سایبان برقی دو‌طرفه برای کافه تراس

سایبان برقی دو‌طرفه برای کافه تراس توسط شرکت سایبان متین به اجرا در آمده است که مشخصات این پروژه شامل موارد زیر می شود :

نوع سایبان : سایبان برقی دو‌طرفه زنجیری

محل نصب : کافه تراس واقع در مجموعه تفریحی پارک کوهسار

مدل سایبان : سایبان برقی کلاسیک

رنگ سایبان : مشکی

این سایبان با زیبایی خاصی اجرا شده است که محیط کافه را زیباتر از قبل کرده است و همچنین برای ادامه ی مطلب می توانید با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری راجع به پروژه در اختیار شما قرار دهیم .

سایبان برقی دوطرفه کافه تراس در کوهسار-سایبان متین

لزوم نصب سایبان برقی کافه تراس چیست؟

بعضی از کافه ها هستند که محیطی باز دارند که می توانند آن جا را محیطی دلباز برای پذیرایی از مشتریان قرار دهند اما نمی دانند که چطور این کار را بکنند که مشتراین حتی در بارش برف و باران ، تابش آفتاب و سایر عوامل طبیعی بتوانند به راحتی از محیط لذت ببریند و سفارشاتشان را میل کنند.

تنها راه آن نصب سایه بان برقی است ، سایبان برقی می تواند یک محیط امن با سایه ای مطمئن برای مشتریان شما ایجاد کند.

فراهم کردن همچین محیطی برای مشتریان باعث می شود که آن ها گرایش بیشتری نصب به کافه شما پیدا کنند پس اگر به فکر افزایش مشتری هستند حتی از کوچکترین فضای جلوی کافه تان استفاده کنید تا بتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید و درنتیجه در آمد بهتری داشته باشید.

این موضوع را هم در نظر بگیرید که فضای کافه باید جذاب باشد طوری که هر رهگذری به طور اتفاقی با دیدن ظاهر کافه ی شما، نوشیدن قهوه را در کافه شما تجربه کند.

پس سایبان برقی در اینجا می تواند یک ظاهر مدرن و متفاوت برای کافه شما فراهم کند.

مطلب پیشنهادی : 

سایبان برقی رستوران مارینا

سایبان متحرک با قیمت مناسب

سایبان متحرک با سازه ای محکم

سایبان برقی دو‌طرفه برای کافه تراس-سایبان برقی متین

دلیل گرایش مشتریان به سایبان برقی دو‌طرفه چیست؟

بیشتر مشتریان ما گرایش زیادی نسبت به سایبان برقی دو طرفه دارند به نظر شما چرا؟ چون با یک هزینه ی مناسب دو عدد سایبان برقی دارند. پس می توان گفت که سایبان برقی دو طرفه به صرفه تر است.

از دلایل دیگر محبوبیت سایبان برقی دو طرفه این است که این سایبان می تواند سطح بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهد یعنی کار دو تا سایبان برقی را یکجا می کند ، پس سایبان برقی دو طرفه از هر نظری به صرفه تر است.

هم از نظر هزینه ، هم از نظر وسعت بیشتری برای تحت پوشش قرار دادن مکانی. اگر فکرتان اقتصادی باشد حتما این نوع سایبان برقی را برای جایی که مثل این کافه است استفاده می کنید.

سایبان برقی کلاسیک زنجیری 

این مدل سایبان برقی که در تصویر می بینید اسمش را سایبان برقی کلاسیک گذاشته ایم چون از یک زیبایی کلاسیکی به محیط داده است و هر کس با دیدنش دهنش باز می ماند که باید آن را ببندیم تا توی دهنش پشه نره. (بعله کارای ما اینجوریاس) همچنین این مدل سایبان برقی دو‌طرفه کلاسیک از نوع زنجیری هم هست که میتوان گفت همه چی تمومه.

سایبان زنجیری در سایر مطالب برای شما توضیح دادیم و می دانید که داخل بازوی سایبان به جای سیم بکسلی و فنر ، از زنجیر استفاده شده است و اینکه مقاومت بالایی دارد برای محیطی مثل پارک کوهسار که بادهای شدید و بارش باران و برف و … دارد مناسب است.

اگر در نوع سایبان برقی و زنجیری بودن و غیر زنجیری بودن آن شک دارید می توانید از ما مشاوره رایگان دریافت کنید تا یک سایبان برقی همه چی تموم داشته باشید و به انتخابتان افتخار کنید.

مطالب پر بازدید: 

فروشگاه ارزان سایبان چتری

خرید سایبان برقی ارزان قیمت

سقف متحرک با قیمت ارزان

سایبان برقی دو‌طرفه برای کافه تراس-سایبان برقی کلاسیک

سایبان برقی دو‌طرفه را می توان به صورت مجزا کنترل کرد؟

بعله می توانید به صورت مجزا هر طرف از سایبان برقی را که خواستید ببنید و هر طرفش را که خواستید باز نگه دارید. ما اولین تولید کننده سایبان دوطرفه زنجیری با قابلیت باز شدن به طرفین به صورت مجزا در ایران هستیم.

این هم یک مزیت دیگر سایبان برقی دو‌طرفه است که یک سایبان برقی و این همه مزایا یکجا واقعا خیلی شاهکاره. خلاصه که سایبان برقی دو طرفه یا هر نوع سایه بان دیگری که خواستید از ما سفارش دهید تا محیط دلخواهتان زیر سایه ی امن و مطمئن سایبان های ما قرار گیرد مثل سایبان برقی کافه تراس و فرقی نمی کند کجا نصب کنید هر جایی که دلخواه شما باشد قابلیت نصب سایبان برقی است کافیست با مشاوران ما در ارتباط باشید (نگران نباشید قرار نیست هزینه ای پرداخت کنید مشاوران ما به محل مورد نظر می آیند و بررسی های لازم را به صورت رایگان انجام می دهند و نتیجه را به شما می گویند. )

سایبان برقی دو‌طرفه برای کافه تراس-سایبان برقی متین 02122361050

اجرای سایبان برقی با مدل های مدرن را به ما بسپارید ! 

سایبان برقی های تکراری را همه جا دیده اید اما ما به شما سایبان برقی با مدل های مدرن و تکنولوژی های جدید عرضه می کنیم. پس اجرای هر نوع سایبان برقی مدرن و کلاسیکی که خواسته باشید را می توانید تقدیم کنیم.

سایبان متین در تمام شهر های ایران نمایندگی دارد و شما می توانید با یک تماس سایبان برقی مورد نظرتان را سفارش دهید ، شرکت ما به فکر شما عزیزان است که بتوانید به راحتی سایبان برقی مورد نظرتان در محلی که می خواهید داشته باشید.

همچنین با کلیک بر روی دکمه ی زیر به راحتی با ما تماس بگیرید و استعلام قیمت از ما بگیرید. کافیست روی دکمه ی زیر کلیک کنید همچنین روی دکمه ی دیگری هم که کلیک کنید به بخش نمایندگی ها می روید نماینده های سایبان متین در شهر های مختلف را مشاهده می نمایید. پس هرچه سریعتر کلیک کنید. 😊