اخبار سایبان برقی

سایبان برقی رفیق روزهای گرم و تابستانی

تابستان با آن همه جذابیت ، با آن همه تفریح و خوش گذرانی فقط یک عیب دارد ، گرما !

گرمای شدیدی که شاید نگذارد آن طور که باید و شاید تابستان را بترکانیم و از آن لذت ببریم . مثلا میخواهیم برویم بستنی بخوریم . داخل مغازه بستنی فروشی جا برای نشستن نیست و مجبور می شویم همان بیرون بستنی را میل کنیم . خورشید مدام با گرمای زیادش میکوبد روی سرمان و میگوید : زودتر تمامش کن و برو ! و اگر زود تر تمامش نکنیم بستنی ما را می گیرد . می گویید چگونه؟ مشخص است دیگر ! با آب کردن بستنی !

یا فرض کنید که به یک مهمانی کنار خانواده دعوت شده ایم که در ویلای بزرگی برگزار می شود . حتی این ویلای باحال یک استخر بزرگ برای آب تنی و هلو سومر دارد که به ما شاره می کند : آره ! بیا ! این یه جشن تابستونیه ! اما همین که به داخل استخر می رویم باز خورشید اشعه های مضرش را برمیدارد و می آید و می گوید : برو . برو تا تنت را نسوزاندم ! اگر هم نروی بدون شوخی تمام بدنت را سیاه سوخته می کند.

حتی می توانید فکر کنید که قرار استدر وهای طولانی و گرم  داغ تابستانی ماشین خود را برای روزهای طولانی در حیاط یا محل کار زیر تابش مستقیم افتاب پارک کنید . گرما برای خودرو ها ضرر های زیادی به همراه دارد که چندتا از مطرح ترین آن ها اختلال در موتور خودرو و تغییر رنگ بدنه ماشین در دراز مدت است . پس باید فکری کرد تا برای خورشید یک رفیق خوب پیدا کنیم تا دیگر با ما کار نداشته باشد.  چاره اش هم پیش سایبان متین است .

]hvi

سایبان برقی رفیق روزهای گرم

سایبان برقی برای روزهای تابستان

سایبان برقی رفیق روزهای گرم و طولانی خورشید است . سایبان ها جلوی نور و تابش شدید آفتاب را می گیرند تا بتوانید حسابی به کارهایتان برسید و از تابستان دوست داشتنی لذت ببرید .

سایبان برقی میتواند به عنوان یک سایبان مغازه مورد استفاده قرار بگیرد . یعنی بالای درب مغازه ها نصب شود تا:

از ورود گرما به داخل مغازه جلوگیری کند و شما بتوانید محیطی چند درجه خنک تر در اختیار داشته باشید و استفاده از وسایل سرمایشی را به حداقل برسانید. همچنین با این کار عمر یخچال های صنعتی داخل مغازه را افزایش می دهید.

بالای ویترین نمایشی نصب شود تا اجسام داخل ویترین فاسد و پوسیده نشوند و شما را متحمل ضرر و زیان نکنند.

سایبان برقی رفیق روزهای گرم (1)

سایابن برقی میتواند ب عنوان یک سایبان استخر به کار گرفته شود و وقتی شما در حال آب تنی هستید جلوی تابش شدید آفتاب ، خس و خاشاک درختان و از همه مهتر دید طبقات بالایی را بگیرد .

حتی سایبان برقی برای روزهای تابستانی به مغازه دار هایی که کسب و کارشان در تهیه نوشیدنی و خوردنی است کمک می کند بیرون از مغازه چند میز و صندلی جمع و جور زیر سایه سایبان برقی قرار دهند و از مشتریان بیشتری در فضای بیرون مغازه پذیرایی کنند . وصل کردن مهپاش فضای خنکی زیر سایبان به وجود می آید و مشتریان را غرق در لذت می کند.

به طور کل سایبان برقی را هر طور که نگاه کنی می بینی برای روزهای تابستلانی و هر فضای بازی که حس میکنید عوامل خارجی برایتان دردسر زا شده است مفید و کار آمد است .

این را هم بدانید سایبان میتن سقف برقی و انواع سایبان چتری را هم برای شما طبق سلیقه و نیازهایتان می سازد و نصب میکند.

سایبان برقی رفیق روزهای گرم

خرید سایبان برقی از شرکت سایبان متین

اگر خوب فکر هایتان را کردید و دیدید که نیاز به یک سایبان برقی برای این روزهای طولانی و گرم دارید با ما تماس بگیرید . ما با سالها تجربه در زمینه تولید و نصب سایبان برقی تبدیل به بزرگ ترین تولید کننده سایبان در خاورمیانه شده ایم و سعی در این داریم تا با توجه به علایق و سلایق شما بهترین ها را برایتان تدارک ببینیم .

سایبان متین چند ویژگی دارد که حیف است اسمی از آن ها در این مطلب آورده نشود :

نمایندگی های فعال سایبان متین در سراسر کشور

سایبان متین در سراسر کشور نمایندگی های خود را فعال و مستقر کرده است تا به سرعت و کیفیت بیشتری به شما مشتریان و طالبان عزیز سایبان ارائه خدمات کند . شما با مراجعه به قسمت نمایندگی ها میتوانید این نمایندگی ها را ببینید و یا با ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنیم.

اجرای پروژه های متعدد سایبان برقی

ما با اجرای پروژه های بسیار در سراسر ایران ، تواسنته ایم اعتماد مشتریان عزیزمان را جلب کنیم .همچنین این تجریبیات سبب شده است به خوبی نیاز های شما را بشناسیم و بدانیم که چه انتطاراتی دارید. ما کمی از این نمونه کارها را در قسمت پروژه ها برای شما به اشتراک گذاشته ایم که می توانید از آنها دیدن کنید.

مشاوره رایگان برای خرید سایبان برقی

اگر احساس می کنید که نیاز به سایبان برقی دارید اما در انتخاب نوع و مدل ان دو دل هستید ما مشاورانی مجرب و کاربلد اینجا استخدام کرده ایم تا به شما مشاوه رایگان بدهند و انتخاب را برایتان اسان تر کنند.