سایبان برقی جگر سرای میلاد

سایبان برقی جگر سرای میلاد توسط تیم سایبان متین به اجرا در آمده است که عکس زیر نشان دهنده ی حرفه ای بودن این تیم است. همیشه حرفه و تخصص در هر زمینه ای حرف اول را می زند پس به دنبال شرکتی باشید که در زمینه ی نصب سایبان برقی تخصص و تجربه ی بالایی داشته باشد.

چرا جگر سرا به سایبان برقی نیاز دارد؟

همانطور که میدانید بیشتر مشتریان جگرکی ها تمایل به این دارند که بیرون از مغازه جگر میل کنند ولی به علت تابش آفتاب و برف و باران و سایر عوامل طبیعی و غیر طبیعی اجازه ی این را به مشتریان نمی دهد همین امر باعث ریزش مشتریان شما خواهد شد. پس برای اینکه این مشکل پیش نیاید بهتر است به فکر چاره ای باشید تنها چاره ای که جوابگوی نیاز شما است استفاده از سایبان برقی است. سایبان برقی می تواند از جگر سرای خلوت شما یک جگر سرای پر از مشتری بسازد به نظرتان چرا؟

چون دیگر مشتریان می توانند به راحتی بدون اینکه چیزی اذیتشان کند از فضای آزاد و جگر خوشمزه و داغشان لذت ببرند. زیر سایبان برقی امن به راحتی مینشینند و جگرشان را میل می کنند همین امر باعث می شود همان مشتریان به مشتری دائم تبدیل شوند و مشتریان بیشتری به مغازه ی شما جهت میل کردن جگر مراجعه کنند.

یک مورد دیگر هم اگر دقت کنید متوجه میشوید که سرخ کردن جگر و دل و قلوه بیرون از مغازه اصولا انجام می شود اما وقت هایی که بارش باران و برف یا باد است دیگر جگرکی ها نمی توانند به سرخ کردن جگر روی منقل مشغول شوند چون باران زغال ها را خیس می کند و باعث می شود آتش خاموش شود سایبان مغازه اینجاست که به درد شما می خورد. با نصب سایبان برقی حتی اگر تگرگ هم ببارد شما می توانید سفارشات مشتریان را حاضر کنید. البته این نکته را هم ذکر کنم که مغازه هایی مثل جگرکی که کارشان با آتش و منقل است باید پارچه سایبانی که شرکت مورد نظر در نظر می گیرد ضد حریق باشد تا مشکل آتش سوزی پیش نیاید.

مطالب پیشنهادی : 

سایبان متحرک مغازه

سایبان برقی ایتالیایی

سایبان چتری پایه وسط استیل

سایبان برقی جگر سرای میلاد

آپشن های قابل نصب روی سایبان مغازه؟

از آپشن هایی که روی سایبان مغازه قابل نصب است می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1-نصب هیتر گرمایشی

2-نصب ال ای دی های رنگی

3-نصب سنسور باد

4-نصب سنسور باران

5-نور پردازی

علاوه بر نصب آپشن های بالا هم می توانید تبلیغات خود را روی سایبان برقی به چاپ برسانید. چاپ تبلیغات به افزایش مشتریان شما کمک می کند تبلیغات شما می تواند یک شعار تبلیغاتی جالب ، شماره تماس ، لوگوی جذاب و … هرچیزی که دلخواهتان است روی پارچه سایبان برقی شما به چاپ برسد.

اگر هم فکر می کنید که ممکن است بعد از چاپ تبلیغات روی سایبان برقی مبلغی به شهرداری بپردازید سخت در اشتباهید می توانید به راحتی هر تبلیغاتی که خواستید روی سایبان برقی به چاپ برسانید بدون اینکه هزینه های بالایی به شهرداری بپردازید. برای همین است که بیشتر مغازه ها برای تبلیغات از سایبان برقی استفاده می کنند.

سایبان برقی مغازه بهتر است یا سایبان دستی؟

اگر قبلنا یادتان باشد صاحبان مغازه از یک میله ی بلند برای باز و بسته کردن سایبان مغازه ی خود استفاده می کردند و همین امر باعث می شد چند ساعت طول بکشد تا آن سایبان باز شود و تا آن زمان اگر باران شروع به بارش کرده بود دیگر تمام می شد و دوباره باید سایبان را میبست😁.

پس یکم با تکنولوژی آشنا شوید و برای اینکه سایبان آنقدر بسته شدنش طول نکشد با نصب سایبان برقی با کمک یک ریموت به راحتی باز و بسته می شود. پس بهتر است با تکنولوژی همراه شوید و سایبان برقی را انتخاب کنید. البته شرکت ما هم سایبان برقی به شما ارائه می کند هم سایبان دستی.

اما بهتر است سایبان برقی انتخاب کنید تا مغازه ی شما از مغازه های دیگر از نظر تکنولوژی سرتر باشد و به آنها پُز بدهید که سایبان برقی نصب کردم و با کمک ریموت باز و بسته می شود و او هم از حسادت بترکد.  پس برای کور کردن چشم حسودان و رقبا سایبان برقی برای مغازه ی خود نصب کنید .

مطالب پربازدید :

سقف جمع شو برای خوش ذوق ها

سایبان متحرک مخصوص ویلا

سایبان چتری بزرگ

سایبان مغازه برای جگر سرای میلاد چه فایده ای دارد؟

همانطور که در بالا ذکر کردیم سایبان برقی باعث می شود از بارش باران ، برف ، تابش مستقیم آفتاب وسط کله ی مشتری و کسی که در حال سرخ کردن جگر هاست جلوگیری کند و نکته ی بسیار مهم این است که از خراب شدن جگر ها جلوگیری می کند میدانید چگونه ؟ از تابش مستقیم آفتاب به جگر ها جلوگیری می کند و همین امر باعث می شود که جگر ها خراب نشوند و همیشه تازه بمانند.

جگر سرای میلاد برای جذب مشتری ، زیباتر کردن مغازه ، جذب مشتری ، تازه ماندن جگر ها و … سایبان برقی متناسب با سلیقه ی خود نصب کرده است که ظاهر آن هم خیلی زیبا شده است.

سایبان برقی برای مغازه را از ما سفارش دهید!

اگر میخواهید سایبان مغازه ، سایبان برقی نصب کنید کافیست نوع آن را به ما بازگو کنید تا ما سایبان مورد نظرتان را با کیفیت بالا و با استفاده از تجهیزات به روز ساخته و به راحتی نصب کنیم.

سایبان متین با در نظر گرفتن بهترین ابزارها و تکنولوژی های به روز برای شما بهترین سایبان برقی را در نظر خواهد گرفت. برای اینکه بهترین سایبان برقی ، سایبان مغازه ، سایبان پارکینگ ، سایبان پاسیو و…. را داشته باشید کافیست با ما در ارتباط باشید.

شرکت ما در تمام شهر های ایران نمایندگی دارد که می توانید برای مشاهده ی نماینده های شهر خود روی دکمه ی زیر کلیک کنید و همچنین برای سفارش سایبان برقی و دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.