سایبان برقی مناسب مغازه

برای مغازه انواع سایبان دستی و سایبان برقی وجود دارد. اما سوال این است که کدام سایبان برای مغازه مناسب تر است؟

ابتدا باید تفاوت و ویژگی های این سایبان ها را دانست و سپس بین آنها انتخاب کرد. یکی از مهمترین تفاوت های موجود بین سایبان دستی و برقی وجود موتور در سایبان برقی است. موتور توبلار نصب شده برای سایبان وظیفه جمع کردن و بازکردن سایبان را دارد. در صورتی که سایبان دستی تنها با یک اهرم و به صورت مکانیکی قابل باز و بست شدن است.

سایبان دستی به وسیله میل لنگ حرکت میکند و زمانیکه میل لنگ در جای خود قرار بگیرد میتوان سایبان را باز و بست کرد. در صورتیکه حرکت سایبان برقی تنها با یک دکمه و با ریموت کنترل امکان پذیر خواهد بود.

از این جهت سایبان برقی مناسب مغازه است زیرا باز و بست کردن آن راحت است. نیازی به حرکت زیاد و نیروی دست ندارد و از راه دور امکان پذیر است. به این جهت امروزه اکثر صاحبان مغازه ترجیح میدهند تا این سایبان را نصب و استفاده نمایند.

کیفیت سایبان برقی دلیل دیگر انتخاب آن است. کیفیت پارچه یا متریال مورد استفاده در این نوع سایبان بسیار متفاوت از سایبان های دستی است. چادر سایبان برقی در برابر اشعه یو وی مقاوم است و مانع از عبور آفتاب و نور شدید خورشید میشود. همچنین در برابر باران نیز امکان قارچ زدن یا عبور رطوبت برای آن وجود ندارد.

جنس متریال بدنه سایبان برقی از آلومینیوم است و در برابر تغییرات جوی مقاوم می باشد. پارچه ها از نوع نانو هستند در اثر باران یا تابش نور خورشید از بین نمیروند. سازه این سایبان سبک است و در زمان حرکت صدا یا مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

سایبان مغازه سایبان متین

ویژگی موتور توبلار سایبان برقی

موتور توبلار برای تمامی سایبان های برقی قابل نصب است و حرکت را آسان میکند. موتور برقی به وسیله دو بازوی سایبان و نیروی برق امکان باز و بست شدن سایبان را به آسانی فراهم خواهد کرد. سایبان برقی مناسب مغازه باید به آسانی قابل حرکت و باز و بسته شدن باشد. این موتور انواع گوناگونی دارد و به طور کلی با نام موتور توبلار شناخته میشود. ویژگی های این موتور عبارت است از :

– کیفیت بالا و صدای کم

– قابلیت نصب و استفاده روی انواع سایبان برقی مغازه و سایبان پارکینگ و …

– امکان استفاده دستی در صورت قطع شدن جریان برق برای سایبان

– استفاده از یراق آلات مناسب جهت افزایش عمر سایبان

– داشتن محفظه و سهولت در باز و بست کردن سایبان

مطالب مرتبط برای مطالعه :

سایبان چتری شرکت طراحی وب سایت

سایبان برقی برای فروشگاه لوازم یدکی موتور سیکلت

سایبان برقی یک وسیله وسیله هوشمند 

استفاده از سایبان برقی به عنوان یک وسیله هوشمند میتواند تاثیر زیادی در کاهش انرژی داشته باشد. طراحی مناسب و استفاده درست از این وسیله میتواند تا میزان زیادی استفاده از وسیله سرمایشی مانند کولر را کاهش دهد. سایبان برقی هدر رفت انرژی را تا 70 درصد کاهش میدهد و مانع از خروج هوای سرد از داخل اتاق یا مغازه میگردد. از این جهت صرفه اقتصادی دارد و انتخاب به عنوان سایبان برقی مناسب مغازه است.

برای سایبان برقی امکان نصب سنسور هوشمند وجود دارد و در زمان نبود سایبان به طور هوشمند باز و بست میشود. اگر وزش باد شدید باشد نیازی به حضور شما برای بستن سایبان نیست و به طور خودکار بسته خواهد شد. نصب سنسور باد، کارایی سایبان را افزایش میدهد و استفاده از آنرا آسان تر خواهد کرد.

سایبان برقی میتواند از گرمای درون مغازه محافظت کند و مانع از جابجایی هوا خواهد شد. پس در روزهای سرد نگران هدررفت انرژی نباشید و با خیال آسوده اقدام به نصب سایبان نمایید. در زمان بارش شدید باران یا عدم نیاز به سایبان بهتر است اقدام به بستن آن کنید. این کار عمر سایبان را افزایش میدهد و مانع از خرابی آن خواهد شد.

مطالب مرتبط برای مطالعه :

سایبان پارکینگ دفتر سازمان وظیفه عمومی

افزایش طول عمر سایبان برقی 

نصب سایبان مغازه برای دیده شدن کسب و کار

سایبان متین

تبلیغ با نصب سایبان مغازه 

برای صاحبین مغازه مهم است که در میان ردیف تعداد زیادی از مغازه توسط مشتزی شناخته شود. نصب سایبان برقی مناسب مغازه میتواند برای شما امکان دیده شدن را فراهم کند. اما چگونه؟

برای دارندگان سایبان برقی امکان چاپ روی چادر سایبان وجود دارد. تا نام و شعار تبلیغاتی خود را با کمترین هزینه روی سایبان داشته باشند. به این ترتیب از نصب تابلوی تبلیغاتی و پرداخت عوارض به شهرداری بی نیاز خواهند بود. سایبان برقی شما به این ترتیب میتواند منحصر به فرد و متناسب با محل کسب شما بشود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی سایبان ها کارکردهای مختلفی دارند و میتوان تنوع ظاهری زیادی برای آنها متصور شد. میتوانید برای سایبان برقی خود طرح و رنگ دلخواه و مناسب دکور مغازه تان را انتخاب کنید.

برای سایبان برقی مناسب مغازه شما  امکان تنظیم زاویه برای کم کردن نور شدید افتاب وجود دارد. شیب سایبان قابل تنظیم است و از شدت نور و گرما کم میکند. این مزایا و ویژگی های ذکر شده برای سایبان برقی خرید آنرا مقرون به صرفه و مفید کرده است.

خرید سایبان برقی برای مغازه از سایبان متین

برای داشتن یک سایبان برقی مناسب مغازه که از کیفیت و دوام برخوردار باشد، بهتر است این محصول را از یک تولید کننده مجرب و با سابقه سفارش دهید. شرکت سایبان متین به عنوان اولین تولیدکننده انواع سایبان در ایران آماده پذیرش سفارشات شما مشتریان عزیز برای ساخت انواع سایبان پارکینگ، سایبان پاسیو و سقف متحرک و … می باشد. برای سفارش خرید و نصب سایبان در شهرستان میتوانید با نمایندگی های ما از طریق لینک زیر در ارتباط باشید.