اخبار سایبان برقی

سایبان برقی مخصوص شما

نسل جدید سایبان ها سایبان برقی هایی هستند که دیگر برای بازو بسته کردن به نیروی دست نیاز نداشته و به راحتی از طریق ریموت قابل باز و بسته کردن هستند.
این سایه بان برقی ها دیگر نیازی به تنظیم دستی ندارد و تنها با ریموت آن میتوان حتی در فاصله 30 متری سایبان برقی را تنظیم کرد و در زاویه دلخواه از آن استفاده نمود.
سایبان برقی  های موجود در بازار به انواع مختلفی تقسیم شده اند تا برای مشتری بهترین کارایی را داشته و مشتری را راضی نگه دارند.
در وافع این تنوع در سایبان ها سبب استفاده های مختلف از آن ها شده است

تماس برای خرید سایبان برقی مخصوص شما

سایبان برقی متین دارای چندین سال تجربه است و تخصص زیادی در این زمینه کسب کرده است بنابراین بهتر است از شرکتی سایبان برقی را سفارش دهید که در این زمینه تخصص زیادی داشته باشد و فعالیت چندین ساله داشته باشد.برای مشاهده پروژه های اجرا شده کلیک کنید

شرکت سایبان متین به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده سایبان برقی در ایران و عرضه این محصول به بیش از 100 شهر ایران و دارا بودن بیش از 450 نماینده فعال در کشور بزرگترین مجموعه تولید،عرضه و خدمات پس از فروش را به عهده دارد.
برای وصل شدن به نمایندگی شهرخود به  صفحه اول سایت ( کلیک کنید) رفته و نقشه ایران را پیدا کنید. سپس از روی نقشه زیبای ایران شهر خود را پیدا کرده و روی آن کلیک فرمایید.

راه های ارتباط با فروشگاه متین :

 09121007732 – 02122361050 

مطالب مرتبط:

فروشگاه انواع سایبان برقی
فروشگاه انواع سایبان پارکینگ