اجرای سایبان برقی رستوران بین المللی مارینا 🍔🍟

سایبان برقی رستوران بین المللی مارینا توسط تیم حرفه ای سایبان متین اجرا شده است که مشخصات این پروژه شامل موارد زیر می شود :

تعداد سایبان : 2 عدد

متراژ سایبان : 7 متر

میزان بازشو : 3.70

نوع سایبان : سایبان برقی زنجیری

محل اجرا : جاده فشم ، رستوران بین المللی مارینا

مشخصات بالا مختص پروژه سایبان برقی رستوران مارینا می باشد که برای اطلاعات بیشتر راجع به این مشخصات ذکر شده با ما همراه باشید.

پروژه های بیشتر اگر می خوای ببینی حتما روی دکمه کلیک کن تا از دیدن پروژه های قشنگ ما لذت ببرید. 

مزایای نصب سایبان برقی برای رستوران مارینا

چند دلیل نصب سایبان برقی برای رستوران بین المللی وجود دارد که شامل موارد زیر می شود (خود صاحبش بهمون گفته) :

1-زیباتر شدن ظاهر رستوران (بالاخره رستوران بین المللیه باید ظاهر خوبی داشته باشه)

2-جلوگیری از آفتاب و باد و باران و …

3-امکان پذیرایی از مشتریان بیرون از فضای رستوران

4-تضمین آرامش مشتریان

تمام موارد بالا از جمله مزایای نصب سایبان برقی برای رستوران بین المللی مارینا است که تاثیر زیادی بر این رستوران گذاشته  است.

بیشتر رستوران ها به دنبال سایبان برقی هستند که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب باشد که شرکت ما این دوتا مورد را یکجا به شما ارائه می دهد کافیست یک سایبان برقی از ما بخواهید تا ببینید که چه سایبانی با چه کیفیتی به شما عرضه میکنیم که حتی خودتان هم باورتون نشود.

پیشنهاد میکنم این مطلب را از دست ندید : اجرای سایبان برقی آلومینیومی

دلیل نصب سایبان برقی زنجیری برای رستوران

مطالب دیگری راجع به مزایای سایبان برقی از نوع زنجیری مطمئناً خوانده اید اما من دوباره از مزایای آن می خواهم برای شما به صورت کامل تری توضیح دهم تا دیگر سوالی باقی نماند.

همانطور که می دانید سایبان برقی دارای بازوهایی است که به وسیله ی آن باز و بسته می شود داخل این بازوها از چند نوع وسیله استفاده می شود که کمک میکند سایبان به راحتی باز و بسته شود این تجهیزات اعم از فنر ، سیم بکسلی ، زنجیر است . این تجهیزات باعث می شود سایبان برقی شما هم به راحتی بدون هیچ سرو صدایی باز و بسته شود هم اینکه مقاومت بالایی را برای سایبان شما تضمین می کند.

سایبان برقی با بازوی زنجیری مقاومت بالایی نسبت به سیم بکسلی و فنری داردالبته این نکته را فراموش نکنید که بستگی به محل نصب و کاربرد آن دارد که سایبان برقی شما در معرض باد شدید قرار خواهد گرفت یا ممکن است باران های بسیار شدیدی در آن محل ببارد. پس نوع بازوی سایبان برقی شما را محل نصب آن مشخص خواهد کرد.

زنجیری که تکرار میکنیم داخل بازوها قرار می گیرد و همین امر سبب می شود که مقاومت سایبان بالا برود مخصوصا برای این رستوران مارینا که در فشم قرار دارد همانطور که از آب و هوای فشم خبر دارید می توان گفت که سایبان برقی نصب شده باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

اگر بازهم سوالی دارید می توانید در زیر همین پست کامنت بذارید ، ما همان لحظه به شما پاسخ خواهیم داد. 

مطلب پر بازدید : سایبان روف گاردن خود را با سایبان متین زیبا کنید !

سایبان برقی رستوران بین المللی مارینا-سایبان متین

راه تعیین متراژ برای سایبان برقی چیست؟

راه تعیین متراژ سایبان برقی بستگی به خودتان دارد که چه مقدار از فضا را می خواهید تحت پوشش سایبان قرار دهید. بنابراین بهتر است با مشاوران شرکت ما تماس بگیرید و به آنها بگویید که چه میزانی را می خواهید سایبان برقی قرار دهید ، مشاوران ما به صورت رایگان به محل می آیند و متراژ ها را یادداشت برداری می کنند و بعد از چند روز سایبان را با توجه به همان متراژ تعیین شده با مشورت شما مشتریان عزیز تدارک می بینند و بعد برای نصب اقدام می کنند.

سایبان برقی از پارچه (روکش) گرفته تا اصلی ترین اجزای آن با توجه به سلیقه ی خودتان ساخته می شود البته می توانید از نظر مشاوران تخصصی ما هم استفاده کنید تا یک سایبان مغازه مناسب داشته باشید که سالهای سال برای شما کار کند و بهترین خدمات را به عنوان یک سایبان به شما ارائه دهد.

پیشنهاد مطالعه: سایبان متحرک و قیمت آن

ساخت تخصصی سایبان برقی رستوران مارینا

این سایبان برقی به صورت  تخصصی توسط سایبان متین ساخته شده است و به صورت تخصصی نصب شده است. میزان بازشوی این سایبان نیاز به تجربه ی خاصی دارد که هم بتواند به راحتی آن را بسازد و هم اینکه نصب کند اگر در توضیحات مشخصات سایبان دقت کرده باشید 2 عدد سایبان اجرا شده است که این سایبان ها با توجه به میزان بازشویی که دارند می توانند تمام سطح جلوی درب رستوران را به طور کامل پوشش دهند.

ساخت تخصصی سایبان برقی رستوران مارینا باعث شده ظاهر آن از سادگی دربیاید و به یک رستوران شیک و حرفه ای تبدیل شود. تغییر ظاهر برای مغازه ی خود را با سایبان برقی انجام دهید هم هزینه ی مناسبی دارد هم اینکه می توانید خواسته ی خود را به اجرا برسانید بدون اینکه مجبور باشید نظر افرادی که دکوراسیون های داخلی انجام می دهند را گوش دهید.

خواندن این مطلب را اصلا از دست ندهید : خرید سایبان برقی ارزان قیمت در تهران

هر نوع سایبان برقی که خواستی همین حالا می تونی سفارش بدی

حالا هر جور سایبان برقی ، سایبان مغازه ای که می خوای را می توانید از ما سفارش دهید فرقی نمی کند که چه مدل و چه رنگی با چه سازه ای باشد فقط کافیه سایبان مورد نظرتان را به سایبان متین اعلام کنید تا ما همانطور که شما می خواستید به شما تحویل دهیم.

شرکت ما در سراسر ایران نمایندگان فعالی دارد که می توانند به شما خدمات مناسبی ارائه دهند فرقی نمی کند کجای ایران باشید فقط با نمایندگان شهر خود در ارتباط باشید. راه دوری نمیخواد برید فقط کافیه دکمه ی زیر را لمس کنید.

اگر هم می خواید با مشاوران ما تماس بگیرید روی اون یکی دکمه کلیک کنید (به همین راحتی به همین خوشمزگی)