقی پوشش مناسبی نیست و نمیتواند در برابر آفتاب و باران و برف محافظ خوبی داشته باشد. تنها از این پارچه برای سایبان در مناطق گرم و خشک استفاده میکنند.

پارچه اکریلیک از مقاوم ترین انواع چادر برای سایبان برقی است. پارچه اکریلیک به ندرت دچار رنگ پریدگی و فرسودگی میشود و در برابر این تغییرات بسیار مقاوم است.

پارچه پلی استر با پوشش وینیل هم از انتخاب های رایج دیگر برای سایبان برقی است. این جنس چادر مناسب هوای مرطوب است و در برابر آتش و آب و کپک بسیار مقاوم می باشد. همچنین از ورود اشعه یو وی به فضای داخل جلوگیری مینماید. این جنس چادر برای استفاده در سایبان برقی مغازه و فروشگاه بسیار عالی است.

سفارش سایبان برقی فروشگاه 

برای سفارش ساخت و نصب سایبان برقی فروشگاه با ما در سایبان متین تماس بگیرید. شرکت ما سابقه طولانی و درخشان در زمینه تولید انواع سایبان متحرک، سقف متحرک و …آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. میتوانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید. همچنین اگر ساکن شهرستان هستید میتوانید سایبان برقی فروشگاه خود را از طریق لینک شماره تماس در شهرستان ثبت نمایید.